en nu
iets bij put ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en nu
iets bij put ofzo
Anne?
Goldie schreef:Iemand level 13? Ik ben op alle verdiepingen geweest. Heb nu een 2 dingen met een stuk touw ertussen, een rol tape, een schroevendraaieren nu
iets bij put ofzo
Susanne_ schreef:ik ben al 2 dagen bezig met die rat in het doolhof krijgen maar hetlukt maar niet..
de machine blijft niet af. wat ik ook probeer :S
wie kan mij helpen ??
Anne_87 schreef:Goldie schreef:Iemand level 13? Ik ben op alle verdiepingen geweest. Heb nu een 2 dingen met een stuk touw ertussen, een rol tape, een schroevendraaieren nu
iets bij put ofzo
en die broek maar hangen...
en ook nog een watercentrale hè
?
waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen 
Libera schreef:susanne je moet de tegels zo leggen dat de lijntje een geheel vormen links naar rechts. hoeft niet alle lijnen te gebruiken
Anne_87 schreef:Goldie schreef:Iemand level 13? Ik ben op alle verdiepingen geweest. Heb nu een 2 dingen met een stuk touw ertussen, een rol tape, een schroevendraaieren nu
iets bij put ofzo
en die broek maar hangen...
en ook nog een watercentrale hè
?
waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen
[/quote]
Susanne_ schreef:Susanne_ schreef:ik ben al 2 dagen bezig met die rat in het doolhof krijgen maar hetlukt maar niet..
wie kan mij helpen ??
dat moeten jullie toch kunnen uitleggen??
LinnieJ_ schreef:Libera, hoe krijg ik de goede gespiveerde richting bij level 17?
Libera schreef:susanne je moet de tegels zo leggen dat de lijntje een geheel vormen links naar rechts. hoeft niet alle lijnen te gebruiken
krijg ze echt niet goed.. Mleeniej schreef:Susanne_ schreef:[quote="
ik ben al 2 dagen bezig met die rat in het doolhof krijgen maar hetlukt maar niet..
wie kan mij helpen ??
dat moeten jullie toch kunnen uitleggen??
[/quote]
Susanne_ schreef:Libera schreef:susanne je moet de tegels zo leggen dat de lijntje een geheel vormen links naar rechts. hoeft niet alle lijnen te gebruiken
maar ik heb al zoveel geprobeert, het lukt maar nietkrijg ze echt niet goed..