Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:03

Oke, ik mag van mijzelf niet meer op ali hoor. 33 orders nog te gaan. Ik ga even niets meer bestellen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:33

Haha ik ook nog 17...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:28

19 feb wat besteld, nu in huis. Stond 60 dagen voor.... ik blij!

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:38

Ik heb nog acht bestellingen staan. Vooral haarjuwelen en een tiara voor de dochter voor haar communie.
Ik zou graag make up borstels willen bestellen. Iemand hier ervaring mee welke ik het beste kan bestellen?
Alvast bedankt

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:39

Van de 4 bestellingen die ik op 9 februari heb gedaan, heb ik er al 2 binnen :)

Een siliconen bakmat (pyramides) die ik gebruik om mijn Turmeric Golden Paste in kleine hoeveelheden in te vriezen :+

En mijn PH teststrips om binnenkort de melk te gaan testen van mijn drachtige merrie.

Nu heb ik nog haarspeldjes onderweg en belangrijker: een deel van mijn cosplay voor een conventie komende zaterdag. Fingers crossed dat dat nog net op tijd binnen komt :=
Laatst bijgewerkt door Crines op 01-03-17 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:43

Ik heb nu 3 pakketjes die in Nederland zouden zijn.
1 op de 20e al en heb ik wel een 3S code van en 2 de 23e en is nog geen code van.
Post nl kan van alle 3 nog niks vinden verder. Is het normaal dat het zo lang blijft liggen ?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:54

Mondy: Ik zou als ik jou was niet eens naar de tracking kijken, daar klopt vrij weinig van :+ Zo stond er een keer dat mijn pakketje nog in China was maar ondertussen al echt bij mij op de deurmat lag.

Als jullie nog eens zulke leuke dingen tegen komen, schoenen van 0,01€ of een jas van €0,24 hoor ik het graag :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:06

Ik verwacht nog 1 diamond painting, plaatjes voor de moestuin en 5x oorbellen :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:14

wauw mn eerste haarelastiekjes met bloemen zijn binnen. Op 1 zit een lijmrestje maar boeie :+

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:24

llora schreef:
Ik heb nog acht bestellingen staan. Vooral haarjuwelen en een tiara voor de dochter voor haar communie.
Ik zou graag make up borstels willen bestellen. Iemand hier ervaring mee welke ik het beste kan bestellen?
Alvast bedankt

Ik ben erg tevreden over de kwaste set van naked3

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:32

Oh superleuk die kussenhoezen en posters van de vorige pagina, meteen opgeslagen op mijn wish list :D

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:32

x_Jeanine_x schreef:
wauw mn eerste haarelastiekjes met bloemen zijn binnen. Op 1 zit een lijmrestje maar boeie :+

Zijn dat die elastiekjes met zoeen zilver bloemetje? Die heb ik ergens bij cadeau gekregen van Ome Ali en ze blijven veel langer goed dan de elastiekjes die ik hier in de winkel koop (die rekken uit)

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:34

biggirl schreef:
llora schreef:
Alvast bedankt

Ik ben erg tevreden over de kwaste set van naked3

Zijn dat de borstels met zo een metalen doosje erbij? Die vond ik ook interessant. Alvast bedankt voor de tip

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:46

xSCWx schreef:
x_Jeanine_x schreef:

Zijn dat die elastiekjes met zoeen zilver bloemetje? Die heb ik ergens bij cadeau gekregen van Ome Ali en ze blijven veel langer goed dan de elastiekjes die ik hier in de winkel koop (die rekken uit)

Beautiful Fabric Flower Rubber Headbands Gum for Hair Summer Style Hair Accessories Hair Ring Women Elastic Hair Bands
http://s.aliexpress.com/7ZBVN3i6
(from AliExpress Android)

Deze

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:46

Mondy schreef:
Ik heb nu 3 pakketjes die in Nederland zouden zijn.
1 op de 20e al en heb ik wel een 3S code van en 2 de 23e en is nog geen code van.
Post nl kan van alle 3 nog niks vinden verder. Is het normaal dat het zo lang blijft liggen ?

Die tracking volgen heeft inderdaad weinig zijn, die pakjes komen als ze zin hebben, of niet :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:20

Ik ga voor het eerst iets bestellen, gewoon iets heel goedkoops zodat, als ze niet leveren of wat dan ook dat t niet zonde was van mn geld :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:21

Mijn 3 paar schoenen van 0,01 zijn verzonden, ben heeel benieuwd :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:22

savannah030x schreef:
Ik ga voor het eerst iets bestellen, gewoon iets heel goedkoops zodat, als ze niet leveren of wat dan ook dat t niet zonde was van mn geld :P

Als je jezelf even goed had ingelezen hier, had je gezien dat je altijd je geld terug krijgt als iets niet aankomt ;)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:23

Weer wat geleerd :D
Niet checken dus _O-

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:41

Anoniem schreef:
Mijn 3 paar schoenen van 0,01 zijn verzonden, ben heeel benieuwd :D

De mijne zijn juist gecanceld :P

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:56

xZiva_ schreef:
savannah030x schreef:

Als je jezelf even goed had ingelezen hier, had je gezien dat je altijd je geld terug krijgt als iets niet aankomt ;)

Weet ik wel. Maargoed je weet maar nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:58

xZiva_ schreef:
savannah030x schreef:

*Stille meelezer breekt even in*

Bovenstaand is niet persé waar... ik had wat besteld, kreeg toen een melding dat het afgesloten was en toen ik ging kijken stond er bij "afgeleverd". Niet bij mij dus... Klacht geopend en ik kreeg een track en trace toegestuurd met een handtekening. Levering op het verkeerde adres maar wel met mijn naam getekend... Ik kon hoog en laag springen maar ik heb geen geld terug gehad. Uiteraard naar het verkeerde adres toe gereden maar die ontkende iets te hebben ontvangen.

Overigens is dit de enige keer dat het mis is gegaan en het was gelukkig geen grote order (€8,75). De overige pakketjes zijn tot nu toe altijd keurig en vrijwel altijd op tijd aangekomen. Maar ik bestel zelf geen hele dure dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:09

iemand die z'n jas van €0,24 al ontvangen heeft?

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:17

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:36

ik word even lichtelijk grrrr mbt het geven van een feedback. Die wil ik wel geven, maar ik kan de sterren mbt communicatie niet aanklikken, daar staat een andere tekst doorheen. Iemand een idee hoe ik dat oplos ? Want als ik die sterren niet aanklik kan ik vervolgens heel de feedback niet verzenden.