Ik loop op dit moment ontzettend lekker binnen! Ben dan ook hard aan ht sparen sus dan is de motivatie om net die 2 kilometer te fietsen ook niet wat groter. Ik ben overigens bijna in level 5
Beetje zelfde idee Maar dan de concurrent volgens mij
Ja ik, zat bij de allereerste. Maar wat een drama! Ze weergeven opdrachten tot 80 km verderop, de layout is lelijk als je een opdracht wil uitvoeren en het is zooo onoverzichtelijk! Ik zal vanmiddag wat screenshots plaatsen om het verschil aan te geven. Maar ik gebruik het dus ook nooit.
edit: het is alleen voor 18+ en dat vertellen ze je pas als je allang aangemeld bent en je eerste uitbetaling gaat krijgen...
Ik heb bijna een invite te vergeven. Even niet zo actief geweest, maar ga deze week weer lekker! Veel betaalde opdrachten kunnen doen, dus loop aardig binnen haha. Zit dan nu, eindeijk, bijna in level 3!
Ik wilde graag meedoen met die Egg-hunt, maar ja, om nou naar Amsterdam te gaan en daar vervolgens te verdwalen voor 100XP lijkt me niet echt nuttig Ik ken de weg vrij goed daar, in de binnenstad niet op zo'n vreemde NDSM-werf
Yay ik heb sinds vannochtend een invite en dus lid!!
Ik heb ondertussen 320exp. er staan nog maar 3 opdrachten open waaronder 2 ego hunts die ik niet doe en een opdracht om een stuk mooi natuur op de foto te zetten dat komt morgen wel.