Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucaa2
Berichten: 1338
Geregistreerd: 15-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:02

merrylegs schreef:
he ja , dat zou nog eens iets zijn. Gaat nooit gebeuren vrees ik, ik zie de zadelkamer van mensen die al van 2012 spelen al voor me :P misschien met een beperkte ruimte, plaats voor tien zadels, hoofdstellen, enz..



haha tja...
Maar misschien moeten ze maar eens gaan werken aan al de dingen die we allemaal zo graag willen. Geen nieuwe paarden, nieuwe kleding of die rare Emotes.
Met paard en wagen kunnen rijden, western kunnen rijden, rechtop kunnen zitten in galop en een verlichte zit aannemen tijdens een sprong. en je paard aan een halster en evt. touwtje kunnen leiden. En misschien moeten ze eens iets aan het weer doen. De zon kan nu eenmaal niet altijd schijnen :+
Oh en een paard in de wei kwijt kunnen ipv alle dagen op stal is natuurlijk ook wel leuk... :P

aeckker03

Berichten: 1096
Geregistreerd: 23-03-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:07

wat ook gaaf zou zijn is als we afspreken dat alle paarden merries zijn en dat er een fokstal (per ras) komt waar een aantal hengsten staan met verschillende stats, kleur en aftekeningen waarmee je dus kunt fokken :)
en later ook je veulen, jaarling enzo trainen en bv kunnen verkopen voor sc :D

lucaa2
Berichten: 1338
Geregistreerd: 15-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:08

aeckker03 schreef:
wat ook gaaf zou zijn is als we afspreken dat alle paarden merries zijn en dat er een fokstal (per ras) komt waar een aantal hengsten staan met verschillende stats, kleur en aftekeningen waarmee je dus kunt fokken :)
en later ook je veulen, jaarling enzo trainen en bv kunnen verkopen voor sc :D

Leuk idee :D

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:13

een soort van maandelijkse paardenmarkt zou leuk zijn, waar iedereen zijn paarden voor starcoins aan anderen kan verkopen. Alleen zie ik de problemen en ruzies al voor me :') En ja, fokken zou zo leuk zijn... en dan je eigen veulentje zien opgroeien! En bovenal, een wei waar ik al mijn paarden kan ZIEN en waar ze blij in rondlopen en blij blijven! daar wil ik dan wel een paar duizend starcoins voor neertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:16

Allemaal leuk en wel, maar dan vind ik het niet 'typisch star stable' meer, en zou er dan wel over denken om te stoppen... Ik vind het leuk zoals het is, en anders kan je altijd nog riding high gaan spelen.

En ik heb zelf gezien hoe je een spel in mekaar zet, en dat is echt geen pretje, is al moeilijk genoeg om iets te laten bewegen, of uberhaupt iets goed in mekaar te laten lopen. Dus, als je niet tevreden bent, dan kan je alsnog een ander spel kiezen, star stable is gewoon hoe die is. Ik zeur toch ook niet bij een ander spel wat ik mis... Nee, anders had ik hem ook niet uitgekozen om te spelen.

Ik snap dat jullie hier over beginnen, maar misschien moet je het laten zoals het is, dit is gewoon typisch star stable :)

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:20

We zeuren toch ook niet? :+ Gewoon aan het dromen over wat er leuk bij zou zijn. Starstable is nu eenmaal constant dingen aan het veranderen, extra ideeën kunnen nooit kwaad. De haalbaarheid ervan is misschien te betwijfelen... Maar wat mij betreft zouden enkele praktische aanpassingen welkom zijn, zonder dat het spel daardoor zijn eigenheid verliest.

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 21:40

takkie_muis schreef:
Ik ga puur voor de stats , ik doe niet aan setjes

Ik doe niet aan stats, ik ga puur voor de setjes := _O-

lucaa2
Berichten: 1338
Geregistreerd: 15-04-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:42

We zitten gewoon te brainstormen. Dat is iets heel anders dan zeuren over wat het spel allemaal verkeerd doet of niet heeft. Maargoed ik vind die Emotes nou niet iets typisch star stable. Sterker nog, ik snap niet helemaal wat het nou precies toevoegt aan het spel. Maarja, ik denk dat dat wel doorgedrongen is, gezien de bergen klachten die ze ontvangen hebben :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:23

Karla_1999 schreef:
takkie_muis schreef:
Ik ga puur voor de stats , ik doe niet aan setjes

Ik doe niet aan stats, ik ga puur voor de setjes := _O-

_O- Stomme gedoe met setjes , ik wil snel zijn

aeckker03

Berichten: 1096
Geregistreerd: 23-03-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:07

Ik vind die emotes ook een beetje..uuhmmm... Vervelend als je continu dat gelach om je heen hoort maar nog vervelender vind ik dat alles wat je doet aan emotes ook staat geschreven in chat.. Hierdoor wordt t vaak heel onduidelijk..
Maarja, om daar nou een klacht voor in te sturen.. Volgens mij zit er best wel veel werk in het ontwerpen ervan en ze hebben duidelijk hun best gedaan dus ik vind t best sneu als ze zoveel klachten hebben gekregen..

lucaa2
Berichten: 1338
Geregistreerd: 15-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:33

aeckker03 schreef:
Ik vind die emotes ook een beetje..uuhmmm... Vervelend als je continu dat gelach om je heen hoort maar nog vervelender vind ik dat alles wat je doet aan emotes ook staat geschreven in chat.. Hierdoor wordt t vaak heel onduidelijk..
Maarja, om daar nou een klacht voor in te sturen.. Volgens mij zit er best wel veel werk in het ontwerpen ervan en ze hebben duidelijk hun best gedaan dus ik vind t best sneu als ze zoveel klachten hebben gekregen..


Tja, volgende keer beter zullen we dan maar zeggen :D

Doef

Berichten: 1742
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:17

Volgende keer zullen het vast wel weer kleren e.d. zijn. Ach ja, wat heb ik er over te zeggen... Vind als nog dat Star Stable meer aan onze ideeen moet gaan werken, ook al is het moeilijk om een spel te maken. Je kiest er voor een spel te maken en dan weet je dit allemaal van te voren, ik heb alle respect voor ze maar het lijkt wel alsof ze totaal niet naar ons luisteren, ja alleen die Tinker... Maar wij vragen al heel lang om dressuur, een weide, dat je je paard kan leiden. Als ze nou eerst daar aan gaan werken, en het hoeft niet precies en perfect, maar het kan er natuurlijk wel een beetje op lijken, want wat ze nu doen is alleen maar meer kleding toevoegen en als ze dan iets doen is het of iets heel anders dan we vragen of het is een nieuw gebied, niet dat ik niet blij ben met wat ze doen, zeer zeker niet!! Maar ja, er zijn best wel weinig mogelijkheden en ze besteden heel veel moeite en tijd aan dingen waar we totaal niet om hebben gevraagd, het is wel leuk daar niet van en hun moeten zelf bepalen wat ze willen doen maar ze krijgen voor al dat harde werk alleen maar negatieve berichten en reacties, en we vragen dit al ik weet niet hoelang. Maarja, ondanks dit ben ik Star Stable nog wel heel erg dankbaar voor alles wat ze doen maar ze mogen wel wat meer naar ons gaan luisteren, want na een half uurtje spelen word het ook weer een beetje saai, maar ik heb wel respect voor ze!


Zo heel verhaal haha :')

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:47

Ik denk dat kleding etc meer tijd vulling is, ik denk dat er vast wel meer dingen komen :)

LCT
Berichten: 307
Geregistreerd: 20-02-13

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 08:37

@lolove

Daar ben ik het wel mee eens ja, in het begin is het leuk om dit te spelen maar na een tijdje ben je wel uitgespeeld... Weiland of leiden an een halster lijkt me echt geweldig!

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 11:34

Wat jij zegt dus lololove :) de meeste updates lijken naar de newbies gericht te zijn, die sowieso nog quests hebben en dus met minder tevreden zijn. Maar wellicht zijn ze al aan het werken aan dino valley of het gebied achter hc, dat weten we niet.. ach ja, wachten maar.

Anoniem

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:46

Dino valley lijkt me wel interessant, best lang geleden dat ik die man in die luchtballon heb ontmoet!

Doef

Berichten: 1742
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:52

Er was ook een gebied waar iemand ooit over vertelde met een quest, dat was een stad en daar had Mr Kembell iets mee gedaan waardoor het nu een zwart gat is, en volgensmij ligt dat achter dat hek bij die wolven in GHV, zouden ze daar ook iets mee gaan doen, of laten ze dat gewoon voor altijd zo staan.. Vind het maar raar al die gesloten hekken hoor, ben daar veel te nieuwschierig voor haha.

Edit: Riding High heeft ook al een tijdje niks van zich laten horen, er zou een filmpje komen had ik vaag begrepen? Hun laatste Fb bericht is alweer bijna een maand geleden.
Laatst bijgewerkt door Doef op 06-09-14 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

aeckker03

Berichten: 1096
Geregistreerd: 23-03-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:55

Vlak buiten jarlaheim is er ook zo'n hek.. En je kunt daarbuiten zelfs een hele stad zien liggen! Ik heb al verschillende manieren geprobeerd om daar te komen :=

Doef

Berichten: 1742
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:56

Die heb ik ook gezien ja! Probeer er ook telkens op een of andere manier in te komen, maar dat lukt helaas niet echt. :n

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:05

bedoelen jullie het oostelijk deel, onder greendale? daar kan je geraken, als je dicht bij de poort blijft er zelfs in rondlopen! je moet wat meer noordelijk gaan, daar zie je GED mensen rondlopen en een prikkeldraad hek. Ga rechts van het hek, blijf doorgaan. Daar is een nauwe opening met grote stenen, aan de rechterkant een klein bergje waar je op kan en zo naar beneden gaan :)

Doef

Berichten: 1742
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:06

Daar ben ik op geweest! Maar daarna kon ik niet naar beneden :P

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:13

haha, blijven proberen, in een minuutje lukt het meestal :P
Je kan helemaal naar beneden gaan, tenminste dinsdag kon dat nog

aeckker03

Berichten: 1096
Geregistreerd: 23-03-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:16

Hahaha daar ben ik ook op geweest! Zonder op yt te kijken ofzo ;) maar ik kwam dus ook niet beneden...

lucaa2
Berichten: 1338
Geregistreerd: 15-04-12

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:36

Altijd als ik ergens kom op een plek waar ik eigenlijk niet mag of kan komen wordt ik gewoon meteen terug gestuurd naar mijn homestable, zodra ik een voet in dat gebied heb gezet tenminste.

merrylegs

Berichten: 1770
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Leuven, België

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:49

hmm, misschien landde je iets te veel naar links tijdens je val?