Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:@ mis lizje, doe je ze wel op volgorde installeren?
@ T_hijs, wat gebeurd er precies?
T_hijs schreef:Nee, hij doet 't wel. Kan huis bouwenenzo. maar als ik naar leefmodus ga, dan zegt ie dat.
xConnie schreef:Ik ben nu al wel 3 keer verhuisdBen mijn huis heel de tijd zat haha.
En nu ben ik ook aan het proberen om niet te cheaten (alleen geld doe ik wel)
ben ook wel benieuwd naar screens van jullie kavels!
fjordjes schreef:@ KirstenVosje, grote kans dat je de DEP moet uitschakelen van de sims, of heb je dat al gedaan? En wanneer valt het spel uit? (waarmee ben je dan bezig?)
KirstenVosje schreef:fjordjes schreef:@ KirstenVosje, grote kans dat je de DEP moet uitschakelen van de sims, of heb je dat al gedaan? En wanneer valt het spel uit? (waarmee ben je dan bezig?)
Hij valt wel vaker uit, maar nu 2 keer achter elkaar, een paar seconden nadat het spel in de leefmodus staat. Hij valt ook wel eens midden in het spel uit.
Wat is de DEP?
miss_lizje schreef:Sims 3 staat op C bij mij en daar heb ik nog 1,25 TB van de 1,33TB beschikbaar. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.
Hulp nummer gebelt, krijg een bandje met dat ze een nieuw nummer hebben. Dat gebeld, krijg ik een bandje wat dus totaal niet te verstaan is.
*zucht*
miss_lizje schreef:Sims 3 staat op C bij mij en daar heb ik nog 1,25 TB van de 1,33TB beschikbaar. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.
Hulp nummer gebelt, krijg een bandje met dat ze een nieuw nummer hebben. Dat gebeld, krijg ik een bandje wat dus totaal niet te verstaan is.
*zucht*