Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yltje schreef:Pff hopeloos dit, zelfs alles wat normaal 1e premies halen komen nu niet verder als 75... en dat terwijl ze toch echt nog 1 of 2 moeten om ster te worden
Ik heb een aantal QH die 3 en zelfs 4x zeer goed scoren, verder alles goed en gewoon geen 80 willen halen... En mijn AT veulen dat enkel goed scoort, heeft al 2 eerste premies. 

Retjethorse schreef:Yltje schreef:Pff hopeloos dit, zelfs alles wat normaal 1e premies halen komen nu niet verder als 75... en dat terwijl ze toch echt nog 1 of 2 moeten om ster te worden
Ik ken het...Ik heb een aantal QH die 3 en zelfs 4x zeer goed scoren, verder alles goed en gewoon geen 80 willen halen... En mijn AT veulen dat enkel goed scoort, heeft al 2 eerste premies.
Ik snap echt niet dat een Quarter met 4x zeer goed geen 80 haalt.
Marcella schreef:Probeer te fokken op kleur en prestatie en ja dan mislukt er wel eens wat, maar bij mij mislukt er meer dan eens wat. Mag blij zijn als ik een slagingspercentage van 25% haal, maar ben bang dat ik daar nog niet eens bij in de buurt ga komen. Zo gaat ook gewoon de lol er vanaf.
En dan heb ik op de com nog de meeste geluk.
Zo en ook al een twijfel geval op de com afgevallen en afgekeurd. 
Wel redelijke prestaties dus die houd ik als fokmerrie om palomino te kunnen fokken. Suus86 schreef:Hengst gezocht voor deze AT merrie!
https://www.horsereality.nl/horses/9728/valeria
Hengst moet wel ster zijn liefst geen cr en meer dan 1x zeer goed!