Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sincere schreef:@MarlonFloris wat een leuk shirt!heb je een linkje?
lor1_1984 schreef:Ik had dinsdag iets ontvangen wat niet goed was, zou m'n geld via paypal terugkrijgen en nu las ik gisteren een berichtje dat ze m'n geld pas terugstorten wanneer ze weer terug zijn van vakantie.
Geef ik aan daar niet mee akkoord te gaan, geven ze geen antwoord maar verlengen de purchase protection wel snel.
Heb ze vanmorgen maar een bericht gestuurd dat ze beter gelijk regelen dat m'n geld terugkomt want dat ik ze anders geen 5* beoordeling kan geven en genoodzaakt ben een dispute te openen.
Uiteraard staat m'n geld er nog niet op en is het in China nu half 1 's nachts ofzo dus ik vrees met grote vrezen dat ze inmiddels fijn vakantie vieren en intussen dik schijt aan me hebben ofzo.
billionache schreef:Chinees nieuwjaar is inderdaad echt heilig daar, veel winkels zijn al meer dan een week gewoon dicht of werken een stuk minderwas het zo'n groot bedrag dat je het direct nodig hebt? Bij Ali weet je ook wel op voorhand dat dingen lang kunnen duren vind ik, óok terugbetalingen en dergelijke (sowieso duurt het best wel een tijdje voor het terug op je rekening staat). Ik zou het gewoon nog afwachten, gok dat bij een dispute Ali er toch niet tussen gaat komen om die reden en owv Chinees nieuwjaar
billionache schreef:Chinees nieuwjaar is inderdaad echt heilig daar, veel winkels zijn al meer dan een week gewoon dicht of werken een stuk minderwas het zo'n groot bedrag dat je het direct nodig hebt? Bij Ali weet je ook wel op voorhand dat dingen lang kunnen duren vind ik, óok terugbetalingen en dergelijke (sowieso duurt het best wel een tijdje voor het terug op je rekening staat). Ik zou het gewoon nog afwachten, gok dat bij een dispute Ali er toch niet tussen gaat komen om die reden en owv Chinees nieuwjaar
Ik heb vandaag deze binnengehad: https://nl.aliexpress.com/item/Cable-Wi ... 0.0.zP1t89
Super handig dingetje! Doet wat 't moet doen, en mijn radiowekker dondert niet meer van het nachtkastje af![]()
Deze handtas ook sinds een paar weken binnen. Hij is supermooien best stevig! Zat alleen een plastic lucht aan bij levering, maar die is na een dag of twee volledig verdwenen.
https://nl.aliexpress.com/item/Nieuwe-2 ... 0.0.zP1t89
enamorada schreef:Ik vind niet dat lor er een drama van maakt hoor, ze geeft toch alleen aan het vervelend te vinden?