. Wel weer iedereen gefeliciteerd met alle mooie prijzen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wel weer iedereen gefeliciteerd met alle mooie prijzen.
, hoop volgende week de ballonvaart te maken hangt af van het fantastische weer in Nederland ElineS schreef:Ik kende je nog helemaal niet als fotograaf. Vind het soms zo jammer al die prachtige bokt fotoshoots door fotografen die niet bij mij in de buurt wonen. Je maakt prachtige foto's. Geliked en gedeeld. Ben benieuwd.

pony is sinds een maand onder het zadel dus het eea nodig aan spullen. Mochten jullie ergens spring schoenen of peesbeschermers zien, zouden jullie mij dan willen taggen? (Daisy F.ran) we zijn begonnen met springen en willen dit steeds serieuzer gaan doen, dus wat beenbescherming is dan wel slim natuurlijk!
, staat gepland voor komende zaterdag nu . Heb net 5 dagen lang met mijn hoofd tussen de ballonnen gestaan dus ik wil echt nu
, heb de piloot al ontmoet afgelopen week maar hij wist niet dat ik het was whaha
. (Ballon evenement in durp ben ik vrijwilliger en breng oa passagiers naar de ballonnen toe , en zo bracht ik hem 1 a 2x zijn passagiers
)
Er loopt ook een actie van zo'n dure cap, dat zou echt my dream come true zijn. 

L0veMyHorse schreef:ElineS schreef:Ik heb ook een tijd niet meer gedeeld, zo druk! Maar ben weer begonnen, dus als er nog leuke acties zijn, let me know hahaEr loopt ook een actie van zo'n dure cap, dat zou echt my dream come true zijn.
Waarwaarwaar?![]()
, eindelijk mijn prijs in gebruik nemen