Vandaag de Tabaronde gedaan en nog een wk check. Het pompstation wist niet dat er iemand kwam maar liet toch de foto's maken. De komkommercheck kon niet, winkel werd van C1000 naar Jumbo verbouwd. Dit had ik gestuurd en krijg net, als ik weer thuis ben, een bericht dat als ik een foto maak van de gevel dat het ook goed is ... Balen...
Nu komt die lijst steeds langs met waar ze nog roamlers zoeken. Staat mijn woonplaats bij terwijl ik echt alleen met invité lid kon worden Apart!
Duurt wel lang voor je naar t volgende level mag zeg. Ben nu op vakantie dus sowieso weinig opdrachten (al zijn de weekopdrachten nu extra leuk ) straks thuis hopelijk weer meer!
Ik heb ook nog 2 invites, maar weggeven doe ik ook niet meer. 2 keer gedaan om bokkers te helpen en vervolgens doen ze er niks mee. Hartstikke zonde, tegenwoordig verkoop ik ze dus maar, heb ik er tenminste nog iets voor
Ik verkoop ook alleen maar mijn invites vind het zonde als der niks mee gedaan wordt indd. Heb er 1 verkocht en daar is ook niks mee gedaan.. Beetje jammer
10 euro?! het duurde bij mij al een tijdje voordat mensen reageerde en ik vroeg er 2 euro voor. Ik vond het ook niet zoon probleem nee heb er toch geld aan verdient maar vindt het aan de andere kant wel jammer.
Tja dat was in de schone tijd dat Roamler alleen voor iPhone beschikbaar was. Invites waren veel schaarser dus je kon makkelijk 10 euro vragen... Of wat betaalde opdrachten doen, tegenwoordig is alles in no time weg, erg jammer. Ook de reden waarom ik veeel minder actief ben nu met Roamler. (ben level 6)
Jup, en ik had hier al lang niet gepost en dacht: eens kijken hoe het staat bij de Raomlers. Zie ik alleen maar zgnde bedelposts met 'mag ik een invite, wie heeft er een invite, geef, geef, geef'. Voorheen was het zo dat je iets deed voor je invite, mensen organiseerden leuke wedstrijdjes en de winnaar kreeg dan de invite (zo 'won' ik ooit de mijne van Nouks ). Dat was leuk, het is nu alleen maar hebbe, hebbe, hebbe, heel jammer.
Afgelopen vrijdag ging er ook een opdracht open om 07.00 's ochtends, die ik in 4 supermarkten in de buurt kon doen. Om kwart over 7 waren er al 3 weg Dus ik krijg niet eens de mogelijkheid om actief te zijn...
Hier is hetzelfde verhaal. Bij ons in het dorp zijn ook altijd wel redelijk wat opdrachten, maar de opdrachten zijn meestal 's ochtends vroeg vlak na het openen gelijk al weg. Zo schiet het ook niet op ..