Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:JesdaJinn schreef:Nieuwe rassen toevoegen is in mijn ogen geen prio...
Nieuwe rassen en diciplines gaan het alleen maar lastiger maken om het goed draaiende te houden![]()
Ben al rustig bezig met stoppen eigenlijk, fok alleen nog een beetje.
Smee__ schreef:Bijzondere prioriteiten heeft Deloryan.. Snap dat er een beloning tegenover doneren moet staan maar nieuwe rassen en disciplines en dergelijke maakt de server toch alleen maar weer trager?
Piekosjj schreef:Ach, de nieuwe rassen staan ook niet op prio 1 als je goed leest. Denk niet dat ze direct meer dan 10.000 op gaat halen met deze eerste kick starter.
boeflover schreef:Nog eens goed over nadenken, na 3 maanden sluiting vraag ik me af of ik nog wel terug kom. Dan ben je net ontwent.. hoef iig geen early access oid, zou best kunnen dat als ik terug kom dat pas in december is oid.
boeflover schreef:Nog eens goed over nadenken, na 3 maanden sluiting vraag ik me af of ik nog wel terug kom. Dan ben je net ontwent.. hoef iig geen early access oid, zou best kunnen dat als ik terug kom dat pas in december is oid.
Azmay schreef:boeflover schreef:Nog eens goed over nadenken, na 3 maanden sluiting vraag ik me af of ik nog wel terug kom. Dan ben je net ontwent.. hoef iig geen early access oid, zou best kunnen dat als ik terug kom dat pas in december is oid.
Ik vind het vooral heel belangrijk dat het tegen de tijd dat het echte spel opent het 100% bugvrij runt. Vind het apart dat ze daar op dit punt een datum aan durft te hangen. Hoopt dat het ook echt gaat lukken zo.