Heel star stable, en bijna iedereen op bokt mag je niet, dus ga lekker huilen bij je oma, maar ga niet tegen mij praten ofzo.
Oeh yay feestje heb dr alleen geen zin in met mensen die andere klein maken en belachelijk makrn. Nee ik sla deze voor altijd over
Ladies, calm your titties before een mod het topic komt sluiten. Iedereen is welkom in mijn club, maar drama free please.
Laten we er nu over ophouden! Wees allebei eens een beetje volwassenen en negeer elkaar van mij part!
Wow ik dacht dat dit een gezellig topic voor moest stellen Mag ik ook joun club joinen Anthea? Ik ben trouwens helemaal vergeten te vertellen hoe ik heet op ss: Iris Bunnyforest Ik ben overigens echt verslaafd geworden, haha
Ik heb ze geblokt dus ik zie alleen de aardige mensen Oh leuk Bopje! , Anthea voegt je vast asap toe! Hebben we weer een hollander erbij
JustMyZtje schreef:Anke98 schreef:Mensen hoe oud zijn weIk ben 14. En jij?Hier moest ik toch wel even om lachen
Ik ben aan het lunchen bij Earls, ik ben straks weer on! Anders morgen? Weet niet hoe laat het nu is in NL?