Facebook ben ik maar mee gestopt, m'n profiel staat op privé dus dat heeft weinig zin Op instagram staat de teller op 1 gewonnen item, alleen die schijnt nu kwijt te zijn bij de post. Heb ik weer
Voor de mensen die een tweede account hebben aangemaakt: heb je jezelf daar een andere naam gegeven? Want ik vind het geen fijn idee dat als mensen mij googelen o.i.d dat ze dat account kunnen vinden, of zelfs twee accounts kunnen vinden (mijn echte + mijn "neppe")
Anoniem
Geplaatst: 01-09-17 11:13
Ik heb ook 1 kaartje voor HE, maar minimaal 2 liever 3 nodig Dus ik doe mee aan de winacties per 2 tickets
Het is dat we deze maand onwijs krap zitten anders had ik er wel nog een ticket bij gekocht, maar in mn eentje gaan zie ik niet echt zitten.. Ik wil op zn minst met zn 2en gaan, maar als onze dochter ook mee kan voor haar eerste HE zou helemaal leuk zijn!
ItsMe
Geplaatst: 06-09-17 20:16
Paardentekoop.net bestaat 10 jaar . Daarom delen we op facebook nu eerst een Anky zadelpad, nieuwe collectie uit. De vorige like actie is ook gewonnen door een bokker las ik hier achteraf.
Zo jammer he, heeft mn vriend kaartjes voor horse event gewonnen voor hem en onze dochter (eerste keer dat hij wat gewonnen heeft), hebben ze onze dochter als jonger dan 6 ingeschat dus dan zou ze gratis naar binnen mogen en heeft hij dus maar 1 kaartje gekregen.. Moeten we dus alsnog een kaartje kopen voor haar terwijl we deze maand erg krap zitten.. erg jammer want ik denk dat we haar dan maar niet mee kunnen nemen
Je mag een gegeven paard niet in zn bek kijken, maar toch, als je kaartjes wint ga je uit van 2 kaarten anders win je een kaart toch?
Ja dat hebben we gedaan en daarop kregrn we excuses en dus dat ze haar jonger dan 6 hadden ingeschat. Het was niet mogelijk er een kaart bij te krijgen.
Als je dit ziet verwacht je kaarten te winnen voor 2, niet 1 toch? Ik verwacht dat de andere winnaars wel 2 kaarten hebben gewonnen maar dat weet ik niet want ik ken ze niet
Nessa
Geplaatst: 07-09-17 21:29
Ik heb nog 1 kaartje voor horse event weg te geven! Moet nog verzilverd worden. Dus zaterdag is helaas niet mogelijk ivm uitverkocht
tirzasarah10
Geplaatst: 07-09-17 22:31
Nessa schreef:
Ik heb nog 1 kaartje voor horse event weg te geven! Moet nog verzilverd worden. Dus zaterdag is helaas niet mogelijk ivm uitverkocht
Als je hem nog kwijt wil hou ik mij aanbevolen
Anoniem
Geplaatst: 08-09-17 07:07
Nessa schreef:
Ik heb je een PB gedaan, zou super zijn voor onze dochter!
Ik doe ook regelmatig mee met win acties op Facebook, maar heb nog nooit wat gewonnen.
Ik zie voorbij komen dat verscheidene mensen een fake account hebben om mee te doen aan de acties, zonder dat je vrienden van je eigen Facebook account helemaal gek van je worden.
Nu ben ik benieuwd hoe je het dan doet als je gewonnen artikel bijvoorbeeld opgestuurd moet worden. Zetten jullie dan je fake naam erbij en dan je huis adres? Ik zag ook dat iemand een vakantie had gewonnen naar Rimini, hoe doe je dat dan als je een fake account hebt? Want je moet natuurlijk tickets kopen met je eigen naam.