Sinds ik die 50.000 ben kwijt geraakt durfi k neit meer te sparen Gister 40.000 gepulsed en heb er nu ongeveer 5000 sinds ik net weakker ben.
Poes speelt hier vals, haha die heeft de hele tijd op de helft van mn toetsenbord gelegen waardoor ik alleen nog maar kon meelezen weer bijna 8000.
Oh dat doet die van mij ook, maar die drukt meestal op het aan/uit knopje waardoor de computer telkens uit gaat
Dan is die van jou nog erger haha, dat knopje heeft ze gelukkig nog niet ontdekt, maar o wee als je haar een stukje opschuift.
SteffiiY schreef:FunkyMistiC schreef:http://i46.tinypic.com/9lg783.jpg hij helpt je wel Hahaha, ja die van mij ligt echt met haar kop naar het scherm het pijltje te volgen en de plaatjes te bekijken, kan soms nog net bij mijn muisding (hoe noem je zo'n ding op de laptop?)
Goh zit ik toch bijna op 10.000 kliks, ben benieuwd of mn instelling er nog instaat... te lui om te checken
ik pas op 11.000man het schiet echt niet open ik baal nog steeds van die 50.000 die ik heb verloren door dat virus...
150.000? Jeetje haha dat heb ik nu in totaal denk ik.Maargoed ik mail af en toe en ik bok af en toe meer doe ik niet op de pc