Jaa ik ben nu ook al even bezig hiermee, maar kan niet meer pulsen, krijg nu al een paar dagen een error Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Tnx LynnDenise. Probeer dat nu te doen, maar krijg ik een melding dat mijn account niet bestaat Ik heb toch echt al een paar keer wel met succes gepulsed. Ik ga nog ff vechten.
[edit] Hehe, hij doet het weer, ben wel 10.000 keys kwijt
Reset token heeft niet geholpen helaas, heb mn pc op nieuw moeten aanmelden (of hoe dat ook maar heet). Nu doet ie het gelukkig weer, dus kan ik weer vol aan de bak om wat plaatsjes om hoog te komen
Ik heb net het hele programmatje verwijderd van m'n computer nadat ik een half uur pogingen heb gedaan tot pulsen en resetten (tevergeefs). Nu (helaas pas na het verwijderen) kom ik er achter dat ik ook niet op de website kan komen dus dat de problemen waarschijnlijk niet lokaal lagen?
Het programmatje gedeïnstalleerd omdat ik dacht dat het aan het programmatje lag. Nu ben ik dus programma-loos maar kan ik 'm (ivm onbereikbare website) ook niet herinstalleren