Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:50

Euhmm... Even naar je gegevens gaan en wat bestanden wissen, maar dan moet je eerst al sso hebben opgestart, anders gaat die updaten. Als je online bent moet je afstappen of zo, en dan zweef je in de lucht zeg maar, maar je moet ook voor andere niet te zien zijn. Staan vast wel wat filmpjes op YT; wild Horse glitch. Maar waarschijnlijk zijn dat die filmpjes die jij bedoelt. Je ziet ook echt geen mens in de wereld, omdat jij die gegevens hebt gewist.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:12

HorseLove28 schreef:
Euhmm... Even naar je gegevens gaan en wat bestanden wissen, maar dan moet je eerst al sso hebben opgestart, anders gaat die updaten. Als je online bent moet je afstappen of zo, en dan zweef je in de lucht zeg maar, maar je moet ook voor andere niet te zien zijn. Staan vast wel wat filmpjes op YT; wild Horse glitch. Maar waarschijnlijk zijn dat die filmpjes die jij bedoelt. Je ziet ook echt geen mens in de wereld, omdat jij die gegevens hebt gewist.

Maar, als je dan afstapt, dan kan je paard toch nog niet lopen... >.<
Anyway, volgens mij staat er op youtube niet hoe je character zegmaar ook onzichtbaar is voor anderen. Toch? :P

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:15

als je in je sso mapje zoekt op pants en die allemaal verwijderd en je zit op je paard zie je jezelf en andere spelers niet.
maar dan moet je wel op je paard blijven zitten!

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:19

Ik had geen idee waar het over ging, dus ik wat filmpjes opzoeken op YT. Het ziet er vaag uit haha, waarom zou je dat willen doen? xd

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:21

Ik zal het even uitleggen: Je gaat naar Star Stable maar je mag nog niet op die deur klikken, dan verwijder je alle ''halter en pants'' dan ga je weer naar die deur en ga je Star Stable in, je moet van te voren wel al op je paard zitten. Je ziet jezelf en anderen niet, maar anderen zien jou ook niet, jij ziet alleen een paard rond hobbelen. Als je daarna opnieuw opstart download hij alle bestanden weer en zien anderen je gewoon.

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:21

Ik bedoel dat je andere mensen stil in de lucht ziet zweven en dat hun paarden op de grond vrolijk rondlopen. Volgens mij werkt dat niet met dat je die bestanden moet wissen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:33

lucaa2 schreef:
HorseLove28 schreef:

Maar, als je dan afstapt, dan kan je paard toch nog niet lopen... >.<
Anyway, volgens mij staat er op youtube niet hoe je character zegmaar ook onzichtbaar is voor anderen. Toch? :P

Ik bedoel afstappen en er weer op gaan. Je moet een dangerous val maken of zo, werd een keer uitgelegd in een filmpje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:36

Was bijna vergeten te posten, maar dit zijn mijn stats met de eerder genoemde set.

Afbeelding

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 20:27

lolove schreef:
Ik zal het even uitleggen: Je gaat naar Star Stable maar je mag nog niet op die deur klikken, dan verwijder je alle ''halter en pants'' dan ga je weer naar die deur en ga je Star Stable in, je moet van te voren wel al op je paard zitten. Je ziet jezelf en anderen niet, maar anderen zien jou ook niet, jij ziet alleen een paard rond hobbelen. Als je daarna opnieuw opstart download hij alle bestanden weer en zien anderen je gewoon.

"Halter" verwijderen is overigens niet meer nodig, je kunt nu in het spel je hoofdstel "afdoen". Het uitleg filmpje is geplaatst toen dat nog niet kon ;)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 21:47

Weetje, eigenlijk springen die arabieren echt raar :')

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 07:28

juultje353 schreef:
Weetje, eigenlijk springen die arabieren echt raar :')

Ja hè.. Echt zo'n hupsje, en dan zweven ze 5-6 meter op de zelfde hoogte door de lucht en dan landen ze weer :+ :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:56

Even een dag niet op internet geweest, en veel bij te lezen, we gaan hard! Welkom Crazycat :)
Een paar pagina's terug ging het over besturing, zelf vind ik de handigste manier, met de linkerhand a en d voor links en rechts en met je duim spatie voor springen, en met je rechterhand op de muis camera manipuleren en snelheid maken en terugnemen. Zeker omdat bij mijn pc het camerastandpunt steeds verschoof naar opzij als ik een sprong maak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:07

Welkom CC :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:21

merrylegs schreef:
Even een dag niet op internet geweest, en veel bij te lezen, we gaan hard! Welkom Crazycat :)
Een paar pagina's terug ging het over besturing, zelf vind ik de handigste manier, met de linkerhand a en d voor links en rechts en met je duim spatie voor springen, en met je rechterhand op de muis camera manipuleren en snelheid maken en terugnemen. Zeker omdat bij mijn pc het camerastandpunt steeds verschoof naar opzij als ik een sprong maak.

Bedankt.
Zo vind ik het ook het handigste sturen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 15:23

Zo stuur ik ook altijd. Ik speelde altijd minecraft en daar is de besturing net zo, dus ik was het al gewend :)

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:35

Ik gebruik gewoon altijd de pijltjestoetsen en spatie. dan kan ik gewoon typen tijdens een race of een hack :P

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:55

Een hack? Hoe dan?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:59

hack is met een groep rijden ;)

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:23

Hoi! Mag ik me hier melden? Ik heb sinds gisteren ook Starstable en ik ben al helemaal verslaafd.. :P Ik ben nog geen starrider, maar wordt dit waarschijnlijk wel morgen. Ik ben dus pas bij RL 4.. :P

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:45

tuurlijk welkom!

Het zou trouwens misschien wel gaaf zijn dat we met alle bokkers een eigen riding club oprichten als de functie om te wisselen van server beschikbaar is :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:17

hallo, welkom! Eens je starrider bent, is de verslaving niet te beëindigen, je zal wel zien...
Leuk idee, Aeckker, maar ik blijf toch echt in mijn huidige club :P

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:44

aeckker03 schreef:
tuurlijk welkom!

Het zou trouwens misschien wel gaaf zijn dat we met alle bokkers een eigen riding club oprichten als de functie om te wisselen van server beschikbaar is :P

Dan kom ik er zeker bij, ben die duitsers nu al zat :o

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:04

Wauw tijd weg geweest en ben nu weer een week aan het spelen... ongelooflijk verslavend weer :D Niet best op mijn huiswerk (maar dat gaat voor).

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:03

de servers liggen er al uit... laten we hopen dat dat betekent dat deze update de moeite waard is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:34

Ben benieuwd naar update :)