Ik ben bang dat ik een boete krijg haha. Heb het besteld in een opwelling, maar zit al 4 weken met spijt.
lor1_1984
Geplaatst: 30-01-17 12:57
Net m'n mail gecheckt en alle openstaande disputes (3 op verzoek van verkoper: producten zijn teruggestuurd en bleken zwaar beschadigd maar ze hadden geen vervangend product naar mijn smaak, de 4e die uit m'n vorige posts) zijn gesloten en ik ben in mijn gelijk gesteld. Ook had ik een mailtje van een verkoper over iets wat ik beschadigd had ontvangen: ze gaan ter vervanging m'n order opnieuw verzenden.
De producten van de 24cent sortering zijn (iig deels) weer te koop, maar nu voor hogere prijzen. De blush is nu € 2,96, terwijl ik vanmorgen nog 22ct per stuk heb afgerekend (had al eerder besteld maar bleek onvoldoende saldo te hebben).
DesertOrchid
Geplaatst: 30-01-17 14:56
Ik heb ook weer wat haha. Had een spannend briefje van PostNL in de bus al tijdje geleden... helemaal NIKS ingevuld, alleen de sticker voor op het pakket was eraf, geen ophaaladres, geen barcode, geen datum, helemaal nada. Op het adres waar ik het meestal af haal (dat staat meestal voorgedrukt... nu dus niet) was er niks, op andere punten in de buurt ook niet, PostNL kon het niet vinden, maar volgens Ali was het deliverd... maar WAAR dan kon niemand me vertellen. Toch maar dispute geopend en geld terug gevraagd... maar nog niks op gehoord. Uiteindelijk vandaag, twee weken later, kon PostNL het ineens wel vinden... in transit terug naar China handigggggg!!
Bij mijn 24 cent jas staat nog awaiting shipment... ben erg benieuwd!!!
Mijn jas voor €0,24 cent staat ook nog steeds in afwachting van verzendig. Prijs is nu ook omhoog gezet naar €12. Ga er vanuit dat deze niet meer vezonden gaat worden.
Ondanks dat heb ik dus vannacht wel mailtjes gehad over disputes en een order. Sommigen zijn dus nog wel aan het werk maar zullen met het nieuwjaar ook vrij hebben. Post vanuit China kan/zal ook langer duren ivm hun nieuwjaar.
PeerAppel
Geplaatst: 30-01-17 21:00
Ik heb vorige week donderdag 5 producten betaald. Staan nog steeds op 'awaiting shipment'. Dus verschilt denk ik maar net per verkoper. Al heb ik het idee dat ze wel disputes etc afhandelen, maar niks verzenden.
Maris
Geplaatst: 31-01-17 17:59
Even een vraagje, als je een pakketje op moet halen op het postkantoor, moet je dan altijd douanekosten betalen ( ik zat gewoon onder de 22 euro ) ? Totnutoe kreeg ik pakketjes uit het buitenland gewoon thuis bezorgd namelijk ?!
Bij mij niet, volgens mij is het laten bezorgen bij een postkantoor meer een extra beveiliging voor de verkopers, als je het dan niet binnen een bepaalde termijn ophaalt wordt het pakket teruggestuurd naar china dacht ik. weet het niet 100% zeker. maar ik heb nog nooit douane kosten hoeven te betalen
Is ook per gemeente verschillend, vorig jaar ergens hoorde ik veel mensen hier en op de superkoopjes fb dat ze hun pakketjes op het postkantoor moesten afhalen en niet meer aan huis kregen/krijgen terwijl ik vrijwel alles gewoon in de bus krijg en als het niet past bellen ze aan.
En soms ligt het aan de manier van verzending door de verkoper. Een bepaalde 3s code gaat naar een afhaalpunt. De rest met postbode of pakketbezorger. Douane kosten krijg je op een duidelijk briefje in je brievenbus en van de pakketbezorger.
corine1981
Geplaatst: 01-02-17 16:22
Hoe komt het dat bestellingen zo lang op OE''s liggen?
Tsja, er staat OE... in Nederland als het goed is. Vind het frustrerend lang duren allemaal. Geduld is echt niet mijn sterkste kant Denk dat dit mijn laatste bestellingen zijn.
Tracking klopt echt bijna nooit haha. Mijn pakketjes staan nog in China terwijl ik ze al in huis heb haha. Ik vind het wachten niet erg. Producten zijn zoveel goedkoper en als ik dingen dringend nodig heb koop ik ze hier wel haha