Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:46

Friemel,
Nee niet bij alles je moet naar de kleur keuze gaan daar kan je dan kiezen welk land. Dat is bijna nooit maar deze verkoper heeft ook verzend opties vanuit andere landen

Afbeelding

Salora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:51

Hallo allemaal

Ik zou graag willen meepraten.

Ik heb vroeger eens bij alie besteld. Wat kleding. Eenmalig.
Had geen benul hoe het werkte. En zodoende ook niet naar berichten van verkopers e.d. gekeken.

Nu voor het eerst weer besteld. Een enorme lading haha. Ik geloof 28 bestellingen.

Ik volg graag het topic mee!

Abracadabra9

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 00:17

Dat wordt veel post Salora! En elke keer weer een verrassing wat er in het pakketje zal zitten :Y)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 08:32

Hier pakketje nummer 2 ook binnen *\o/* Weer oorbellen.

Dat andere pakket ligt nog steeds bij de douane schijnbaar :/

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 16:12

Ik heb gisteren mijn terrarium planten, velvet jurkje en 2 braletjes binnen gekrgen en van de week nog een sweater, oke kwaliteit voor de prijs. Braletjes zijn wel voor dames met minder boobies. Maar ze zijn oke om in te slapen.

Salora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 16:21

Amburtjoz schreef:
Dat wordt veel post Salora! En elke keer weer een verrassing wat er in het pakketje zal zitten :Y)

Ja inderdaad!!
Nu heb ik 2 telefoonglasjes (zon topglasje voor over je normale scherm).
Verder enkel hobbyspullen. Dus 97 procent kans op een leuke inhoud haha :D :+

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:25

Ik heb mijn tiara binnengekregen. Lag bij de post en vandaar de aangetekende zending. Dochter heel blij.nu Kan ze hem dragen bij de communie. Me happy. Nu nog negen bestellingen te gaan. Enkele zijn 13 februari besteld. Ik hoop ze volgende week langzaam binnen te krijgen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:28

Als iemand nog een leuk jurkje zoekt: https://www.aliexpress.com/item/Louqis- ... 36682.html
Deze is super leuk! Heb hem in zwart in XL en heb maat 40 normaal. Zit super, geen losse naden en 7 euro...
Twijfel of ik ondanks ik alleen zwart draag die roze niet ook koop :')

Deze sweater is ook heel mooi: https://www.aliexpress.com/item/Here-Am ... 65573.html
XXL genomen, de mouwen zijn wat wijder en de sweater blijft kort, normale maat. Voor 5 euro vond ik hem echt super netjes. Is fleece-achtig van binnen dus lekker zacht.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:23

Hier flink wat pakketjes binnengekregen, was net sinterklaas :D
Supergaaf Lego voor onze neefjes, soort grappige stoommannetjes om de magnetron schoon te maken, auto spul voor vriendlief, en voor mij een lichtplaat voor mijn diamond painting ( echt heel gaaf ding!)
Nu alleen nog de diamond painting binnenkrijgen en dan hebben we alles weer

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 09:19

Heb je misschien een link naar de Lego en het stoommannetje?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:18

Ik heb ook lego van alie en ik zweer erbij, je hebt hier in nl van die dupe merken zoals banbao maar die passen niet op de originele lego maar die van alie klikt er zonder moeite op!

Salora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:55

Ik heb ook een setje lego besteld. Frozen kasteel arondelle. Kost bij intertoys 70 euro. Bij alie iets meer dan 20.

Is het echt mooie kwaliteit?

Ik ben alleenstaand moeder (wel sinda kort een vriend maar niet samenwonend of kostendelend) en wil mn meisje zoooveel geven. Maar het is zo duur hier.
Als het echt mooi spul is bestel ik meer bij :+

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:56

Ik ben geen fan van de lego van Ali, en mijn kinderen ook niet. Het is lastiger in elkaar te zetten, het plastic is veel dunner en t gaat dus ook sneller kapot.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:58

Iemand ervaring met 'n dispute openen? Ik was vanmorgen de mijne aan het invullen. Filmpje wilt niet uploaden, dus youtube link erbij.
Gaf hij aan dat ik foto/video moest uploaden dus nog een foto erbij maar hij wilt alsnog niet verzenden als ik op 'submit' klik. Moet ik er meer foto's bij doen ofzo?

Salora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:01

_Nadia_ schreef:
Ik ben geen fan van de lego van Ali, en mijn kinderen ook niet. Het is lastiger in elkaar te zetten, het plastic is veel dunner en t gaat dus ook sneller kapot.

Oh dat is wel zonde! Even afwachten hoe het bevalt dan.

Jammer. Had gehoopt haar op deze manier toch leuk speelgoed te kunnen geven. Nu is het steeds vriendinnetje dit heeft die lego. Vriendinnetje dat heeft die lego.

Mijn meisje zit nog met duplo omdat ik de lego hier gewoonweg niet betalen kan :(

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:09

Ik koop onze lego per kilo op Ebay, dan hebben ze wel geen volle sets, maar dat vinden ze ook niet nodig. Voor hun verjaardag krijgen ze ieder jaar een lego set naar keuze van opa en oma, en voor kerst krijgen ze wat kleine setjes die ik het hele jaar door in de aanbieding koop (of op rommelmarketen)
Tis helaas hartstikke duur ja, maar bij ons moet het gewoon stevig zijn en makkelijk in elkaar te zetten, het moet 8 kinderen mee en een deel daarvan is motorisch beperkt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:20

_Nadia_ schreef:

Dat heb ik dus totaal niet, maar ik zeg er wel bij dat ik altijd degene pak met veel bestelling en enorm veel reviews, ook als ie 2 euro duurder is oid, tot nu toe hele goede ervaringen ermee :j

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:21

Wat ik zie aan het lego is dat ik het niet kan onderscheiden van het echte lego, op de merknaam na. Maar ik heb er nog niet mee gespeeld :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:28

_Nadia_ schreef:

Ik ook niet. Ook niet ivm de weekmakers en andere schadelijke stoffen :)

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:49

Wij hebben de Black Pearl van Lepin, helemaal geen problemen met het in elkaar zetten, prima kwaliteit, goede gebruiksaanwijzing en van een afstandje ziet niemand het verschil (dichterbij mis je het merkje op de blokjes :)), maar het verschil inprijs is wel zo'n 150 euro.
Kennissen van ons zijn helemaal fan, die grote sets zijn anders niet te betalen of niet meer leverbaar, op ali kun je ze zo uit kiezen voor een hele leuke prijs.

Salora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:32

Hm wisselende ervaringen dus!

Nou duimen dat deze set goed uitpakt!

Ik heb niet de allergoedkoopste. Had de eerste de beste aangeklikt. En gekocht.
Later ging ik verder kijken voor later andere sets. Zag ik dezelfde meermaals goedkoper.
Heb niet op reviews gelet overigens.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:30

lego is 2e hand ook veel te koop en anders in aanbieding gewoon losse blokken kopen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:33

chimello schreef:
Als iemand nog een leuk jurkje zoekt: https://www.aliexpress.com/item/Louqis- ... 36682.html
Deze is super leuk! Heb hem in zwart in XL en heb maat 40 normaal. Zit super, geen losse naden en 7 euro...
Twijfel of ik ondanks ik alleen zwart draag die roze niet ook koop :')

Deze sweater is ook heel mooi: https://www.aliexpress.com/item/Here-Am ... 65573.html
XXL genomen, de mouwen zijn wat wijder en de sweater blijft kort, normale maat. Voor 5 euro vond ik hem echt super netjes. Is fleece-achtig van binnen dus lekker zacht.

Is het een jurkje die je op vakantie zou dragen? Ik zoek nog een vakantie jurkje of 2 :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:13

Hmmm, ik vind de stof mss wat warm en minder luchtig, ligt eraan waar je heen gaat. Niet ideaal voor het strand iig.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:37

*kruipt van onder meeleessteen* :D

M'n vriend en ik gaan binnen een tijdje samenwonen. Zijn er hier mensen die misschien nog leuke/handige spulletjes hebben gekocht via Ali? :-) zowel voor huishouden als decoratie, maar geen muurstickers haha.