Heb me net geregistreerd op de .nl. Ik kreeg geen instructie of zo en heb dus, min of meer perongeluk een paard gevangen. Wat moet ik verder op het spel doen?
Janine1990
Geplaatst: 04-03-18 10:57
Mistdancer schreef:
Heb me net geregistreerd op de .nl. Ik kreeg geen instructie of zo en heb dus, min of meer perongeluk een paard gevangen. Wat moet ik verder op het spel doen?
Nou nee. Bijna een €1 per deltapoint vind ik veel te veel.
Kanji91
Geplaatst: 04-03-18 11:44
Wow.. sorry maar dat vind ik echt duur en zo ff 15 euro besteden zit er helaas niet voor mij in. (al zou ik sowieso even wachten tot het echte spel begint. geld besteden op een test server is een beetje zonde )
Hier trouwens meerdere mustangs op nl. Je kan kijken of der wat tussen zit voor je.
Ik pas weer. 20 euro is gewoon niet iets wat ik kan missen helaas. En vanaf die prijs is wat je krijgt pas leuk. Jammer al snap ik het zeker ^^ Had graag gewild dat ik het kon betalen. mjah studentenleven he
Zie er al tegenop , week later is een voor en nadeel . De gekte op de foundation is al over en je kan op de markt wel wat kopen. Maar ik moet mijn huidige paarden missen
Kanji91
Geplaatst: 04-03-18 13:10
Jup! Om eerlijk te zijn. Kan niet wachten En indd.. sommige die ik nu heb had ik graag gehouden. maar een schone lei vind ik ook fijn. (en weer lekker snel levelen)