Dit is stom zeg. Gisteren gaf hij aan dat er vandaag MC open zou staan bij ons in het dorp. Er zijn nog een MC's geweest en nu staat hij er niet meer bij.
ratjelover
Geplaatst: 18-10-13 10:08
Loontje1984 schreef:
Ja hoor! Voeg je toe!
Dit is stom zeg. Gisteren gaf hij aan dat er vandaag MC open zou staan bij ons in het dorp. Er zijn nog een MC's geweest en nu staat hij er niet meer bij.
Hier hetzelfde!
Juultjes
Geplaatst: 18-10-13 16:25
Pff, hele dag zitten wachten tot de 5 ahopdrachten vrijkwamen voor 2 euro per stuk, vergeten te kijken tot nu. Allemaal al weg
ratjelover
Geplaatst: 18-10-13 19:06
Juultjes schreef:
Pff, hele dag zitten wachten tot de 5 ahopdrachten vrijkwamen voor 2 euro per stuk, vergeten te kijken tot nu. Allemaal al weg
Ik heb er een paar weten te bemachtigen, wel erg lange opdrachten en daardoor lastig om ongezien te werk te gaan in een drukke super.
Juultjes
Geplaatst: 18-10-13 19:27
ratjelover schreef:
Ik heb er een paar weten te bemachtigen, wel erg lange opdrachten en daardoor lastig om ongezien te werk te gaan in een drukke super.
Dat is wel minder ja.
Heeft iemand trouwens een secret opdracht ooit gehad? Ik las er iets over bij de FAQ, maar kan online niet veel vinden, behalve dat je ze unlocked als je in de buurt bent. Ik ben nieuwsgierig haha
Gefeliciteerd! Ik heb er ook nog twee te vergeven.
Juultjes
Geplaatst: 19-10-13 19:16
Nice! Gefeliciteerd
Pff, voelde me net een crimineel bij de AH voor die opdrachten. Telkens stiekem foto's maken (en het was ook nog eens vulavond), en eeuwen rondzwerven, maaarr het is gelukt
Ik heb gewoon fotos staan maken haha, door niemand aangesproken terwijl ze ook aan het vullen waren. Ik was vrijdag alleen niet echt in vorm, 4 opdrachten gedaan, 2 afgekeurd. Door mijn eigen stommigheid. Gisteren er een paar gedaan, allemaal goed, 22,50 verdiend.
Wie heeft er vandaag fietsgevaar in beeld gedaan? Ik 7 checks waarvan 4 ggk, ik snapte de opdracht niet zo goed maar ben al lang blij dat er 4 ggk zijn
Glitch
Geplaatst: 22-10-13 23:05
Pfoe, ik zoek nu al zó lang naar een invite. Moet de raarste opdrachten uitvoeren van mensen om er een te krijgen, word er een beetje moedeloos van.
Het kriebelt zooooo om met Roamler aan de slag te gaan! Is er een lieve bokker die nog een invite te vergeven heeft?