Ik ben nu voornamelijk geïnteresseerd in acties voor dierendag en alles wat met een badkamer te maken heeft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kelliiee1993 schreef:Haha klopt maar het was alleen een kwestie van liken en reageren. Dus dat minuutje werk kon geen kwaad:=
Ik vind auto's en dergelijke altijd zo'n grote prijs, dat ik bang ben dat het nep is.
sureido schreef:kelliiee1993 schreef:Haha klopt maar het was alleen een kwestie van liken en reageren. Dus dat minuutje werk kon geen kwaad:=
Ik vind auto's en dergelijke altijd zo'n grote prijs, dat ik bang ben dat het nep is.
Ja klopt! Ik ook. Alleen vind er wel altijd een verschil tussen zitten als de pagina 'Mercedes fanpage' heet of daadwerkelijk een bedrijf is. Wanneer het een 'echt' bedrijf betreft, graaft deze haar eigen graf wanneer het nep is.
jooproo schreef:Ja, daar zijn aardig wat verhalen van op internet te vinden. Die likes worden dan verkocht (klinkt raar xd). Dan hebben ze een account met 100.000 likes, schijnt aardig wat op te leveren. Dan wordt de pagina veranderd naar een of ander vaag bedrijf die meteen heel betrouwbaar lijkt.
sureido schreef:jooproo schreef:Ja, daar zijn aardig wat verhalen van op internet te vinden. Die likes worden dan verkocht (klinkt raar xd). Dan hebben ze een account met 100.000 likes, schijnt aardig wat op te leveren. Dan wordt de pagina veranderd naar een of ander vaag bedrijf die meteen heel betrouwbaar lijkt.
http://Www.drechtstedenautos.nl ziet er ook betrouwbaar uit en ze hebben veel recensies op hun Facebook en ze zetten veel auto's te koop. Heb wel een beetje research gedaan.