Ik de Jumbo tijdschriften check! Tijd geleden dat ik een opdracht heb gedaan. Heeft iemand al de Johma opdracht gedaan? Er staat er bij nog 1 open in de buurt voor 5 euro, maar dat is in een bejaardetehuis waar ik nooit kom en heb geen flauw idee wat ik me er bij moet voorstellen
Komt door de herfst heb net de tv opdracht gedaan en ggk
Sorriso
Geplaatst: 25-10-12 22:42
Ik moet ook nog 80xp voor level 3, dus gaat ook niet hard . Gewoon weinig wat ik kan doen. Wekelijks uitstapje heb ik niet, heel vreemd eten nog nooit op (ja laatst een keer pens en een keer haaienvinnensoep ). Oliebollenkraam komt nog wel goed, maar nu nog geen gezien, volgens mij staat er bij het tuincentrum wel altijd één, maar daar kom ik niet zo vaak.
Ik ook en ik mis de supermarkt checks bij AH, C1000, Bas vd Heijden enzo. Nu elke keer alleen maar Plus en die heb ik niet in de buurt. Hier dus ook een flinke dip al heb ik nog wel een paar niet betaalde opdrachten ingeleverd van de week. Mn saldo is ook niet meer gestegen, nog steeds 194,-
Er zijn er hier genoeg die een invite hebben te vergeven, alleen zijn er te weinig aanmeldingen qua mensne die en invite willen dus heeft een opdracht inzending weinig zin