Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xyris schreef:Heeft iemand nog leuke merries staan op de NL? Liefst met Cr gen en minstens 2e premie
Xyris schreef:Oh nee niet gelezen haha. Maar ik denk niet dat ik dat ga kunnen betalen. De merrie die je aanbood zat al boven mijn budget ^^
Piekosjj schreef:Xyris schreef:Oh nee niet gelezen haha. Maar ik denk niet dat ik dat ga kunnen betalen. De merrie die je aanbood zat al boven mijn budget ^^
Dan moet ik wel zeggen dat ik niet zo goed weet hoe alles zit qua prijzen op de NLse HR. Ik ben actiever op de internationale en daar liggen de prijzen dus inderdaad wat hoger. Wat zou jij bieden?
Xyris schreef:Piekosjj schreef:Dan moet ik wel zeggen dat ik niet zo goed weet hoe alles zit qua prijzen op de NLse HR. Ik ben actiever op de internationale en daar liggen de prijzen dus inderdaad wat hoger. Wat zou jij bieden?
Tweede premie volwassen merries met een kleurtje gaan vaak zo rond de 6- a 7000 weg. Is het bijvoorbeeld een dun + crème + tobiano en 2e premie dan zo rond de 15000 - 25000. Eerste premie is niet te voorspellen, das meer wat de gek er voor biedt. Zelfde geldt voor double crème. Die gaan gerust voor 30.000 weg als het een 2e premie is.
Piekosjj schreef:Oh dat zijn wel hele lage prijzen zeg. Dan moet ik misschien m'n sales maar even aan gaan passen