Hmm staat haflinger merrie op de markt voor maar 2000 munten. Enige dilemma ze is al 11 en volgens mij ook niet ingereden want alle vaardigheden staan nog op 1.
Best wel als ze jonger was had ik dr gelijk gekocht. Maar eer dat ik dr nu getraint en alles heb is ze haast te oud om mee te fokken. Kan het wel laten doen bij iemand die snel traint maar kost me teveel munten.
Alwiene
Geplaatst: 04-03-16 21:15
Roosje01 schreef:
Heb al stuk of 5/6 beleer lessen gedaan maar paard is nog niet ingereden. Kan ook nergens vinden hoeveel ik er moet doen.
Waar kan je dat zien dan dominique?
Als je in het profiel van je paard kijkt zie je een tekst van Dit paard moet eerst ingereden worden o.i.d. daarbij loopt een dun balkje, dit balkje kleurt in naarmate je langer beleerd en zodra je balkje vol is is je paard ook beleerd
Marcella
Geplaatst: 04-03-16 21:16
Als je die merrie nu zou kopen kan je haar het best direct inzetten voor de fok en niet meer beleren/trainen.
Roosje01
Geplaatst: 04-03-16 21:18
Bedankt zie het ben al aardig op weg nog 1/2 lessen denk ik.
Ja idd maarja dan heeft ze geen kans op gn2 veulens. Ik denk toch dat ik het niet doe heb het al druk genoeg momenteel.
De GN2 veulens fokken zal je met de veulens moet doen die eruit gaan komen. Heeft met deze merrie weinig tot geen nut meer ben ik bang. Of je kan maar 1 of 2 fokken en dan maar hopen dat er merries eruit komen (zal je zien dat het hengsten zijn).
Truste ben uitgewerkt nog ff mijn paarden verzorgen en in training zette en snel bedje in. Morge (straks) om 1uur bij mogelijke nieuwe verzorg haflinger kijken.