Maar ben op het moment ook niet meer actief aan het spelen. Doe alleen nog maar als het al lukt dekken en veulens kijken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Nou ik heb nooit geen blog voorbij zien komenPlus dat het me sowieso nog vrij weinig boeit, spel is nu gewoon niet speelbaar. Ik ben nog bezig met m'n laatste rondes veulens keuren/verkopen en dan wacht ik wel op het officiële spel
PeerAppel schreef:Ik heb ook geen creditcard. Volgens mij de meeste Nederlanders niet, dus niet erg slim dat daar geen rekening mee gehouden is.
PeerAppel schreef:Inderdaad. Maar misschien kan dat wel niet met Kickstarter hoor. Geen idee.
Ik ken ook echt maar 2 mensen met een creditcard en weet nog dat bij alle bedrijven waar ik bijbaantjes achter de kassa heb gehad, ik creditcards moest weigeren omdat daar niet mee betaald kon worden.
Piekosjj schreef:Vind 't wel een erg negatieve toon krijgen hier onderhand. Veel gezeur dat de site te langzaam is, maar niet willen meewerken aan development er van - omdat het op dit moment niet goed werkt. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen.