Net 2 uur op skype gezeten met vriendlief. Heerlijk om hem te kunnen horen en zien via de webcam, maar moordend voor mijn aantal keys Gelukkig is de dag hier nog niet om, ga ik een schooltaak afwerken (moet echt eens gaan doorwerken) en ga ik hem vanavond nog een mailtje sturen. En voor de rest blijf ik bokt wel onveilig maken om de mensen voor me op de ranglijst op de hielen te zitten
Stond daarnet op 139 en keer ervoor op 141. Heb vandaag wel al zo'n 64000 keys erdoor gejaagd, dat loopt lekker. En toch vordert m'n taak voor geen meter, doe niets anders dan wat banketstaaf op papier in de hoop dat de docent het goed vindt. Met andere woorden, ik zorg voor bladvulling
ik ben ook weer begonnen met whatpulse ben in het begin heel actief geweest maar daarna was het programma weg van mijn pc en was te lui om het opnieuw te installeren.
Nu moet ik wel zeggen dat ik eervol verslagen ben, want Yara typt natuurlijk ongelooflijk veel, en ik amper op het moment. Maar desondanks wil ik weer terug.
Heeft bij mij nogal wat invloed gehad ben ineens 10 plaatsen gestegen
Anoniem
Geplaatst: 22-11-12 00:15
Dankzij mijn 2 taken en de mailtjes sinds vorige week ben ik ook al flink wat plekken omhoog gegaan, sta nu op 135 en kom van 143. Daar gaan nog best wat keys bijkomen. Volgende week vertrek ik op stage en ben van plan om van enkele patiënten een logboek bij te houden om dan erna te verwerken in mijn stageboek. Dat moet 19/12 ingediend worden, gaat ook mooi aantikken denk ik. Daar nog een samenvatting bij van een cursus die we dan als open boek mogen gebruiken op het examen, dat zal ook goed oplopen. Wil toch een poging doen om eind december plekje 120 te halen.