Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:36

boeflover schreef:
Nog eens goed over nadenken, na 3 maanden sluiting vraag ik me af of ik nog wel terug kom. Dan ben je net ontwent.. hoef iig geen early access oid, zou best kunnen dat als ik terug kom dat pas in december is oid.

Ja hier ben ik ook bang voor, na zo'n lange tijd ga ik het vergeten...

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:47

M_ontana

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 13:42

Als je hem niet wil, kom maar hier hoor :D

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 14:53

Ik vraag me af, waarom wordt de huidige server offline gehaald? Stukje besparing? Weet iemand daar toevallig wat van? Ik vind het geen handige zet, mensen haken af na 4 maanden (na een week offline denk ik al, laat staan 4 maanden). Het is veel beter om de huidige HR op de huidige server te laten draaien en de officiele versie op de andere server te bouwen.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:59

Zelf vind ik de kickstarter een goed idee en denk ik dat het een groot succes gaat worden. Vanaf andere landen zijn er al video's op youtube gepost door mensen die veel spellen spelen en bijna alles is heel positief. Ook het .com forum komt op mij veel gezelliger over betreft de kickstarter.

Een nieuwe server aanschaffen, alles daarop laten draaien en alles helemaal nalopen kost ook een hoop tijd. Dus ik snap best dat er een aantal maanden voorbereiding in gaat zitten, zeker om alles tip top in orde te maken voor de officiele start. Ik ben heel benieuwd :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:01

OutOfTheWood schreef:
Zelf vind ik de kickstarter een goed idee en denk ik dat het een groot succes gaat worden. Vanaf andere landen zijn er al video's op youtube gepost door mensen die veel spellen spelen en bijna alles is heel positief. Ook het .com forum komt op mij veel gezelliger over betreft de kickstarter.

Een nieuwe server aanschaffen, alles daarop laten draaien en alles helemaal nalopen kost ook een hoop tijd. Dus ik snap best dat er een aantal maanden voorbereiding in gaat zitten, zeker om alles tip top in orde te maken voor de officiele start. Ik ben heel benieuwd :D

Video's??? Ik zal wel een vreselijke noob zijn, maar waarom zou je als speler een video maken?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:23

Om het uit te testen bijvoorbeeld. Of om hun progressie te filmen en uit te leggen en dat soort dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:01

:') 8vg is populair

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:01

Gaat de nl server ook dicht, aangezien daar geen nieuws op staat? En hoe kan je paard bijv een reining talent worden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:09

OutOfTheWood schreef:
Om het uit te testen bijvoorbeeld. Of om hun progressie te filmen en uit te leggen en dat soort dingen.

Ik heb geprobeerd het op te zoeken op youtube, maar ik kom maar 2 of 3 filmpjes tegen die het spel promoten. Wat volgens mij sowieso populairder is buiten Nederland, hier zoeken jongeren meer naar een idool op Youtube. Ben zelf ooit onderdeel geweest van een Felinehoi video, maar jeetjemina... wat heeft dat meisje een volgers... en ze aanbidden haar echt.
Zie je ook bij Enzo Knol en consorten natuurlijk.

Wederom een cultuurverschilletje, denk ik.

Ik hoop echt van harte dat je gelijk hebt OOTW, en ik denk dat het buiten Nederland ook makkelijker is om geld in te zamelen. Maar ik ben (en dat zal ook wel in onze cultuur zitten) sceptisch over een shutdown. Met name marketingtechnisch.

In dat opzicht zou ik het dan ook volledig begrijpen wanneer Deloryan een NL versie stopzet, en volledig doorgaat op een .COM. Scheelt denk ik ook een hoop werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:47

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:20

Ik heb even een HR stop, uitdaging is wat weg en zoveel onduidelijkheid dat ik wel even zie hoe het komt! Ben nu wat fanatieker op Horse Isle, dat is hetzelfde idee maar wel gewoon snel en uitgewerkt. :D

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:06

Janine1990 schreef:
OutOfTheWood schreef:

Ik heb geprobeerd het op te zoeken op youtube, maar ik kom maar 2 of 3 filmpjes tegen die het spel promoten. Wat volgens mij sowieso populairder is buiten Nederland, hier zoeken jongeren meer naar een idool op Youtube. Ben zelf ooit onderdeel geweest van een Felinehoi video, maar jeetjemina... wat heeft dat meisje een volgers... en ze aanbidden haar echt.
Zie je ook bij Enzo Knol en consorten natuurlijk.

Wederom een cultuurverschilletje, denk ik.

Ik hoop echt van harte dat je gelijk hebt OOTW, en ik denk dat het buiten Nederland ook makkelijker is om geld in te zamelen. Maar ik ben (en dat zal ook wel in onze cultuur zitten) sceptisch over een shutdown. Met name marketingtechnisch.

In dat opzicht zou ik het dan ook volledig begrijpen wanneer Deloryan een NL versie stopzet, en volledig doorgaat op een .COM. Scheelt denk ik ook een hoop werk.

Van wat ik gehoord heb was er een Spaanse(?) die een blogpost over HR had gedaan die echt héél veel volgers had. En toen was er een hele grote stroom naar HR gekomen. Géén idee of dat echt zo is maar in ieder geval had er iemand een postitive blog / video over gedaan die dus veel aanhang heeft.

In ieder geval hoop ik dat het gaat lukken omdat ik HR super gaaf vindt en ik het gewoon goed wil kunnen spelen zonder bugs en sloomheid. Ben ook heel benieuwd welke doelen er allemaal gehaald gaan worden met de kickstarter :D

De NL versie mag van mij ook wel op de schop / stop. Er is al vaker aangegeven dat de .com de main focus heeft dus dan heb ik liever dat eerst alles daar werkt en dat de andere server later komt, dan dat het langer duurt omdat 2 servers moeten werken voor de opening.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:24

Ketly schreef:
Ik heb even een HR stop, uitdaging is wat weg en zoveel onduidelijkheid dat ik wel even zie hoe het komt! Ben nu wat fanatieker op Horse Isle, dat is hetzelfde idee maar wel gewoon snel en uitgewerkt. :D

HI vind ik echt totaal anders, heb de eerste versie erg lang gespeeld maar mis te veel functies op de 2e om daar echt in te kunnen komen -O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:33

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:49

Ik ben een beetje 'bang' als je geld doneert een die kickstarter en er uit eindelijk niks mee gedaan wordt
Dag geld en geen spel..

Ken meerdere spellen die heel actief waren en uit eindelijk niks meer aan gedaan wordt omdat het te veel is

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:02

Even hele random vraag tussendoor maar zijn er al paarden dood gegaan?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:04

paljaslaura schreef:
Even hele random vraag tussendoor maar zijn er al paarden dood gegaan?

Nope, mijn oudste is nu 26 jaar en 3 maanden oud.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:08

Mijn oudste is 26 jaar en 5 maanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:10

Ketly schreef:

Daar ben ik juist gestopt :') ,ook geen uitdaging meer

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:12

Mijn oudste is 27 jaar en 3 maanden :))

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:57

Azmay schreef:
Ketly schreef:

HI vind ik echt totaal anders, heb de eerste versie erg lang gespeeld maar mis te veel functies op de 2e om daar echt in te kunnen komen -O-

Welke functies mis je? :D Vind het juist wel heel erg goed uitgewerkt!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:00

Ketly schreef:
Azmay schreef:

Welke functies mis je? :D Vind het juist wel heel erg goed uitgewerkt!

De functies die ik mis zijn er wel maar ik weiger te betalen en dan kan je dus de helft van de leuke dingen gewoon niet doen :+