Oh dat kan hier ook echt niet vaak is er maar 1 supermarkt waar ik een opdracht kan doen in de buurt. Voor de rest moet ik dan echt al weer minimaal 10km reizen en dat gaat me dan weer te ver
Ik heb er ook 2 gedaan en gister 1 Een foto van een nieuwe functie voor je telefoon Een foto van een plek met betekenis in de geschiedenis van je woonplaats En een fakeation selfie
Ik heb ook de meest domme dingen ik had een aansteker functie bedacht als nieuwe functie voor mn smartphone omdat ik toevallig kaarsjes aan had en daar een foto van kon maken
Ik heb ook de meest domme dingen ik had een aansteker functie bedacht als nieuwe functie voor mn smartphone omdat ik toevallig kaarsjes aan had en daar een foto van kon maken
Hahaha goeie !!!
A_nouk
Geplaatst: 05-09-14 08:48
Ik wilde graag flashplayer op mijn iphone, maar die werk afgekeurd omdat ik als creatieve foto een foto van het internet met het logo van flashplayer met een kruis erdoorheen was niet creatief genoeg hahaha
Ik doe echt m'n best actief te zijn maar t valt niet mee. Net 4 onbetaalde gedaan: ochtendhumeur, Nederland in het buitenland, studententips en boekentip. Hoop dat ze goedgekeurd worden