Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xyris schreef:OutOfTheWood schreef:Dat is niet waar. Als de 5000 niet gehaald gaat worden komt die shop er ook niet. Dus pas als de 5000 gehaald wordt dan komt er een Paypal shop en dat bedrag wordt aan de 5000 toegevoegd. Anders betaal je namelijk dubbel voor het geld overschrijven werd gisteren gezegd ;')
Dat is dan wat anders als dat mij verteld is toen ik Deloryan sprak. Ik heb de Q&A niet bekeken, ik neem aan dat je daar naar refereert? Daarnaast claim ik ook niet dat het gaat gebeuren, ik zeg dat het waarschijnlijk gaat gebeuren. Verder heb ik het ook niet over een shop. De logistiek hiervan is mij niet bekend, dus ook niet of er wel of niet sprake gaat zijn van het gebruik van paypal, of een medium dat misschien wel gratis transacties heeft.
DezeNaam schreef:Heeft er iemand misschien een Kladruber dekhengst met E/e of e/e en A/A of A/a? Liefst ook geen G/G maar is geen must.
Het zou voor deze merrie zijn; https://www.horsereality.com/horses/130 ... doe-ee-1vg
Rebecca schreef:Wanneer is die?
Azmay schreef:De Engelse komt om 9 uur toch? Of is die al geweest?
Vrees een beetje voor de kickstarter, het nieuwe is er een beetje af en daarna druppelt er altijd nog wel wat binnen maar er moet nog een stuk meer dan de helft
Gigixponys schreef:PowerOfZoef schreef:Zijn er nog mensen geïnteresseerd in quarters op de nl? Heb er heel veel met leuke kleurtjes en goede prestaties die wel voor kleine prijsjes weg mogen.
Ik was wel nog op zoek naar een nieuwe hengst. Heb je er die ster zijn?