Gratis met Bokt naar Berlijn met KLM!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:27

x_spekkie_x schreef:
Rinske schreef:
Misschien dat we dat de minderjarigen uit kunnen laten proberen :') ? Anders zijn we dalijk ons plekje kwijt _O- .

Volgens mij kan het niet. Ik zie nergens een knop dat ik mezelf bij een nieuw team kan aansluiten.

Calanddra

Re: Gratis met Bokt naar Berlijn met KLM!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:29

Is er ook geen knop om je uit een team te halen? (weet niet hoe het beeld is als je in een team zit? )

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:30

Ik zie inderdaad ook geen knop van aanmelden bij ander team.....chips.

Pb maar aanpassen met de mededeling dat als we winnen ze gegevens van meerderjarige doorgeven?

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:30

Calanddra schreef:
Is er ook geen knop om je uit een team te halen? (weet niet hoe het beeld is als je in een team zit? )

Nee niet meer....was er wel toen team nog niet compleet was.

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:31

Heeft de Teamcaptain geen extra mogelijkheden?

Calanddra

Maar als je gaat vliegen moet je je paspoort of id meenemen toch? Denk niet dat je dat kunt gaan vervalsen zonder grote consequenties :=

Naborah

Misschien je gebruikersinstellingen naar minderjarig veranderen en dat het programma je er vanzelf uitgooit?

Calanddra

Of misschien de beheerder van de site een mailtje sturen? Misschien dat zij er mensen eruit kunnen halen?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:33

RoosIris schreef:
Ik zie inderdaad ook geen knop van aanmelden bij ander team.....chips.

Pb maar aanpassen met de mededeling dat als we winnen ze gegevens van meerderjarige doorgeven?

Nee, want volgens mij wordt dan JUIST het hele team gediskwalificeerd ;(

# KLM is gerechtigd schriftelijke verificatie van de woonplaats en de leeftijd van de eventuele winnaar te eisen voordat een prijs wordt toegekend.
# KLM is gerechtigd inzendingen die niet voldoen aan deze Voorwaarden uit te sluiten van deelname.
# Registratie dient uitsluitend door uzelf te gebeuren. Het is uitdrukkelijk verboden gebruik te maken van gegevens van anderen. Indien dit het geval is behoudt KLM zich het recht voor de Deelnemer en/of deelnemende groep in zijn geheel te diskwalificeren.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:33

Calanddra schreef:
Maar als je gaat vliegen moet je je paspoort of id meenemen toch? Denk niet dat je dat kunt gaan vervalsen zonder grote consequenties :=

Ja nee, dat kan ook niet idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:34

Paula1990 schreef:
Calanddra schreef:
Maar zou ik trouwens nog mee kunnen doen? O:) of is er geen plek meer? Ben overigens 22 :)

Nee helaas, het vliegtuig zit vol :).

maar we zouden toch, als er gevraagd wordt om officiele gegevens (paspoorten etc.) de gegevens kunnen invoeren van de meerderjarigen...? Dan kunnen we nog wel een paar meerderjarigen gebruiken ....

Weten zij veel, volgens mij hoef je niet per sé je echte naam in te voeren als je je inschrijft in een groep. Zeg je gewoon dat dat je roepnaam Marjon ofzo is, maar dat je op je paspoort Eva (of nader in te vullen naam) heet :)) ? Niet heel geloofwaardig. Maargoed... Wat we nu ingevuld hebben zijn dan ook niet de officiele gegevens..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-11 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:34

maar dat tweede punt, kan KLM dan neit de inzendingen van minderjarigen verwijderen? Want die hebben niet aan de voorwaarden voldaan

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:35

Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet? Bedoel jij dat ook Menino?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:35

Bovendien heeft de KLM ook niet om de leeftijd gevraagd bij registratie. Ik vind het maar vaag. Ik mag hopen dat de minderjarige aanmeldingen niet mee mogen en de rest wel.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:36

Calanddra schreef:
maar dat tweede punt, kan KLM dan neit de inzendingen van minderjarigen verwijderen? Want die hebben niet aan de voorwaarden voldaan

er is nergens een mail adres om ze te benaderen...ben al aan het zoeken
Calanddra schreef:
Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet?

Geen idee of dat kan, zie nergens dat ik mijn gegevens kan aanpassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:36

Calanddra schreef:
Of de minderjarigen moeten de gegevens wijzigen in de gegevens van meerderjarigen die nog mee willen. Dan gaan die gewoon mee ipv de minderjarigen. Of kan dat niet? Bedoel jij dat ook Menino?

ja dat lijkt me dus wel, als ze om de officiele gegevens gaan vragen...

Daarnaast zou dat dus ook gewoon inhouden dat we 99 meerderjarige mensen hebben verzameld :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-11 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:37

x_spekkie_x: ik denk alleen dat dit tot gevolg gaat hebben dat alles niet doorgaat. Want de voorwaarde is 99 bokkers van 18 jaar en ouder. Als er 4 minderjarigen bij zitten heb je dus 95 bokkers van 19+ en dus niet 99, dus gaat de deal niet door...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:38

Menino schreef:
Calanddra schreef:

ja dat lijkt me dus wel, als ze om de officiele gegevens gaan vragen...

Maar je moet ook je achternaam invullen toch? Zouden ze dat dan wel gaan geloven als je zegt dat je maar een naam had verzonnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:41

wel als je die minderjarige vervangt door meerderjarigen. Je hebt bij het invullen volgens mij geen geboortedatum op hoeven geven.

Alleen een naam, maar je kan net zo goed zeggen dat je niet je echte naam ofzo in wilde vullen en dat je op het paspoort dus anders heet. Ik betwijfel of ze daar moeilijk over zouden doen, aangezien ze dan ook moeilijk zouden moet gaan doen bij mensen die een andere voornaam hebben ingevuld dan op hun paspoort staat ed. of een typfout maken in hun achternaam, of hun achternaam afkorten omdat ze een dubbele achternaam hebben. Misschien maken ze daar wel onderscheid tussen hoor, maar ik denk dat dat wel meevalt.

Ik denk echt dat ze zich vooral zullen basseren op de paspoortgegevens, maargoed. Dan moeten de minderjarigen hun uitnodigingen wel doorsturen naar meerderjarigen.

En dan hebben we uiteindelijk gewoon 99 meerderjarige mensen verzameld :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-11 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:42

Dat is waar :)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:46

Als je minderjarig bent schrijf je je gewoon bij een ander team in. Liefst 1 met redelijk wat leden. O:) Dan verziek je hun team en kan er in Bokt weer 1 bij die wél meerderjarig is. Probleem opgelost. :P

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:48

Whahaha _O-

Maar moet dat natuurlijk wel kunnen dat overschrijven :P

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:49

Marloez schreef:
Als je minderjarig bent schrijf je je gewoon bij een ander team in. Liefst 1 met redelijk wat leden. O:) Dan verziek je hun team en kan er in Bokt weer 1 bij die wél meerderjarig is. Probleem opgelost. :P

Dat kan dus niet........

Zul je zien dat het team dat wint en het niet uitmaakt over er minderjarigen zijn, maar dat de minderjarigen worden uitgesloten

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:51

Oeh lees het topic nu pas! Had graag meegewild, maar zit al vol toch?

Geef maar een PB als er plek vrij komt, schrijf ik me meteen in :D

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:52

Je kan zo overstappen in een ander team staat er, en dan word je automatisch uit je huidige team geschreven.

Als er minderjarigen in een team zitten word denk ik het hele team uitgesloten omdat er dan geen 99 geldige kandidaten zijn.