Overigens zie dat ik zelf graag als vrije keuze.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Overigens zie dat ik zelf graag als vrije keuze..

maar heb niks. Hopen dat dat aan de TNT ligt, krijg post momenteel 2 a 3 dagen later binnen. Zeeuwsemeid schreef:Ik had niks te klagen over aliexpress.. alleen nu heb ik dus een order die al 2 weken op ''tracking status unavailable'' staat. Als ik via china post zelf track, krijg ik ''electronic data received''.. nu de verkoper maar gemaild want dit wordt niks op deze manier.. Verkoper had 95% positieve feedback dus ik ga er wel vanuit dat ie moeite doet, we'll see.
We werden er onlangs op gewezen dat er op Alieexpress regelmatig namaak merkproducten worden verkocht en dat dit ook wel eens in dit topic besproken wordt. Omdat dit illegaal is mag het, net als bijvoorbeeld illegaal downloaden, niet besproken worden op Bokt. We kunnen ons voorstellen dat jullie hier niet bij stil hebben gestaan. Daarom nu vanuit ons het vriendelijke verzoek om voortaan geen informatie over het bestellen van nep-merkspullen meer te delen in dit topic. Bedankt alvast!
Ach, 5-6 kettingen voor €8,60 in totaal durf ik nog wel aan
)