x_spekkie_x schreef:Rinske schreef:Misschien dat we dat de minderjarigen uit kunnen laten proberen? Anders zijn we dalijk ons plekje kwijt
.
Volgens mij kan het niet. Ik zie nergens een knop dat ik mezelf bij een nieuw team kan aansluiten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosIris schreef:Ik zie inderdaad ook geen knop van aanmelden bij ander team.....chips.
Pb maar aanpassen met de mededeling dat als we winnen ze gegevens van meerderjarige doorgeven?
Paula1990 schreef:Calanddra schreef:Maar zou ik trouwens nog mee kunnen doen?of is er geen plek meer? Ben overigens 22
Nee helaas, het vliegtuig zit vol.
Calanddra schreef:maar dat tweede punt, kan KLM dan neit de inzendingen van minderjarigen verwijderen? Want die hebben niet aan de voorwaarden voldaan
Calanddra schreef:Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet?
Calanddra schreef:Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet? Bedoel jij dat ook Menino?
Menino schreef:Calanddra schreef:Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet? Bedoel jij dat ook Menino?
ja dat lijkt me dus wel, als ze om de officiele gegevens gaan vragen...
Marloez schreef:Als je minderjarig bent schrijf je je gewoon bij een ander team in. Liefst 1 met redelijk wat leden.Dan verziek je hun team en kan er in Bokt weer 1 bij die wél meerderjarig is. Probleem opgelost.