Ik heb mijn invite toegestuurd gekregen en later die dag pas betaald.
jetwii
Geplaatst: 19-12-13 17:05
Jillz check goedgekeurd nu 19.50 hoop de desperados ook goedgekeurd word. Vroeg me af als ik uitbetaal en staat op paypal kan t dan na mn bankrekening ?
jetwii
Geplaatst: 19-12-13 17:10
Desperados goedgekeurd nu saldo 28 euri
Suusie22
Geplaatst: 19-12-13 18:28
Vanaf paypal kun je inderdaad naar je bankrekening laten storten
ratjelover
Geplaatst: 19-12-13 18:31
jetwii schreef:
Jillz check goedgekeurd nu 19.50 hoop de desperados ook goedgekeurd word. Vroeg me af als ik uitbetaal en staat op paypal kan t dan na mn bankrekening ?
Ik heb al behoorlijk wat invites vergeven, maar heb daar nog geen cent van terug gezien. Nu heb ik nog een behoorlijk aantal invites over, en ik zou het in alle eerlijkheid leuk vinden als ik daar in elk geval IETS aan overhoud. Hoe bepalen jullie aan wie je de invites geeft, en hebben jullie daar al iets aan verdiend?
Lastig he Nouks. Ik heb er denk ik 8 nu vergeven, er zijn er 3 die er iets mee doen. Het leverd niet heel veel op maar iedere cent is er natuurlijk 1. Ik welk level zit jij? Zijn wij vriendjes bij Roamler?
Ik heb zo'n 10 invites vergeven en er is er welgeteld 1 die er ook echt wat mee doet.
Er waren in dit topic een aantal bedelaars met mooie beloftes die echt, echt wat met de invité zouden doen. Nou, echt, echt niet dus! Er is er zelfs eentje die niet eens uit level 1 is gekomen.
En als je er dan wat van zegt, zijn ze nog in de kuif gepikt ook! Dus nee, ik geef niks meer weg, scheelt veel ergernis ook!
Ik heb mijn invite gekocht, dus diegene heeft in elk geval wat aan mij verdiend. Ik ben overigens wel van plan hoger in mijn levels te komen maar mocht dat om wat voor reden dan ook niet lukken, ben ik mijn gever in elk geval niets verschuldigd.
Ik heb hem van loontje gekocht, ik zou ze ook gewoon verkopen. Dan heb je er iets aan soieso, en de ontvanger heeft het toch zo terug verdiend. Wanneer krijg je allemaal invites om te geven?