Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
DohoShots schreef:Even nog iets waarover ik denk dat niet alles duidelijk is:
Als je sochtends bijvoorbeeld het formuliertje invult met beleer al mijn paarden dan sla ik de paarden die niet aan de eisen voldoen automatisch over. Mocht je dan later die dag health en uitrusting kopen voor die paarden stuur dan niet nog een keer een formuliertje met beleer al mijn paarden maar zet dan gewoon de namen van die paarden neer in het formuliertje
Neverland schreef:DohoShots schreef:Even nog iets waarover ik denk dat niet alles duidelijk is:
Als je sochtends bijvoorbeeld het formuliertje invult met beleer al mijn paarden dan sla ik de paarden die niet aan de eisen voldoen automatisch over. Mocht je dan later die dag health en uitrusting kopen voor die paarden stuur dan niet nog een keer een formuliertje met beleer al mijn paarden maar zet dan gewoon de namen van die paarden neer in het formuliertje
Is het niet sowieso handig om de namen van de paarden erbij te zetten? Dan hoef jij niet op elke paardenpagina te kijken of ze nu wel of niet alle lessen hebben gehad.
Ik zet tot nu toe altijd alle namen van de paarden erbij die een les kunnen hebben. Maar als het voor jou niks uitmaakt...
Trui schreef:Ik heb ook nog wel een vraag, ik speel sinds 22 feb. Maar kan me herrineren dat ik eten en water heb gekocht voor een maand. Hoe kan het dan morgen al weer op zijn?
Trui schreef:Mooie warmbloed merrie hoop ik!
Janinevv schreef:JesdaJinn schreef:Je hoeft hem niet vast te houden. Ben net lvl 6 dus dat duurt nog wel even.
Je mag alle dieren in 1 formuliertje zetten
Oke! Dan gaan ze de markt op.
Hoe bepaal je nu de prijs van je paard?