Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:18

Xyris schreef:
Bij mijn weten wordt het geld niet afgeschreven van je rekening als de kickstarter niet slaagt. Dit gebeurt pas aan het einde van de kickstarter (over een maand dus). Je bent dus niks kwijt als het niet slaagt.

Ik twijfelde even, maar inderdaad.
Van kickstarter pagina schreef:
Funding on Kickstarter is all-or-nothing. No one will be charged for a pledge towards a project unless it reaches its funding goal. This way, creators always have the budget they scoped out before moving forward.

Maar als het doel van 5000 wel gehaald is en daarna lukt het niet de site van de grond te krijgen oid vrees ik dat je weinig hebt om op te staan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:20

Azmay schreef:
Xyris schreef:
Bij mijn weten wordt het geld niet afgeschreven van je rekening als de kickstarter niet slaagt. Dit gebeurt pas aan het einde van de kickstarter (over een maand dus). Je bent dus niks kwijt als het niet slaagt.

Ik twijfelde even, maar inderdaad.
Van kickstarter pagina schreef:
Funding on Kickstarter is all-or-nothing. No one will be charged for a pledge towards a project unless it reaches its funding goal. This way, creators always have the budget they scoped out before moving forward.

Maar als het doel van 5000 wel gehaald is en daarna lukt het niet de site van de grond te krijgen oid vrees ik dat je weinig hebt om op te staan.

Precies dat laatste is een beetje waar ik nog over twijfel, in verband met een mogelijk lange downtime. Begreep alleen dat er nog een mogelijkheid was om dat te veranderen. Dus dat wacht ik nog even af...

Trouwens, is Paypal voldoende? Of moet je echt een card hebben? Want dat heb ik dus echt niet :\

PeerAppel

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:03

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:04

Er staat dat er ergens een filmpje is met NL ondertiteling, die kan ik alleen niet vinden. Mijn engels is zegma ruk xD

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 20:07

Ja ze zijn inderdaad al 7 jaar bezig met Horse Reality, de kans dat het uiteindelijk op niks uitloopt acht ik dan ook nihil, maar er is natuurlijk altijd een kans.

Ik weet niet of het gaat via paypal, ik denk het niet daar ze specifiek om credit cards vragen. Ze wilt als de kickstarter aanslaat wel iedereen die geen creditcard heeft nog de kans geven te doneren via een ander systeem, wellicht paypal.

En voor de ondertiteling Jesda, moet je even op het CC knopje rechts onder in beeld van de video klikken. Dan kan je de ondertiteling kiezen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:10

Xyris schreef:
Ja ze zijn inderdaad al 7 jaar bezig met Horse Reality, de kans dat het uiteindelijk op niks uitloopt acht ik dan ook nihil, maar er is natuurlijk altijd een kans.

Ik weet niet of het gaat via paypal, ik denk het niet daar ze specifiek om credit cards vragen. Ze wilt als de kickstarter aanslaat wel iedereen die geen creditcard heeft nog de kans geven te doneren via een ander systeem, wellicht paypal.

En voor de ondertiteling Jesda, moet je even op het CC knopje rechts onder in beeld van de video klikken. Dan kan je de ondertiteling kiezen.

Oké is hier al iemand die het hele proces heeft doorlopen, die mij kan vertellen hoe en wat?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:14

Xyris schreef:

Jij bent Tamara waar ze het over heeft toch? Ik wou even zeggen dat ik jullie echt ten sterkste afraad om direct vanaf het begin een Nederlandse versie te hebben én daarnaast ook nog een Duitse. Ik zou beginnen met internationaal, zorgen dat daar alle bugs uit zijn etc en daarna pas uitbreiden naar andere talen/versies. Dan kun je focussen op 1 ding in plaats van op 2 of 3. Ik speel niet meer op .nl, omdat het daar minder lekker loopt omdat er minder spelers zijn. Denk dat je dat altijd zult blijven houden.
Hoe weten jullie trouwens dat er uberhaupt vraag is naar een Duitse?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:36

Omdat er ontzettend veel Duitse spelers op de internationale site zitten, en het is een redelijk algemeen feit dat Duitsers zeer slecht Engels spreken. Er werden in het verleden dus veel Duitstalige forums e.d geopend en gevraagd of er ook een Duitse versie kon komen. Een hele slimme zet vind ik 't imo ook niet om dat nu al zo vroeg te doen, zou eerst zorgen dat .com een breed publiek aan kan en draait naar alle wensen van Deloryan en de spelers.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:41

Piekosjj schreef:
Omdat er ontzettend veel Duitse spelers op de internationale site zitten, en het is een redelijk algemeen feit dat Duitsers zeer slecht Engels spreken. Er werden in het verleden dus veel Duitstalige forums e.d geopend en gevraagd of er ook een Duitse versie kon komen. Een hele slimme zet vind ik 't imo ook niet om dat nu al zo vroeg te doen, zou eerst zorgen dat .com een breed publiek aan kan en draait naar alle wensen van Deloryan en de spelers.

Oooh die verdammte Deutsche leute... kunnen ook geen Engels... Annoying...

Begrijp de keuze dan wel, maar kan de .com niet gewoon in meerdere talen? Enige probleem heb je dan als je wilt kopen/verkopen... Nouja, dan moet je het maar gewoon genoeg willen, naar mijn idee... :+

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:43

Maar stel, ze halen binnen no time die gewilde 5000 op. Dan kan de server betaald worden maar is er dan niet een ander probleem die tijd heet?
Ooit es gelezen dat er alleen op vrijdag aan de site wordt gewerkt..

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:44

Ik geloof dat met een deel van die 5.000 Deloryan een extra dag vrij kan nemen van haar betaalde baan, en dan dus een dag extra aan HR kan werken :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:46

JesdaJinn schreef:
Maar stel, ze halen binnen no time die gewilde 5000 op. Dan kan de server betaald worden maar is er dan niet een ander probleem die tijd heet?
Ooit es gelezen dat er alleen op vrijdag aan de site wordt gewerkt..

Zal binnenkort niet zo'n probleem zijn... zie forum ;) Deloryan is straks haar baan namelijk kwijt... Kan natuurlijk prima dat ze voor die tijd een nieuwe baan heeft. Als ik het filmpje zo zie is het een ontzettend leuk mens, spontaan en sympathiek. Als ze dan ook nog werk zoekt in dat waar ze met HR bezig is, dan zal ze niet lang thuis zitten, ALS ze al thuis komt te zitten.

+ Wat Piekosjj zegt ;)

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 20:49

Ah, dat wist ik niet. Wel vervelend.

Overigens lees ik het forum niet want de meest dingen worden hier verteld en ik log eigenlijk zowat nooit meer in

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 20:55

Ik ben niet Tamara hoor :+ ik ben gewoon wat meer op de hoogte omdat ik een tijdje met Deloryan heb samengewerkt m.b.t. de NL genetica-wiki. Verder heb ik haar op skype dus als er iets aan de hand is of er is een prangende vraag dan kan ik gewoon contact met haar opnemen.

Wbt de Duitse versie, ben ik ook niet zo'n voorstander van hoor.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 21:02

Het is een hele uitdaging om pagina's te openen. :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 10:17

Janine, en overigens alle anderen die hierdoor twijfelen, in de 'vernieuwde' blogpost over de Kickstarter staat dat het spel niet meer 3-4 maanden zal sluiten. De bèta blijft dus gewoon open tot de opening van het officiële spel.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 10:48

Hopelijk komt het nieuwe spel dan snel.
:o

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:08

Ik wil iedereen wel aanraden om gewoon even het forum/de blog te lezen. Er worden hier namelijk best wel veel dingen gezegd en gevraagd die gewoon vrij simpel op te zoeken zijn.

Zo is het al lang duidelijk wanneer het nieuwe spel online komt Janinevv: begin oktober.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:13

NadjaNadja schreef:
Janine, en overigens alle anderen die hierdoor twijfelen, in de 'vernieuwde' blogpost over de Kickstarter staat dat het spel niet meer 3-4 maanden zal sluiten. De bèta blijft dus gewoon open tot de opening van het officiële spel.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Alleen wel echt jammer dat het alleen via creditcard kan... In dit geval wil ik best na de kickstarter nog een donatie doen. Om nu alleen hiervoor een creditcard aan te vragen... -O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:13

Sorry hoor ik speel het niet meer echt door de trage site, maar fijn dan weet ik het nu.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:21

Dat inderdaad. Ik ben al tijden bezig om paarden in te schrijven voor keuringen. Dan heb ik geen zin om m'n tijd te verspillen aan wachten tot het forum eens geladen is :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:21

Volgens mij crasht de server nu door de vele aandacht nav kickstarter??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:22

Smee__ schreef:
Dat inderdaad. Ik ben al tijden bezig om paarden in te schrijven voor keuringen. Dan heb ik geen zin om m'n tijd te verspillen aan wachten tot het forum eens geladen is :+

Blog staat niet op het forum ;)
Maar op een plek die makkelijk te bereiken is voor de server, want dit laadt gewoon meteen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:27

Nou ik heb nooit geen blog voorbij zien komen ;) Plus dat het me sowieso nog vrij weinig boeit, spel is nu gewoon niet speelbaar. Ik ben nog bezig met m'n laatste rondes veulens keuren/verkopen en dan wacht ik wel op het officiële spel :+