Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 11:13

@Azmay, Ik denk niet dat Nadja haar punt is dat het sneller zou moeten, maar alleen dat er beter gecommuniceerd kan worden en dat er dingen zijn die anders aangepakt zouden kunnen worden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:14

Azmay schreef:
Ik denk dat Deloryan het een beetje onderschat heeft hoeveel werk er nog in ging zitten.
Maar laten we eerlijk zijn, zelf zouden we ook nog gratis al onze vrije tijd in dat spel gaan stoppen met hoop om er ooit een paar centen voor betaald te krijgen of wel?

Vind het nogal wat om het haar kwalijk te nemen dat het niet snel genoeg gaat :o

Niemand neemt Deloryan iets kwalijk denk ik.

Maar we willen haar wel graag helpen om er een succes van te maken. Zoals Nadja en ik allebei aangeven op het Forum, zijn wij benieuwd naar plannen voor het spel zelf. Een server zegt ons niets. Ik ben bijvoorbeeld zeker bereid om een investering te doen ten goede van het spel. Maar als dat betekent dat ik de eerste drie maanden alleen merk dat het spel sneller loopt, dan wacht ik wel even met die investering. Ik wil er zelf meer plezier van hebben en ik verwacht dat ik daarin niet de enige ben. Daarom geef ik bij Deloryan aan dat ik meer informatie zou willen hebben en meer plannen, voordat ik die investering wil maken.

Daarnaast hoop ik gewoon voor haar dat ze de juiste keuzes maakt, om zo snel mogelijk ook zelf (gedeeltelijk) van het spel te kunnen leven. Ze is al zo ver gekomen, het zou zo jammer zijn als het uiteindelijk mis gaat.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:18

Xyris schreef:
@Azmay, Ik denk niet dat Nadja haar punt is dat het sneller zou moeten, maar alleen dat er beter gecommuniceerd kan worden en dat er dingen zijn die anders aangepakt zouden kunnen worden.

Ik vind juist dat er super gecommuniceerd word voor zover dat mogelijk is in de huidige situatie.

Er is gewoon enorm veel te doen en het serverprobleem blijft terugkomen, niet alleen omdat er meer spelers zijn maar ook omdat sommige functies niet efficiënt geprogrammeerd zijn wat bij weinig spelers niet veel uit maakt maar als iedereen ze gebruikt slurpt het data. Daarnaast nog de extreme hoeveelheid paarden.

Allemaal dingen die op te lossen zijn, maar dan zit je weer een flinke tijd zonder verdere ontwikkelingen in het spel omdat het allemaal tijd kost.

Ik kan heel goed begrijpen dat kiezen tussen die dingen gewoon enorm moeilijk is, want je doet het toch nooit goed voor alle spelers.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:26

Azmay schreef:
Xyris schreef:

Ik vind juist dat er super gecommuniceerd word voor zover dat mogelijk is in de huidige situatie.

Er is gewoon enorm veel te doen en het serverprobleem blijft terugkomen, niet alleen omdat er meer spelers zijn maar ook omdat sommige functies niet efficiënt geprogrammeerd zijn wat bij weinig spelers niet veel uit maakt maar als iedereen ze gebruikt slurpt het data. Daarnaast nog de extreme hoeveelheid paarden.

Allemaal dingen die op te lossen zijn, maar dan zit je weer een flinke tijd zonder verdere ontwikkelingen in het spel omdat het allemaal tijd kost.

Ik kan heel goed begrijpen dat kiezen tussen die dingen gewoon enorm moeilijk is, want je doet het toch nooit goed voor alle spelers.

Nou, als ik haar nu goed begrijp, hoeft het niet veel tijd te kosten in de eerste instantie.
Want een nieuwe (dedicated) server zal alles in één keer veel sneller maken. Het kost dus 'slechts' geld.

Dat er dan nog efficient gemaakt moet worden, is iets waar vast wel tijd in zal gaan zitten. Maar dan heb je in ieder geval eerst een sneller spel en kan je er aan werken zonder dat je constant spelers verliest omdat niet iedereen evenveel geduld kan opbrengen.

Ik ben geen techneut, zeker niet op dit gebied, maar als ik af ga op imagobehoud en spelersbehoud (na de bèta moet het tenslotte wel rendabel worden en blijven! En je wilt in tussentijd een goed imago houden om spelers te trekken), denk ik dat het verstandig is om behalve een dedicated server, een fijne update klaar te hebben staan (al is het maar iets kleins), om de spelers zoet te houden zodat je daarna (eerst een week hypercare op de update) je kan storten op de problemen 'onder water', de efficiëntie van de functies.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:31

Janine1990 schreef:
Nou, als ik haar nu goed begrijp, hoeft het niet veel tijd te kosten in de eerste instantie.
Want een nieuwe (dedicated) server zal alles in één keer veel sneller maken. Het kost dus 'slechts' geld.

Dat er dan nog efficient gemaakt moet worden, is iets waar vast wel tijd in zal gaan zitten. Maar dan heb je in ieder geval eerst een sneller spel en kan je er aan werken zonder dat je constant spelers verliest omdat niet iedereen evenveel geduld kan opbrengen.

Ik ben geen techneut, zeker niet op dit gebied, maar als ik af ga op imagobehoud en spelersbehoud (na de bèta moet het tenslotte wel rendabel worden en blijven! En je wilt in tussentijd een goed imago houden om spelers te trekken), denk ik dat het verstandig is om behalve een dedicated server, een fijne update klaar te hebben staan (al is het maar iets kleins), om de spelers zoet te houden zodat je daarna (eerst een week hypercare op de update) je kan storten op de problemen 'onder water', de efficiëntie van de functies.

Dat is het hem dus, een nieuwe server is serieus duur, en loopt evengoed vast na een tijdje als de processen hetzelfde blijven lopen. Dan is het nog maar de vraag of Deloryan voldoende ervaring heeft om de processen zelf snel efficiënter te krijgen want dat kan nog wel eens lastig zijn, plus dat de bugs (of dataleaks) soms een idiote oorsprong hebben waar uren in kan gaan zitten om ze op te sporen.

Eigenlijk zou ze een of 2 programmeurs erbij moeten hebben. Maar zie die maar ergens vandaan te halen op vrijwilligersbasis.

Als ze nu eerst de processen oplost klaagt iedereen dat er niet genoeg nieuwe functies zijn, als er nieuwe functies zijn klaagt iedereen dat het spel te langzaam word. Ze kan het gewoon niet goed doen :(:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:42

Azmay schreef:
Dat is het hem dus, een nieuwe server is serieus duur, en loopt evengoed vast na een tijdje als de processen hetzelfde blijven lopen. Dan is het nog maar de vraag of Deloryan voldoende ervaring heeft om de processen zelf snel efficiënter te krijgen want dat kan nog wel eens lastig zijn, plus dat de bugs (of dataleaks) soms een idiote oorsprong hebben waar uren in kan gaan zitten om ze op te sporen.

Eigenlijk zou ze een of 2 programmeurs erbij moeten hebben. Maar zie die maar ergens vandaan te halen op vrijwilligersbasis.

Als ze nu eerst de processen oplost klaagt iedereen dat er niet genoeg nieuwe functies zijn, als er nieuwe functies zijn klaagt iedereen dat het spel te langzaam word. Ze kan het gewoon niet goed doen :(:)

En daarom ben ik (misschien te voorbarig, want het begint pas 2 februari) heel nieuwsgierig naar een concreet en onderbouwd plan. Wat zijn de stappen die ze wil volgen na aanschaf van een dedicated server? Hoe snel merken wij daar iets van? Dat het misschien niet meteen lukt vind ik persoonlijk geen probleem, een plan vind ik veel belangrijker.

En nee, je zult daarin altijd gezeur blijven houden. Maar laten weten waar je mee bezig bent, dat levert een hoop meer begrip op dan stilte. Stilte resulteert alleen maar in meer frustratie en verlies van spelers. En dat is nu juist zó belangrijk!

Nogmaals, ik heb er geen problemen mee als ze iemand tegen betaling kan vinden die een paar uurtjes per week voor haar aan de slag gaat, van het geld dat wij hebben uitgegeven aan het spel. Maar ik wil wel weten wat het beoogde resultaat is.
Ik zou het bijvoorbeeld niet willen uitgeven als het resultaat op korte termijn nieuwe rassen is. Daar heeft het spel niets aan. Het zorgt alleen maar voor wéér een 'beurskrach'. Wordt de ontwikkeling dat het houden van de paarden geld gaat kosten, ze ziek kunnen worden etc. Dan ben ik zeker bereid om wat geld aan het spel uit te geven. Omdat het een stuk dynamiek in het spel brengt en het de economie stabiliseert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:47

Zou het ook niet verstandiger zijn om gewoon op één site ipv twee te focussen voor Deloryan. Ze geeft het zelf eigenlijk al aan op de .nl fora, dat ze de laatste tijd al veel meer focus had voor .com.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 11:49

@Azmay, dat er altijd mensen zullen zijn die wat te zeuren hebben: Absoluut een feit, die heb je er altijd bij zitten, maar voor mijn gevoel hebben we hier niet te maken met klagers. Het probleem is namelijk niet eenduidig, het is een breed probleem. Links om of rechts om heeft deloryan danwel het bouwen van de site danwel haar huidige baan (of de combinatie hiervan) onderschat. Dat is niet erg, iedereen leert van zijn fouten of miscalculaties en wij begrijpen dat ook echt wel, maar ondanks dat is het wel zaak dat je echt laat zien dat je voor je product staat. En dat betekend dat een ondernemer, want dat is ze, in de huid moet kruipen van afnemer, namelijk wij als spelers. We begrijpen allemaal dat het moeilijk en tijdrovend is, maar wat hier nu gebeurd is, r word geld gestoken in iets dat broodnodig is maar de omliggende problemen blijven. We worden gevraagd bakken met geld uit te geven terwijl we op de korte termijn alleen een snellere server zullen zien (of zo iets hoe het klinkt in ieder geval) we zijn hier niet om Deloryan de grond invite trappen, in tegendeel, geen enkel bedrijf loopt goed zonder kritische feedback, het is juist alles wat niet gezegd wordt dat dodelijk is voor een bedrijf. Dan maar hard en kort door de bocht in de ogen van sommigen, maar onze intentie is alleen maar om te helpen.

En ik spreek nu alleen jou aan Azmay omdat je het toevallig onder woorden brengt maar ik bedoel mijn berichtje natuurlijk aan iedereen die jouw mening deelt. Een mening die ik respecteer en begrijp hoor, dus voel je vooral niet aangevallen door mij, Da's niet mijn intentie!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:08

Hebben jullie de reactie van Deloryan gezien?

Mijn vraag aan jullie (zit op pc op Bokt, dus kan hier wat uitgebreider typen), wat kunnen wij samen voor haar betekenen?
Zie ook mijn reactie; ik constateer (althans op de NL versie) dat ze best vaak vragen van beginners beantwoordt, inhaakt op hele onrealistische ideeen. Allemaal tijd die ze anders zou kunnen besteden in mijn ogen. Mijn idee is dat wij haar best enigszins kunnen ontzien daarin.

Door samen wat onderwerpen te verdelen om een uitleg te maken bijvoorbeeld? Ik vind persoonlijk dat het spel erg intuïtief is, toch vragen mensen hoe ze kunnen fokken. In mijn ogen is het zonde dat Deloryan daar energie in steekt, die vragen komen zeer waarschijnlijk in veel gevallen van erg jonge spelers die na een week toch weer uitgekeken zijn op het spel.
Maar diezelfde spelers zullen sneller de uitleg vinden als die in het menu komt, dan het forum.

Daarnaast kan Deloryan misschien mensen aanwijzen om een rapportje te maken van binnengekomen ideeen. Zodat ze niet alles persoonlijk hoeft door te kijken/te ontcijferen.

Ik denk dat wij, ook met beperkte tijd, best een handje kunnen helpen, als Deloryan dat toestaat.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 12:10

@Janine, Hier ben ik zeker voor, dit heb ik ook een tijd gedaan, maar in de praktijk blijk dit toch erg lastig. Maar misschien ben ik dan te direct oid en werkt het met iemand anders wel +:)+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:25

Xyris schreef:
@Janine, Hier ben ik zeker voor, dit heb ik ook een tijd gedaan, maar in de praktijk blijk dit toch erg lastig. Maar misschien ben ik dan te direct oid en werkt het met iemand anders wel +:)+

Wat was er lastig aan?

Pure interesse hoor. Maar ik denk dat we misschien met een aantal Bokkers samen dit wel kunnen regelen? Onderwerpen voor uitleg inventariseren en verdelen. Ik weet dat hier een aantal mensen zit die heel erg goed is in kleurgenetica, die dit ontzettend goed kunnen uitleggen. Samen met de wiki hierover, kunnen die misschien kort en bondig daarover uitleggen.

Ik denk ook niet dat een uitleg meteen perfect moet, je moet de focus eerst leggen op het ontlasten van Deloryan/het forum. Het forum wordt nu ook overspoeld met dubbele en/of overbodige vragen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:27

Ik ben best bereid om te helpen en ik heb denk ik ook wel de kennis en vaardigheden om dat te doen! Ik zou bijvoorbeeld ook best wat dingen willen vertalen en dergelijke! :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:31

NadjaNadja schreef:
Ik ben best bereid om te helpen en ik heb denk ik ook wel de kennis en vaardigheden om dat te doen! Ik zou bijvoorbeeld ook best wat dingen willen vertalen en dergelijke! :D

Any ideas?

Ik zou zelf bijvoorbeeld echt een lijstje nodig hebben met punten voor de uitleg, anders maak ik een enorm warrig en onsamenhangend verhaal. Met een lijst kan ik puntsgewijs werken. :')

Mijn Nederlands is prima te noemen (qua spelling etc.), maar ik denk niet dat ik geschikt ben om te controleren en aan te passen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:39

Janine1990 schreef:
NadjaNadja schreef:

Any ideas?

Ik zou zelf bijvoorbeeld echt een lijstje nodig hebben met punten voor de uitleg, anders maak ik een enorm warrig en onsamenhangend verhaal. Met een lijst kan ik puntsgewijs werken. :')

Mijn Nederlands is prima te noemen (qua spelling etc.), maar ik denk niet dat ik geschikt ben om te controleren en aan te passen.

Opzich heb ik wel ideeën en dat wil ik wel oppakken, maar dan doe ik dat na maandag (tentamenstress is op dit moment huuuuuuuge :') )

Misschien kunnen we iets van een groepsapp (oh jij was zeker niet zo handig met whatsapp heb ik ergens gelezen? :Y) ) maken om wat makkelijker te communiceren?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 12:41

@Janine, kijk maar in mijn onderschrift, de informatie die ik op infonu heb staan nu was geschreven voor HR, maar vanwege extra controle die nodig was en gebrek aan tijd heb ik het in overleg op infonu gezet zodat men onofficieel toch informatie zou kunnen krijgen over deze onderwerpen simpelweg omdat er erg veel incorrecte informatie is in het Nederlands en de stukken die in het Engels wel betrouwbaar zijn, over het algemeen wetenschappelijke stukken zijn. Kortom, erg veel werk. Het idee was dat ik, nadat alle genetica wiki onderwerpen geschreven waren, door zou gaan met een handleiding van het spel (iets waar ik al grofweg mee begonnen was in het openingstopic). Maar als ik ergens aan begin ga ik er ool echt voor, ik vraag toegang tot wiki, Ik geef ongevraagd advies, ik weet niet exact wat de reden was dat het stuk liep, maar ik meen (en das een aanname) dat mijn enthousiasme net iets te veel van het goede was voor de fase waarin het spel zich bevond op dat moment. We zijn overigens wel op positieve wijze uit elkaar gegaan hoor en hebben zo nu en dan nog steeds privé contact. Maar wat ik bedoel te zeggen met mijn voorgaande tekst is, we kunnen allemaal nog zo hard willen helpen maar als dit niet kan of gaat of geen ruimte of tijd voor is of wat dan ook, dan heeft het gewoon geen nut en dat is echt doodzonde van iedereen zijn tijd.

That being said: Bokt is en blijft een hele goede maatstaaf voor HR, wat hier gezegd wordt is niet aan dodemansoren gericht. Ik wil absoluut NIEMAND ontmoedigen Deloryan te helpen maar ik ben er van overtuigd dat we vanuit bokt zelf ook al veel invloed uit kunnen oefenen. Wellicht is het een idee als iedereen hier nu even een antwoord gaat geven op de volgende vraag:

Welke zaken hebben voor jullie prioriteit m.b.t. HR?

Even alle zaken op een rijtje. Dan voegen we die punten later even samen en maakt ieder voor zich even een prioriteitenlijstje zodat Deloryan een mooi overzicht heeft van welke punten het hoogste scoren. +:)+
Laatst bijgewerkt door Xyris op 25-01-18 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:42

Ik kan wel Whatsappen hoor, maar ik kan niet tegen lawaaiapps :') [= groepsapp die constant in actie zijn, ik kan er niet tegen als ik ergens ongelezen berichten heb, die 1 moet er weg]
Ik ben ook niet iemand die uren met iemand kan appen. Ik bel dan liever, of app dat ik er aan kom :')

Zo bedoelde ik in het interieur topic haha :P

Zie idee Deloryan! Lijkt me heel erg goed!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:59

Xyris schreef:
@Janine, kijk maar in mijn onderschrift, de informatie die ik op infonu heb staan nu was geschreven voor HR, maar vanwege extra controle die nodig was en gebrek aan tijd heb ik het in overleg op infonu gezet zodat men onofficieel toch informatie zou kunnen krijgen over deze onderwerpen simpelweg omdat er erg veel incorrecte informatie is in het Nederlands en de stukken die in het Engels wel betrouwbaar zijn, over het algemeen wetenschappelijke stukken zijn. Kortom, erg veel werk. Het idee was dat ik, nadat alle genetica wiki onderwerpen geschreven waren, door zou gaan met een handleiding van het spel (iets waar ik al grofweg mee begonnen was in het openingstopic). Maar als ik ergens aan begin ga ik er ool echt voor, ik vraag toegang tot wiki, Ik geef ongevraagd advies, ik weet niet exact wat de reden was dat het stuk liep, maar ik meen (en das een aanname) dat mijn enthousiasme net iets te veel van het goede was voor de fase waarin het spel zich bevond op dat moment. We zijn overigens wel op positieve wijze uit elkaar gegaan hoor en hebben zo nu en dan nog steeds privé contact. Maar wat ik bedoel te zeggen met mijn voorgaande tekst is, we kunnen allemaal nog zo hard willen helpen maar als dit niet kan of gaat of geen ruimte of tijd voor is of wat dan ook, dan heeft het gewoon geen nut en dat is echt doodzonde van iedereen zijn tijd.

That being said: Bokt is en blijft een hele goede maatstaaf voor HR, wat hier gezegd wordt is niet aan dodemansoren gericht. Ik wil absoluut NIEMAND ontmoedigen Deloryan te helpen maar ik ben er van overtuigd dat we vanuit bokt zelf ook al veel invloed uit kunnen oefenen. Wellicht is het een idee als iedereen hier nu even een antwoord gaat geven op de volgende vraag:

Welke zaken hebben voor jullie prioriteit m.b.t. HR?

Even alle zaken op een rijtje. Dan voegen we die punten later even samen en maakt ieder voor zich even een prioriteitenlijstje zodat Deloryan een mooi overzicht heeft van welke punten het hoogste scoren. +:)+

Helder, ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor het beheer wat overweldigend kan zijn als iemand zo fanatiek en enthousiast is.

Ze geeft zelf aan dat op de .COM er een zelfde initiatief is gestart, die werken met Google Docs. Ik ga vanavond even kijken wat wij daar mee kunnen.

Ik denk dat we haar op het Forum aardig kunnen ondersteunen, met behulp van een uitleg.
Er is natuurlijk al een mooi topic voor kleurgenetica, dus dat kunnen we in dat opzicht wel links laten liggen.

Prioriteit heeft wat mij betreft het ontlasten van Deloryan.
Verder vind ik het lastig zeggen, omdat ik niet weet wat haar plannen zijn en hoe wij daarin kunnen ondersteunen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 13:07

Er is al een dergelijk portaal (of wat ook de juiste term is :P) Die gebruikte ik om de kleurengenetica info bij Deloryan te krijgen. Deze wordt nu toch niet meer gebruikt dus als Deloryan het wat vindt kunnen we die wel gebruiken.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:22

Voor mij heeft een snellere site nu prioriteit, ik heb gewoon een hekel aan wachten en er een uur over doen om 30 paarden te trainen. En verder is het ontlasten van Deloryan een goede, ik wil best wel eens wat schrijven voor de wiki, zolang je me maar een concreet onderwerp geeft.

Ik vind de site op het moment goed qua snelheid, maar meestal is het dat niet en dat motiveert niet echt om actief te spelen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 13:43

Prioriteiten, niet per se in gegeven volgorde:

Af maken van huidige functies:
- ziekten bij paarden
- kleuren aan huidige rassen toevoegen zodat ze genetisch correct zijn (al denk ik dat ze hier al mee bezig is)
- spermamarkt
- baantjes uitwerken
- alle functies bij DA werkend maken
- handleiding en kleurengenetica van het spel
- beveiligen van de server
- voorkomen dat men kan spammen met veulenbinnen
- merries niet gelijk weer kunnen laten dekken
- Veulen/merrie/hengstenstallen en evt. Een gastenstal voor merries die voor de dek komen

Verder:
- Snellere server
- Deltastore (!!!)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:53

Deltastore: Hoe zie je dat voor je?
Nu DP kopen en dan dat bijhouden zodat je die in het echte spel ook krijgt?
Anders ben je ze kwijt als de beta afloopt en dat zou behoorlijk ontmoedigen schat ik zo

Overigens zou ik best willen helpen, wiki uitschrijven, dingen uitzoeken of genetica handboeken maken kan ik prima.
Programmeren in HTML is me eventjes geleden en ik wil het spel niet verder verknallen dus dat doen we maar niet :+

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:54

Ik zou Deloryan best willen helpen. Ik ben net afgestudeerd als interaction designer, dus ook site-inhoudelijk zou ik haar best willen ondersteunen. Helaas kan ik niet programmeren hahah anders had ik het zo aangeboden. En als ik iets kan doen voor jullie, let me know! Ik ga ook eens kijken naar dat document op .com, heb wel veel ideetopics doorgelezen, maar was deze nog niet tegengekomen. En aangezien ik nu zelf alleen .com speel is dat wel handig hahah!

Ik las trouwens ergens op het forum iets dat de accounts niet (geheel) worden meegenomen naar de officiele opening? Weet iemand of dit klopt? Dit was niet een post van Deloryan zelf, dus ik was een beetje aan het twijfelen, maar zou het zelf enorm zonde vinden.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:55

StormMilagro schreef:
Ik zou Deloryan best willen helpen. Ik ben net afgestudeerd als interaction designer, dus ook site-inhoudelijk zou ik haar best willen ondersteunen. Helaas kan ik niet programmeren hahah anders had ik het zo aangeboden. En als ik iets kan doen voor jullie, let me know! Ik ga ook eens kijken naar dat document op .com, heb wel veel ideetopics doorgelezen, maar was deze nog niet tegengekomen. En aangezien ik nu zelf alleen .com speel is dat wel handig hahah!

Ik las trouwens ergens op het forum iets dat de accounts niet (geheel) worden meegenomen naar de officiele opening? Weet iemand of dit klopt? Dit was niet een post van Deloryan zelf, dus ik was een beetje aan het twijfelen, maar zou het zelf enorm zonde vinden.

Als het goed is komt er een reset, zou ook beter zijn gezien sommigen enorm kunnen profiteren (of nadelen hebben) van de bugs etc.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:56

Azmay schreef:
StormMilagro schreef:

Als het goed is komt er een reset, zou ook beter zijn gezien sommigen enorm kunnen profiteren (of nadelen hebben) van de bugs etc.

Ja van het profiteren is natuurlijk waar, maar zou het zelf wel zonde vinden van de paarden waar ik nu hard voor gewerkt heb en veel geld voor heb betaald.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 13:58

Er komt inderdaad een reset, de huidige paarden gaan niet mee, Dit is niet haalbaar.

Wbt. De Deltastore, inderdaad de DP's e.d. meenemen naar de volgende versie.