Ashley5 schreef:Ik heb het even met Marco besproken en hij gaat het wedstrijdniveau inbouwen bij de paarden opkoper!
Bedankt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind het een leuk idee dat je paarden ook rechtstreeks aan een handelaar kunt verkopen, maar dat helpt dan weer niet mee aan dat er heel weinig paarden op de markt te koop staan.. Misschien kan je de paarden die aan de handelaar verkocht worden, voor een bepaald bedrag op de markt te koop zetten, of bv. af en toe wat paarden (die niet van iemand die het spel speelt geweest zijn) te koop zetten, of dat ze zogezegd bij de handelaar getraind worden of dat er mee gefokt wordt dat de veulens dan ook te koop kunnen komen te staan? Het is maar een idee, ik weet niet of dat haalbaar is
.
. Want tot je paard twee jaar is kan je niks doen behalve verzorgen.
. 
MoppieFilou schreef:Mag ik nog even iets zeggen?Ik vind het een leuk idee dat je paarden ook rechtstreeks aan een handelaar kunt verkopen, maar dat helpt dan weer niet mee aan dat er heel weinig paarden op de markt te koop staan.. Misschien kan je de paarden die aan de handelaar verkocht worden, voor een bepaald bedrag op de markt te koop zetten, of bv. af en toe wat paarden (die niet van iemand die het spel speelt geweest zijn) te koop zetten, of dat ze zogezegd bij de handelaar getraind worden of dat er mee gefokt wordt dat de veulens dan ook te koop kunnen komen te staan? Het is maar een idee, ik weet niet of dat haalbaar is
.
Nu ik het over veulens heb, misschien is een soort "opfok" ook wel leuk. Want tot je paard twee jaar is kan je niks doen behalve verzorgen.
maar ik zou het ook wel leuk vinden dat als ik een paard aan de handelaar verkoop, ze toch in het spel blijven.NoorWJ schreef:Ikzelf zou het heel leuk vinden om wat meer te kunnen zien op de profielen van mijn medespelers, hoeveel geld ze hebben, wanneer ze het laatst online waren, en misschien ook hun paarden? Zijn daar al plannen voor, voor de toekomst?

Ashley5 schreef:NoorWJ schreef:Ikzelf zou het heel leuk vinden om wat meer te kunnen zien op de profielen van mijn medespelers, hoeveel geld ze hebben, wanneer ze het laatst online waren, en misschien ook hun paarden? Zijn daar al plannen voor, voor de toekomst?
Ik ga even in overleg en kijken wat er mogelijk is!
[***] schreef:Top
Ivm de inkoop.. kunnen die waarden nog veranderen als bv van een bepaald ras meer paarden in het spel komen? Of is het wat je nu krijgt vast en stijgt het alleen maar door wedstrijden ed?

en iedereen slaapt dan dus is dit een goede uitkomst haha ik vind het ''grinden'' niet zo erg maar ik game heel veel dus ben het gewent. 
. De meesten zijn bijna nooit online en als er al mensen online zijn reageren ze te laat op de taken
.