Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:02

Winterswijk. :) stuur anders maar ff een pb mocht er niemand in de buurt wonen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:19

friendly schreef:
Die buyers protection die je moet hebben om evt geld terug te kunnen krijgen is in het account die extend processing time? Wil dat graag in orde hebben voordat er iets mis gaat... Bij 1 van de 3 bestellingen staat er al 'awaiting delivery' en bij de rest 'awaiting shipment'. Bij die eerste kan ik ook niks meer aanpassen lijkt het maar die heeft nog 59 dagen en nog wat uur looptijd.

Je hebt altijd buyers protection. Als je extend processing time doet krijgt de verkoper meer tijd om het pakket te versturen (niet nodig dus om daarop te klikken). Na een tijdje kan je een dispute openen, en dat doe je als je pakket niet goed is aangekomen oid (maar wel zo aardig om eerst de verkoper een bericht te sturen zodat ze het kunnen oplossen). Bij een dispute staat Ome Ali in hun nek te hijgen en daar kunnen ze evt sancties van krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:23

Friendly, gaat het heel toevallig om hele dure sieraden? Als de losse items boven de 22 euro (uit m'n hoofd) komen moet je er namelijk wel rekening mee houden dat je er gewoon invoerkosten over betaalt.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:10

xSCWx schreef:
friendly schreef:
Die buyers protection die je moet hebben om evt geld terug te kunnen krijgen is in het account die extend processing time? Wil dat graag in orde hebben voordat er iets mis gaat... Bij 1 van de 3 bestellingen staat er al 'awaiting delivery' en bij de rest 'awaiting shipment'. Bij die eerste kan ik ook niks meer aanpassen lijkt het maar die heeft nog 59 dagen en nog wat uur looptijd.

Je hebt altijd buyers protection. Als je extend processing time doet krijgt de verkoper meer tijd om het pakket te versturen (niet nodig dus om daarop te klikken). Na een tijdje kan je een dispute openen, en dat doe je als je pakket niet goed is aangekomen oid (maar wel zo aardig om eerst de verkoper een bericht te sturen zodat ze het kunnen oplossen). Bij een dispute staat Ome Ali in hun nek te hijgen en daar kunnen ze evt sancties van krijgen.

O echt? Dat wist ik niet. Geldt dat ook als je een dispute opent als het product kapot is of niet is zoals beschreven? Aangezien ik wel gelijk een dispute heb geopend :') Wist niet dat je het ook eerst onderling kon oplossen. Tip voor de volgende keer!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:24

Emmaa_ schreef:
Friendly, gaat het heel toevallig om hele dure sieraden? Als de losse items boven de 22 euro (uit m'n hoofd) komen moet je er namelijk wel rekening mee houden dat je er gewoon invoerkosten over betaalt.

Ohhh oke.. Nee max 2 euro kost her.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:36

Heeft er iemand de jas van 24 cent al binnen? Denk dat er nooit een jas gaat komen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 01:18

Minoes schreef:
Heeft er iemand de jas van 24 cent al binnen? Denk dat er nooit een jas gaat komen :=

Ik ben er ook nog steeds op aan het wachten. Pakketjes die ik veel later heb besteld zijn wel aangekomen.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:59

Gisteren een pakje binnen gekomen. Was niet iets dat ik besteld had.Vermoed dat het iets is dat de verkoper heeft verzonden omdat er een bestelling geannuleerd was en hij het terug ging opsturen.
Afbeelding
[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:19

Verrassingspakketje :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:31

Minoes schreef:

Ik heb die lipgloss ook nog niet.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 12:34

Nicolien, ja voor alles, dus als het product niet is zoals beschreven/kapot etc

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 14:16

Oké vandaag volgens het tracking systeem is er een pakket thuis geleverd door boost. Had daar een tracking van. Staat er geleverd maar heb het niet thuis. Ook geen briefje dat het bij de buren is geleverd. En nu? Overal gaan horen of er iets geleverd is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:28

Ik kreeg zojuist een portemoneetje binnen. Met een rits... zonder loper. Hoe handig.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:58

Oei das handig. Ik heb er juist naar bpost gebeld en dat pakje zou in de Ardennen geleverd zijnen stond op een heel andere naam. Van de post vermoed dat ik het verkeerde tracking code heb gekregen. Wat moet ik nu doen wachten? Of de koper een berichtje sturen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:28

Wachten. Zoals je hier in het topic al honderden keren hebt kunnen lezen kan je niet vertrouwen op de tracking info die je krijgt via de site :)
Gewoon je termijn afwachten en eventueel aan het einde een dispute openen als het er nog niet is

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:35

Ik wil gerust wachten. Maar bij het product staat nu bestelling ontvangen. En heb nog negen dagen om te bevestigen. Dus wat als het binnen negen dagen er niet is dan kan ik alleen nog een disputen openen ofzo. Best de verkoper een mailtje sturen? De tracking was via bpost in België.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:36

Ja maar als je een bericht krijgt van Ali dat tracking zegt dat het afgeleverd is gaat Ali niet meer helpen. Ik zou inderdaad contact opnemen met de verkoper

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:55

Heb een bericht gestuurd. Hopelijk binnenkort goed nieuws

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 18:33

Vandaag een elastiek gekregen met een bloem en 3 parels (achtige dingen) super leuk! Ga denk ik nog een andere kleur bestellen voor vakantie :o

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 18:34

Heb je een linkje ervan? Ik ben wel benieuwd namelijk.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 19:09

Women Ribbon Flowers Style Simulated Pearls Headband Decorating Alloy Elastic Hair Bands for Girls Hair Accessories
http://s.aliexpress.com/IF732aUR
(from AliExpress Android)

Donkerblauw heb ik :)
Zat een mini stukje kniprestjes aan maar die zaten los dus prima! Ga morgen recentie schrijven!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:21

YZWLE 2017 New Hot Sale Water Transfer Nails Art Sticker Manicure Decor Tool Cover Nail Wrap Decal (YZW122)
http://s.aliexpress.com/VNj2yEre

10 cent :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:28

1pcs Beautiful Black White Feather Nail Art Decal Stickers Fashion Tips Decoration New For Women Girl Watermark Nail Art BLE892
http://s.aliexpress.com/VjEVjqmY

En weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 15:22

Één van mijn bestelde zonnebrillen is binnen, maar...
Hij is echt supergroot _O-
Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:32

Hahahahaha hij is wel heel groot.

Mijn dubbele leeslampje is binnen en hij werkt super! Was best snel hier.

Afbeelding