RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 18:58

Ashley5 schreef:
Ik heb het even met Marco besproken en hij gaat het wedstrijdniveau inbouwen bij de paarden opkoper!

Bedankt! :D

MoppieFilou

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:12

Vanaf welke leeftijd kunnen paarden zadelmak gemaakt worden?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:13

2 jaar :j

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:17

Maar ik heb de longeercirkel al en ik kan m'n paarden van 3 er nog steeds niet inzetten..? Wat doe ik dan fout? :+

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:18

hebben ze tuig op?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:19

Oeps :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:21

hahaha foutje :P _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:16

Kan niet reageren in het topic in het forum maar yaaaay voor het scrollbalkje en het feit dat de wedstrijden nu meetellen bij de inkoop, zijn mijn ruinen meteen een leuker bedrag waard! *\o/* (maar ga ze nog een tijdje doortrainen :P ).

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-17 18:54

Goed om te horen! :D

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 19:21

Mag ik nog even iets zeggen? :) Ik vind het een leuk idee dat je paarden ook rechtstreeks aan een handelaar kunt verkopen, maar dat helpt dan weer niet mee aan dat er heel weinig paarden op de markt te koop staan.. Misschien kan je de paarden die aan de handelaar verkocht worden, voor een bepaald bedrag op de markt te koop zetten, of bv. af en toe wat paarden (die niet van iemand die het spel speelt geweest zijn) te koop zetten, of dat ze zogezegd bij de handelaar getraind worden of dat er mee gefokt wordt dat de veulens dan ook te koop kunnen komen te staan? Het is maar een idee, ik weet niet of dat haalbaar is :D .

Nu ik het over veulens heb, misschien is een soort "opfok" ook wel leuk :o . Want tot je paard twee jaar is kan je niks doen behalve verzorgen.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:16

Ikzelf zou het heel leuk vinden om wat meer te kunnen zien op de profielen van mijn medespelers, hoeveel geld ze hebben, wanneer ze het laatst online waren, en misschien ook hun paarden? Zijn daar al plannen voor, voor de toekomst? :D

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:25

Ik ook :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:44

Meer info ben ik ook wel voor, ben heel nieuwsgierig :Y)

Ivm de paardenhandel zie ik toch nog startpaarden voorbij komen voor 800, en denk ik ook wel dat als er meer gebeurd op het spel (fokken, meer spelers, ...) dat zich dat wel zal reguleren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:34

MoppieFilou schreef:
Mag ik nog even iets zeggen? :) Ik vind het een leuk idee dat je paarden ook rechtstreeks aan een handelaar kunt verkopen, maar dat helpt dan weer niet mee aan dat er heel weinig paarden op de markt te koop staan.. Misschien kan je de paarden die aan de handelaar verkocht worden, voor een bepaald bedrag op de markt te koop zetten, of bv. af en toe wat paarden (die niet van iemand die het spel speelt geweest zijn) te koop zetten, of dat ze zogezegd bij de handelaar getraind worden of dat er mee gefokt wordt dat de veulens dan ook te koop kunnen komen te staan? Het is maar een idee, ik weet niet of dat haalbaar is :D .

Nu ik het over veulens heb, misschien is een soort "opfok" ook wel leuk :o . Want tot je paard twee jaar is kan je niks doen behalve verzorgen.

Daar zat ik laatst ook aan te denken wat betreft de handelaar.
Misschien ben ik wel een beetje te sentimenteel :') maar ik zou het ook wel leuk vinden dat als ik een paard aan de handelaar verkoop, ze toch in het spel blijven.

Opfok vind ik ook wel een leuk idee!

NoorWJ schreef:
Ikzelf zou het heel leuk vinden om wat meer te kunnen zien op de profielen van mijn medespelers, hoeveel geld ze hebben, wanneer ze het laatst online waren, en misschien ook hun paarden? Zijn daar al plannen voor, voor de toekomst? :D

Jaa dat ook!

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 16:55

NoorWJ schreef:

Ik ga even in overleg en kijken wat er mogelijk is! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 18:34

Top :)

Ivm de inkoop.. kunnen die waarden nog veranderen als bv van een bepaald ras meer paarden in het spel komen? Of is het wat je nu krijgt vast en stijgt het alleen maar door wedstrijden ed?

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 18:39

Ashley5 schreef:
NoorWJ schreef:

Ik ga even in overleg en kijken wat er mogelijk is! :D

Super leuk! :D

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 19:52

[***] schreef:
Top :)

Ivm de inkoop.. kunnen die waarden nog veranderen als bv van een bepaald ras meer paarden in het spel komen? Of is het wat je nu krijgt vast en stijgt het alleen maar door wedstrijden ed?

De waarde die de handelaar aanbiedt, wordt bepaald door vergelijkbare paarden op de markt van de afgelopen tijd.

Je biedt bijvoorbeeld een AV merrie aan bij de handelaar. Dan wordt er terug gekeken naar AV merries die de laatste tijd op de markt hebben gestaan. Er wordt niet alleen naar het ras en geslacht gekeken, maar ook kleur, genetica, wedstrijdniveau, etc. En dus de prijs waarvoor ze te koop stonden.

Hier wordt een gemiddelde van gemaakt en de handelaar zal met zijn prijs er iets onder zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 19:54

Hmm, stom.. Snap het systeem wel maar heb er nu 2 die heel veel waard zijn maar wil ze nu nog niet verkopen, al zou het wel balen zijn als ze dan over een tijdje nog maar de helft waard zijn ofzo...

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 10:29

Dat is inderdaad iets om eens in de gaten te houden!

Dit weekend komt er een nieuw ras uit!
Op onze Facebook en Instagram hebben we een winactie lopen! Doe snel mee en win een paard :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:58

Leuk zeg! Ben benieuwd :)

Voorlopig zit ik een beetje vast in het spel denk ik .. een dipje .. ik weet het niet goed. Vind het op zich zeker nog wel leuk, maar het is steeds maar hetzelfde (trainen & klussen om xp's te krijgen voor vaardigheidspunten die steeds verder weg zitten) en ik vind voor mezelf niet echt een doel ..

Waar zijn jullie zoal mee bezig op het spel? Wat zorgt ervoor dat je actief wil blijven?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:37

het houdt mij bezig in de nacht meestal, ik ben vaak op de hele nacht _O- en iedereen slaapt dan dus is dit een goede uitkomst haha ik vind het ''grinden'' niet zo erg maar ik game heel veel dus ben het gewent.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:20

Mijn doel was de klusjes in mijn vereniging omhoog krijgen maar daar heb je wel leden voor nodig :')

Zijn er hier op bokt nog mensen die niet bij een vereniging zitten? Kunnen jullie uitleggen waarom je niet bij een vereniging zou gaan?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:32

Met die verenigingen zit ik ook dikwijls te sukkelen :') . De meesten zijn bijna nooit online en als er al mensen online zijn reageren ze te laat op de taken _O- .

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:32

Ik heb de luxe van in een redelijk actieve vereniging te zitten.