Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friesam schreef:op een of andere manier werkt roamler nu niet terwijl ik wel internet op m'n telefoon heb op dit moment.
x_spekkie_x schreef:Gisteren kwam ik toevallig langs Hilversum en heb ik de route check van en naar het ziekenhuis kunnen uitvoeren. Bleek nog niet zo makkelijk te zijn zonder navigatie![]()
jooproo schreef:x_spekkie_x schreef:Gisteren kwam ik toevallig langs Hilversum en heb ik de route check van en naar het ziekenhuis kunnen uitvoeren. Bleek nog niet zo makkelijk te zijn zonder navigatie![]()
En waarom die andere 2 route-opdrachten niet gedaan?
Ik zie ze al 2 weken openstaan hiero. Als ze over 2 weken nog openstaan (en meer geld waard zijn, want langzaam stijgen ze) vind ik het de moeite waard om ervoor te gaan rijden (in combi met wat andere opdrachten, gewoon een roamler-route rijden
. Is volgens de app 21 km van me vandaan
x_spekkie_x schreef:En waarom die andere 2 route-opdrachten niet gedaan?
Ik zie ze al 2 weken openstaan hiero. Als ze over 2 weken nog openstaan (en meer geld waard zijn, want langzaam stijgen ze) vind ik het de moeite waard om ervoor te gaan rijden (in combi met wat andere opdrachten, gewoon een roamler-route rijden
. Is volgens de app 21 km van me vandaan