Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:wauw mn eerste haarelastiekjes met bloemen zijn binnen. Op 1 zit een lijmrestje maar boeie
biggirl schreef:llora schreef:Ik heb nog acht bestellingen staan. Vooral haarjuwelen en een tiara voor de dochter voor haar communie.
Ik zou graag make up borstels willen bestellen. Iemand hier ervaring mee welke ik het beste kan bestellen?
Alvast bedankt
Ik ben erg tevreden over de kwaste set van naked3
xSCWx schreef:x_Jeanine_x schreef:wauw mn eerste haarelastiekjes met bloemen zijn binnen. Op 1 zit een lijmrestje maar boeie
Zijn dat die elastiekjes met zoeen zilver bloemetje? Die heb ik ergens bij cadeau gekregen van Ome Ali en ze blijven veel langer goed dan de elastiekjes die ik hier in de winkel koop (die rekken uit)
Mondy schreef:Ik heb nu 3 pakketjes die in Nederland zouden zijn.
1 op de 20e al en heb ik wel een 3S code van en 2 de 23e en is nog geen code van.
Post nl kan van alle 3 nog niks vinden verder. Is het normaal dat het zo lang blijft liggen ?
xZiva_ schreef:savannah030x schreef:Ik ga voor het eerst iets bestellen, gewoon iets heel goedkoops zodat, als ze niet leveren of wat dan ook dat t niet zonde was van mn geld
Als je jezelf even goed had ingelezen hier, had je gezien dat je altijd je geld terug krijgt als iets niet aankomt
xZiva_ schreef:savannah030x schreef:Ik ga voor het eerst iets bestellen, gewoon iets heel goedkoops zodat, als ze niet leveren of wat dan ook dat t niet zonde was van mn geld
Als je jezelf even goed had ingelezen hier, had je gezien dat je altijd je geld terug krijgt als iets niet aankomt