Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stitchlover

Berichten: 2616
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 21:54

Jeetje 53 gewonnen acties :wow: gefeliciteerd!

De rest ook gefeliciteerd met de gewonnen acties!

Ik kan misschien volgende week zelf twee prijzen verloten. Ik wil dat doen door alle namen op stukjes papier te schrijven, husselen en blind trekken.

Hebben jullie enig idee hoe normaal de winnaar van zo'n actie gekozen wordt?

boeflover

Berichten: 6053
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:02

Jeetje chantal jij hebt geluk!
Stitchlover dat verschilt per actie/persoon. Er zijn er die inderdaad alle namen op een lootje zetten en dan een lootje trekken, of 10 random mensen op een lootje schrijven en uit deze 10 loten, of de mooiste/leukste reactie of foto, of de enige naam die je kunt herinneren na alle reacties (aka Chantal ... :)) ), iemand uit de regio etc.
Ik denk dat het ook afhankelijk is van het aantal reacties dat je krijgt, als je er honderden hebt ben je 3 dagen bezig met alles op een briefje schrijven.

stitchlover

Berichten: 2616
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:14

boeflover schreef:
Jeetje chantal jij hebt geluk!
Stitchlover dat verschilt per actie/persoon. Er zijn er die inderdaad alle namen op een lootje zetten en dan een lootje trekken, of 10 random mensen op een lootje schrijven en uit deze 10 loten, of de mooiste/leukste reactie of foto, of de enige naam die je kunt herinneren na alle reacties (aka Chantal ... :)) ), iemand uit de regio etc.
Ik denk dat het ook afhankelijk is van het aantal reacties dat je krijgt, als je er honderden hebt ben je 3 dagen bezig met alles op een briefje schrijven.


bedankt voor je input! De hoeveelheid reacties is nog te overzien, dus ik denk dat uit briefjes trekken wel het eerlijkste gaat zijn!

punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 08:58

Ook ik die al een aantal jaar m'n best met liken en delen maar heb tot nu toe nog noooooit wat gewonnen. En dat terwijl ik echt best vaak iets deel :')
Ik zie dat sommigen hier geregeld wat winnen... Hebben jullie tips? :j

jippie5

Berichten: 538
Geregistreerd: 23-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:56


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 22:51

Chantal heeft wel gelijk. Gewoon ontzettend veel doen. Ik had er gisteravond 25 gedaan op facebook die tot vandaag liepen en ik heb er maar liefst 5 van gewonnen. Eerlijk is eerlijk 2 hadden vrijwel geen deelnemers maar toch haha.

quintenvo
Berichten: 706
Geregistreerd: 25-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:59


Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 19:00

Alwiene schreef:
Chantal heeft wel gelijk. Gewoon ontzettend veel doen. Ik had er gisteravond 25 gedaan op facebook die tot vandaag liepen en ik heb er maar liefst 5 van gewonnen. Eerlijk is eerlijk 2 hadden vrijwel geen deelnemers maar toch haha.


Haha kijk, mooie winst!
Ik heb er afgelopen week 6 gewonnen :)

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 19:59

Sodeju :D :D

Gefeliciteerd beiden!

Ik heb me net ook weer suf gedeeld. :))

showteam
Berichten: 3637
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 20:42

Ik ben ook maar weer eens begonnen, ben benieuwd :D

stitchlover

Berichten: 2616
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:21

Zo 5 van de 25 is wel een mooi aantal!

De uitslag van mijn sponsoractie is aanstaande maandag... sta wel bovenaan maar dat kan zomaar nog veranderen natuurlijk. Alle hulp is dus nog steeds welkom! - zie onderschrift -

Epplejeck en KNHS vind ik ook regelmatig leuke acties hebben trouwens! Die hoef je alleen te liken en niet te delen, misschien ook iets om in de gaten te houden?

x_Jeanine_x

Berichten: 9108
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 22:35

Mijn zusje heeft dit jaar hidez conpressiesokken voor het paard gewonnen en een shamsfield cap :)

Zelf nog niks gewonnen. Doe met mijn eigen FB pagina mee. Divoza/EJ eigenlijk altijd!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 01:36

Channiiiej schreef:
Alwiene schreef:
Chantal heeft wel gelijk. Gewoon ontzettend veel doen. Ik had er gisteravond 25 gedaan op facebook die tot vandaag liepen en ik heb er maar liefst 5 van gewonnen. Eerlijk is eerlijk 2 hadden vrijwel geen deelnemers maar toch haha.


Haha kijk, mooie winst!
Ik heb er afgelopen week 6 gewonnen :)


Nice! Ik zit sinds 1 april toen ik het weer opgepakt heb op 13x winst. Dat is op Facebook maar ook daarbuiten. Geen grote klappers maar wel een prima gemiddelde :D

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 07:39

Ik snap echt niet hoe sommige zoveel kunnen winnen terwijl ik toch ook echt aan veel acties meedoe.

punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:11

kimberlyve schreef:
Ik snap echt niet hoe sommige zoveel kunnen winnen terwijl ik toch ook echt aan veel acties meedoe.


Dit dus. Ik deel me suf maar heb nog nooit iets gewonnen

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:44

kimberlyve schreef:
Ik snap echt niet hoe sommige zoveel kunnen winnen terwijl ik toch ook echt aan veel acties meedoe.

Het zijn denk ik ook acties waarbij niet zoveel mensen meedoen. Ik deel namelijk echt grotere winacries altijd :') en nooit wat gewonnen

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:54

Ook grotere acties worden hier vaak gewonnen door degenen die veel winnen :P ik snap het zelf ook niet, geluk denk ik :D

NikkiLoves

Berichten: 663
Geregistreerd: 10-06-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 19:21

Mijn geluk is helaas al een hele tijd weer op...
Ik heb toch ook redelijk grote acties gewonnen (jaar pakket aan Garnier verzorgingdproducten via de kruidvat bijv). Maar helaas laatste half jaar niks meer mogen winnen..

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 19:35

Ik lig ook stil met mooie prijzen :P , laatste keer op FB was met de kaarten voor de huishoudbeurs denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:12

Ik heb een 1/5 de staatslot gewonnen :)) :')

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:55

Haha leuk om te lezen! Ik dacht even zoeken hoeveel mensen nou gemiddeld echt wat winnen via Facebook maar aardig wat zo te zien! Even snel er door gescrold hoor :x

Nou ik doe dus eigenlijk nooit mee aan winacties, heel zelden, had ook nog nooit wat gewonnen. Maar nu kwamen mijn vriend en ik Vrijdag avond van vrienden van ons en zag ik bij de Gamma facebook pagina een winactie, Makita accesoireset. Mijn vriend wil heel graag de Makita boormachine + accesoireset dus ik dacht dit zou een leuk beginnetje zijn, dacht ik waag een kansje, Zaterdag was ik het alweer vergeten maar ik kijk even op Facebook loop even snel de tijdlijn door en ineens zie ik mijn naam staan. Net uit bed dus even 2 keer knipperen. Stoot m'n vriend aan mop mop!! MOP! KIJK! Die zat te knorren dat ik hem stoorde tijdens z'n ontbijt ritueel maar was ineens stil én wakker toen hij het zag.
Ik heb dus die set t.w.v 60 euro gewonnen *\%/* Rare gewaarwording wel hoor als je zo je naam ineens ziet staan :+

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:08

Moderatoropmerking:
Even in het groen voor extra duidelijkheid: dit topic wordt verplaatst naar [LN] Links.
Dit omdat er veel langlopende topics op [LZP] staan, en we die wat meer willen verdelen over verschillende subfora. Verder verandert er voor jullie niets. :)

Nala

Berichten: 8219
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Landgraaf

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:03

Ik heb ondertussen al mijn social media op non-actief gezet. Gewoon eens kijken of ik het echt mis. Mij taggen heeft dus geen nut, en aangezien ik toch nauwelijks win zal ik nu ook waarschijnlijk niet zó'n slecht karma hebben dat ik win nu het non-actief is, haha.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:27

Beste Bokkers, mijn zus wordt volgend jaar 50 en dat willen we graag vieren. Nu hebben we een plan. We willen kijken of we een (deel van een) feest bij elkaar kunnen winnen :D Dus de vraag aan jullie: Zouden jullie mij (Facebook: Simone Manheim) willen taggen als jullie wedstrijden tegenkomen waarvan jullie denken dat het nuttig kan zijn voor een feest? Mag echt vanalles zijn: flessen drank/wijn, catering, partyspullen verhuur, decoraties, bij twijfel gewoon dóen. Ik ben heel benieuwd hoever we gaan komen :D

ALVAST BEDANKT!!!

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:06

Ga ik doen! :j