Happypaardje, mooie foto's in je blog van de vorst op het hout en dat bamboehek.
Jameyskatje, dat is ook een leuk idee: op YT een boek review doen, ik ben benieuwd hoe dat wordt.
jameyskatje schreef:En dan de aparte video van de buitenrit. Voor de eerste keer heb ik er Engelse ondertiteling aan toegevoegd (dat kan je aan zetten op de youtube pagina), omdat ik deze video vooral heb gemaakt voor onze facebookgroep en daar veel leden uit het buitenland meelezen en praten. Volgens mij is de vertaling wel aardig gelukt, maar wel veel werk, dus ik wil er geen gewoonte van maken hihi.
Ja, dat is het zeker. Door jou opmerking realiseer ik me ineens waarom ik te weinig vlog/video's maak. De ondertiteling is erg tijdrovend. Vooral de timing ervan. Ik ondertitel vaak wat ik aan het doen ben (ik spreek tijdens het paardentrainen niet veel) zodat ik de kijkers kan uitleggen wat ze zien.
Met een gewone vlog hoeft dat niet per se natuurlijk.
Ik vind het stuk met die split screen heel leuk gedaan!
Yasmine: goed stuk. Ik heb even bijgelezen wat er in Keulen aan de hand was. Bah!
RianC: Wat goed om te stoppen. Meestal met verslavingen hebt lichamelijke beweging om je af te leiden. Misschien een wandeling of 10 push ups doen als je de neiging voelt?
Ik ben niet verslaafd aan mijn telefoon gelukkig: geen internet abbo (wel aan de pc)
, vooral mijn blog stats.
Gisteren had iemand als zoekterm "hippologic wordpress" gebruikt. Dat vond ik wel leuk. Meer en meer mensen komen via zoekmachines op mijn blog wat ik erg gaaf vind!
Handige bespaartips, Wubwub
Tazzey: ik jhoop dat je je snel beter voelt en meer energie krijgt. Ik kon het niet laten je stash te bewonderen.
-------------------
Mijn eerste boek review staat online: Horse Trick Training, how to start (100% horse friendly training) Een super leuk eBook voor iedereen die met VD wil beginnen.