Bij mij werkt ook alles altijd. Moet wel altijd via mobiel inloggen als ik een link open. Als ik niet inlog kan ik ook niet bladeren of in favorieten plaatsen
Net mijn diamond painting binnen gekregen,super leuk!! Helaas mis ik vier zakjes van 1 kleur maar verder alles netjes dus hoop dat ze me de vier zakjes na willen zenden
Maris
Berichten: 16022
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland
Geplaatst: 24-02-17 15:57
Op aliexpress en ook op ebay zie je nu over al "donsjassen" in kort of lang model voor tussen de 5 en 15 euro. Wie heeft er al zo'n jas gekocht en is het wat ???
Ik heb ook voor het eerst wat dingetjes besteld om uit te proberen of het iets is. Tot nu toe gaat het meeste wel goed geloof ik.
Echter is er bij een pakketje van oorbellen, die ik op de 13e heb besteld is al een aantal keer door hem de Buyer Protection verlengd. Volgens de status is het verstuurd echter in de andere status staat dat er gewacht werd tot pickup van t product en sinds de 25e dat het gecancelled is. Toen ik het product kocht kreeg ik het standaard bedankt verhaaltje en dat ik vooral geen slechte score moet geven want ze komen er wel uit. Nu heb ik de 23e gevraagd wat de status is en daar heb ik ook geen reactie op gehad. Moet dus eerlijk zeggen dat ik er wel even klaar mee ben dan, is het nu handig af te wachten of een dispute te openen ? Ik heb wel gevraagd waarom de order gecancelled is maar ik verwacht daar ook geen reactie op.
Wacht niet te lang want dan kan je niets meer. Als je duidelijk bericht hebt gestuurd en hen reactietijd hebt gegund zou ik toch een dispute openen.
Ik zit met een plug die niet past, verkoper is voor mijn gevoel aan het rekken (berichtje, foto, wil nu instructies mailen terwijl de plug gewoon niet past, heeft niets met instructies te maken). Heb hen nu een berichtje gestuurd wat ik wil; voorstel voor (deel)-refund) en op welke termijn (binnen 24 uur) en wat ik anders doe (slechte beoordeling of dispute). Heb ze eerlijk gezegd dat ik het gevoel heb dat ze de boel lopen te rekken en er nu wel klaar mee ben maar ze de kans wil geven het op te lossen.
Doen ze dat niet open ik morgen een dispute. Vind dat je eerlijk moet blijven om het te kunnen oplossen van beide kanten maar er zijn grenzen.
Hoe zie je wanneer het nog wel of niet kan ? Want de protection loopt nog even zag ik ?
En iemand nog een goede tip voor een uv lamp (nagels) welke goed is ?
_Friemel
Berichten: 3872
Geregistreerd: 05-04-11
Geplaatst: 27-02-17 17:18
Ik ga half april verhuizen en ga tevens over naar een nieuw interieur.. en wat is er nou leuker dan alles op alie te scoren. Er komt een muur met allemaal kattenprentjes, aantal had ik al binnen:
Tevens had ik sterren stickers besteld voor mijn zoontje en die waren al binnen, en nog heeeel veel! zal zo even linkjes plaatsen
Hier ook enkele bestellingen lopen. Een diamond painting ( nog niet verzonden via de status)
twee maand geleden een supergave auto radio met werkelijk elke app en functie erop die je maar wenst. Was eerst wat huiverig ( dure radio via ali express..) maar op 1 vaag knopje na waarbij dat ding hysterisch russisch gaat roepen doet hij het perfect
En allerlei onnuttige dingen zoals een lampding voor onder de diamond painting, lego spul, electronia dingen en hebbedingetjes. Dat moet allemaal nog binnenkomen
Avond! Sorry dat ik hier even binnen kom vallen. Maar ik heb wat besteld bij Aliexpress en dat is begin februari verstuurd. Nu ging ik kijken en zag ik dat er staat dat de order gecanceld is...
2017.02.23 16:40 (GMT-7): 【8】Order has been Cancelled 2017.02.23 00:40 (GMT-7): Order has been Cancelled
Hoe kan dit? Weet iemand wat dit betekend? Krijg ik het nu dus gewoon niet? Ik heb tenslotte gewoon betaald.
Even de verkoper mailen, denk dat ze vragen nieuwe zending/geld terug. Dan moet je erna een dispute openen. Heb ik een keertje gehad en vk heeft het netjes opgelost