Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XRosalieee schreef:Ja die eerste heb ik in mijn winkelwagen liggen! Heb je je eigen maat besteld? Ben bang dat t broekje laag valt
marlonFloris schreef:XRosalieee schreef:Ja die eerste heb ik in mijn winkelwagen liggen! Heb je je eigen maat besteld? Ben bang dat t broekje laag valt
Ik zal even terug zoeken heb ze afgelopen zomer al binnengehad haha.
Broekje valt idd wel laag.
Heb gewoon maat s besteld bij de bikini's en heb dat normaal ook.
Badpak was maat m.
Lynn_Nikita schreef:ik heb van kellogs (?) een kom voor cornflake met een rietje zodat ej de mel eruit kan drinken en ik wil er een aantal bestellen ( de kinderen zijn er gek op) Ik kan ze alleen nergens vinden, als ik schaal/ kom met rietje invoer kom ik bij bekers uit. iemand een idee, evt NL site als ali ze niet heeft
Lynn_Nikita schreef:ik heb van kellogs (?) een kom voor cornflake met een rietje zodat ej de mel eruit kan drinken en ik wil er een aantal bestellen ( de kinderen zijn er gek op) Ik kan ze alleen nergens vinden, als ik schaal/ kom met rietje invoer kom ik bij bekers uit. iemand een idee, evt NL site als ali ze niet heeft
_Nadia_ schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb van kellogs (?) een kom voor cornflake met een rietje zodat ej de mel eruit kan drinken en ik wil er een aantal bestellen ( de kinderen zijn er gek op) Ik kan ze alleen nergens vinden, als ik schaal/ kom met rietje invoer kom ik bij bekers uit. iemand een idee, evt NL site als ali ze niet heeft
Die dingen noemen ze ook wel sip-a-bowl!
Hier op Ebay met gratis verzenden, wel vanuit Israel: http://www.ebay.nl/itm/4-Kids-Sip-A-Bow ... SwEzxYTnpd
(tenminste, ik kan alleen zien dat ze gratis naar de UK verzenden omdat ik daar woon, maar neem aan NL ook)
marlonFloris schreef:Ja ik heb badpak en bikini's van alie.
Badpak valt vrij klein, pas hem wel maar na een uur aquabootcampen snijd hij wel een beetje in mijn lies.
Bikini's zijn prima, zal even kijken of ik foto's kan vinden.
[ [url=m/noRB0P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y1RhXO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eSkRhj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zijn overigens wel alle 3 een iets andere stof als nederlandse badpakken/bikini's ze zijn niet zo rekbaar als de nederlandse.
lor1_1984 schreef:Zo'n ketting bedoel je?
Die zijn makkelijk te vinden onder 'wallet chain'.