Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Michje schreef:Wat gebeurt er met het veulen als je een drachtige merrie verkoopt bij gezocht?
Eerder kreeg je het veulen gewoon, maar is dat nog steeds zo sinds de update dat veulens van drachtig verkochte merries bij de nieuwe eigenaar komen?
_Dominique schreef:Wedstrijden organiseren als manege!
Daar moet je dus bijv. Balken halen om een bepaald soort wedstrijd te organiseren.

Ik heet op het spel hetzelfde. Van de week maak ik even een topic aan met alle paarden. Alle paarden gaan naar marktwaarde weg zodat ik nog geld heb als ik terug kom 
Biebz schreef:_Dominique schreef:Wedstrijden organiseren als manege!
Daar moet je dus bijv. Balken halen om een bepaald soort wedstrijd te organiseren.
Was daar net toevallig mee bezig.
Maar nu zijn de ruiter niveaus hoger gegaan.
Maar je kan nog steeds alleen ruiter niveaus 1 - 100 invullen.
Kunnen mensen die hoger zijn wel meedoen dan?
MadelonSunny schreef:Ik ga tijdelijk stoppen met het spel.
Ik loop sinds afgelopen week 40 uur in de week stage en heb daardoor nauwelijks tijd voor het spel. Ik ben een fanatieke speler en wil echt graag bij blijven met het GN. Nu ik dus weinig tijd heb om te trainen ga ik achterlopen en verlies ik mijn plezier in het spel. Als ik over 4,5 maand klaar ben met stage kom ik weer terug
Ik verkoop dus al mijn paarden. Een aantal staan al bij de handelaar maar ik heb nog 18 paarden op stal staan. Op 1 Tinkerkruising na heb ik alleen maar Tinkers. Als iemand interesse heeft in paarden hoor ik het graagIk heet op het spel hetzelfde. Van de week maak ik even een topic aan met alle paarden. Alle paarden gaan naar marktwaarde weg zodat ik nog geld heb als ik terug kom
Ik zit eventueel te denken om pensionstal of manege met goedkope paarden te worden. Dat zou me dan iig niet zoveel tijd kosten en dan ben ik toch niet helemaal weg