Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseLove28 schreef:Euhmm... Even naar je gegevens gaan en wat bestanden wissen, maar dan moet je eerst al sso hebben opgestart, anders gaat die updaten. Als je online bent moet je afstappen of zo, en dan zweef je in de lucht zeg maar, maar je moet ook voor andere niet te zien zijn. Staan vast wel wat filmpjes op YT; wild Horse glitch. Maar waarschijnlijk zijn dat die filmpjes die jij bedoelt. Je ziet ook echt geen mens in de wereld, omdat jij die gegevens hebt gewist.
lucaa2 schreef:HorseLove28 schreef:Euhmm... Even naar je gegevens gaan en wat bestanden wissen, maar dan moet je eerst al sso hebben opgestart, anders gaat die updaten. Als je online bent moet je afstappen of zo, en dan zweef je in de lucht zeg maar, maar je moet ook voor andere niet te zien zijn. Staan vast wel wat filmpjes op YT; wild Horse glitch. Maar waarschijnlijk zijn dat die filmpjes die jij bedoelt. Je ziet ook echt geen mens in de wereld, omdat jij die gegevens hebt gewist.
Maar, als je dan afstapt, dan kan je paard toch nog niet lopen... >.<
Anyway, volgens mij staat er op youtube niet hoe je character zegmaar ook onzichtbaar is voor anderen. Toch?
lolove schreef:Ik zal het even uitleggen: Je gaat naar Star Stable maar je mag nog niet op die deur klikken, dan verwijder je alle ''halter en pants'' dan ga je weer naar die deur en ga je Star Stable in, je moet van te voren wel al op je paard zitten. Je ziet jezelf en anderen niet, maar anderen zien jou ook niet, jij ziet alleen een paard rond hobbelen. Als je daarna opnieuw opstart download hij alle bestanden weer en zien anderen je gewoon.
merrylegs schreef:Even een dag niet op internet geweest, en veel bij te lezen, we gaan hard! Welkom Crazycat
Een paar pagina's terug ging het over besturing, zelf vind ik de handigste manier, met de linkerhand a en d voor links en rechts en met je duim spatie voor springen, en met je rechterhand op de muis camera manipuleren en snelheid maken en terugnemen. Zeker omdat bij mijn pc het camerastandpunt steeds verschoof naar opzij als ik een sprong maak.