O god..... even naar iets anders Ik voel me ontzettend verslaafd Eergisteren was ik lvl 7 en nu op 300xp na lvl 9 Heb steeds elke dag al mijn questen al gedaan XD Ging uit verveling maar bij fort pinta staan kletsen in die disco Ik dacht o speel even nog een uurtje........ dat was om 8 uur en ik keek vervolgens weer op de klok HALF 12 .... SLIK!!
Leuk spel.... in de tussentijd (dat ik drinken ging halen in de keuken etc) nog even 2 mooie eurostar dekjes op de kop getikt via MP , it feels good
Ach, morgen toch voor het eerst in een half jaar uitslapen zonder dat de wekker gaat.
ik had altijd meer hoor, maar de kleding moest plaats maken voor het voer, en dingen die ik nog zou krijgen
L0veMyHorse
Geplaatst: 03-11-13 21:06
JustMyZtje schreef:
heb jij zo weining kleren bij?! O,O
Hahahah, jij denkt HOE , hoe doet ze dat
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-13 21:27
anders heb ik gewoon voor elk paard een ander kledingstuk bij me (alleen shirt en een hoed voor mijn wersten paard). Elk paard heeft zegmaar zijn eigen kleur, en dan heb ik een shirt die daar bij past
Pff , ik haat het echt als ik ergens heen ga, om met andere mensen iets te doen, en dan kom ik daar aan, en dan gaat niemand op mij reageren, terwijl ze vragen of ik kom ? ....