
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Die buyers protection die je moet hebben om evt geld terug te kunnen krijgen is in het account die extend processing time? Wil dat graag in orde hebben voordat er iets mis gaat... Bij 1 van de 3 bestellingen staat er al 'awaiting delivery' en bij de rest 'awaiting shipment'. Bij die eerste kan ik ook niks meer aanpassen lijkt het maar die heeft nog 59 dagen en nog wat uur looptijd.
xSCWx schreef:friendly schreef:Die buyers protection die je moet hebben om evt geld terug te kunnen krijgen is in het account die extend processing time? Wil dat graag in orde hebben voordat er iets mis gaat... Bij 1 van de 3 bestellingen staat er al 'awaiting delivery' en bij de rest 'awaiting shipment'. Bij die eerste kan ik ook niks meer aanpassen lijkt het maar die heeft nog 59 dagen en nog wat uur looptijd.
Je hebt altijd buyers protection. Als je extend processing time doet krijgt de verkoper meer tijd om het pakket te versturen (niet nodig dus om daarop te klikken). Na een tijdje kan je een dispute openen, en dat doe je als je pakket niet goed is aangekomen oid (maar wel zo aardig om eerst de verkoper een bericht te sturen zodat ze het kunnen oplossen). Bij een dispute staat Ome Ali in hun nek te hijgen en daar kunnen ze evt sancties van krijgen.