Horse Reality No3, we gaan maar door!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:17

Ik raak ook totaal niks meer kwijt :+

Smee__

Re: Horse Reality No3, we gaan maar door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:23

Hier gaat t ook moeizaam ja. Terwijl ik bijna alleen maar sterveulens en een volwassen merrie te koop heb..

Als iemand er één wil.. Wil ze ook nog wel goedkoper wegdoen, moet er gewoon vanaf :')
Afbeelding

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:28

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:31

Smee__ schreef:
Hier gaat t ook moeizaam ja. Terwijl ik bijna alleen maar sterveulens en een volwassen merrie te koop heb..

Als iemand er één wil.. Wil ze ook nog wel goedkoper wegdoen, moet er gewoon vanaf :')
[ [url=m/Zccdb5.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ga je even opzoeken voor die eerste, maar vrees dat ik geen stallen heb :')

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:39

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:40

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:40

:( Ik wil hem ook niet zelf :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:02

Verkopen gaan bij best redelijk en wat niet verkoopt gaat rusthuis in. :')

Hier is het nu definitief waardoor ik dus geen geld in een spel gaat steken en zeer waarschijnlijk zeer weinig tot geen tijd komende tijd ook nog. :):)

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:21

PowerOfZoef schreef:
Dekhengsten gezocht .nl

Fjord
Zonder Kvasir/Oberon/Morgan/Norella
Gra of ulsblakk

Fries
Zonder Hoaike/Joke/Johanneke/Hilbran
Minstens 2 ZG of Ee

IJslander
Zonder Skrugger/Akkur/Eisa
Met SW1 en een ander kleurtje

Kladruber
Zonder Eleonora
Met Ee of Aa

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:49

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:34

Nadja scherpe reactie op het forum! Ben benieuwd of het helpt, maar het is precies wat ik te fragiel heb verpakt. Mijn reactie kwam niet echt aan heb ik het idee. :P

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:48

Janine1990 schreef:
Nadja scherpe reactie op het forum! Ben benieuwd of het helpt, maar het is precies wat ik te fragiel heb verpakt. Mijn reactie kwam niet echt aan heb ik het idee. :P

Fijn om te horen dat ik in ieder geval een beetje een representatieve reactie heb gegeven. Ik besef me wel dat ik vrij scherp heb gereageerd, maar ik hoop gewoon echt dat ze daardoor misschien een soort van wordt wakker geschud. Want het is een leuk spel en een goed plan, maar op deze manier gaat het niet lang 'goed' meer, denk ik.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:16

NadjaNadja schreef:
Janine1990 schreef:

Fijn om te horen dat ik in ieder geval een beetje een representatieve reactie heb gegeven. Ik besef me wel dat ik vrij scherp heb gereageerd, maar ik hoop gewoon echt dat ze daardoor misschien een soort van wordt wakker geschud. Want het is een leuk spel en een goed plan, maar op deze manier gaat het niet lang 'goed' meer, denk ik.

Je zegt onderaan je reactie excuses voor als je bericht te hard aan komt, en dan ga je hier lekker op deze toon berichten lopen posten. Nee, ik snap héél goed waarom er zo een focus ligt op de internationale server in plaats van de Nederlandse op deze manier. 8)7

En de berichten komen heus wel aan daar twijfel ik niet over, waarom zou ze anders een heel plan bedenken?! Alleen als je kijkt naar de Nederlandse server is 90% negatief en op de Internationale is alles 90% postief verwoord. En ik zie niet waar het niet goed zou gaan volgens jou, want de Engelse server groeit en groeit en iedereen is daar helemaal weg van HR, ondanks alle dingen die nog moeten gebeuren.

Ik denk dat we totaal niks te klagen hebben qua communicatie vanuit Deloryan als je naar de andere Nederlandse paardenspellen kijkt, waar er alleen maar baggere communicatie vanuit de Beheerders komt. Laat staan dat beheerders zo meedenkend zijn en iedereen zijn ideeën mee willen nemen in hun creatieve idee. Menig beheerder is er nooit, laat nooit wat horen en staat totaal niet open voor ideeën.

Wat respect is wel op zijn plaats denk ik..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:38

Er was niets respectloos aan de reactie van Nadja. Je moet niet voor een ander dingen invullen ;)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:40

Janine1990 schreef:
Er was niets respectloos aan de reactie van Nadja. Je moet niet voor een ander dingen invullen ;)

Dat is jouw mening.

Het feit dat ze al niet meer actief zijn in het bokt topic zegt voor mij genoeg. ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:46

Ook goedemorgen. :')

Volgens mij iemand met verkeerde been uit het bed gestapt. :+

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:49

Als je het over mij hebt, nee hoor. Toevallig juist totaal niet :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:00

OutOfTheWood, ik begrijp niet zo goed wat je verkeerd vindt aan mijn berichtje hier. In mijn optiek zeg ik hier niks anders dan op het forum en het was ook helemaal niet mijn bedoeling om hier gal te spuwen of iets dergelijks. Ik ben ook overigens totaal niet respectloos, dus thanks Janine voor je bijval :j

Even inhakend op het tweede deel van je berichtje, waarin je zegt dat het op de NL voor het overgrote deel negatief is; misschien wel, misschien niet. Maar maakt dat uit? Als je een spel maakt met 2 versies, dan moet je beide versies even serieus nemen. Het is niet zo dat de feedback van de internationale server meer 'waar' is dan de feedback van de Nederlandse server.

Deloryan vraagt om feedback op haar ideeën en dergelijke. Dat geef ik. Misschien anders dan de manier waarop jij feedback zou geven, maar dat mag. Uiteindelijk is het aan haar om er iets mee te doen. Ze heeft er alleen niks aan als ik poeslief doe en zeg dat het allemaal wel prima gaat zo. Want dat vind ik niet. En zo te zien zijn er hier meerdere mensen die dat met mij eens zijn. Ik vind ook helemaal niet dat het slecht gaat, maar wel dat het beter kan. En ik probeer aan Deloryan uit te leggen hoe.

Ten slotte, over de communicatie. Jouw argument daarvoor vind ik eerlijk gezegd een dooddoener. Dat het ergens anders slechter gaat, betekent niet automatisch dat het goed gaat of dat ik er maar niets over moet zeggen. Ik vind dat er meer en beter gecommuniceerd kan worden en met die mening is echt helemaal niks mis. Iets meer respect voor mijn mening (en daarbij ook die van anderen) zou wel op zijn plaats zijn denk ik.

Let wel, ik denk dat ik 1 van de meest actieve spelers ben, zowel in het spel maar ook op het forum en dergelijke. Daarnaast ben ik aan de andere kant iemand die hier bijna nooit in het topic zegt hoe vervelend of traag het spel is, hoe slecht de markt is, et cetera. Maar als er dan om een mening gevraagd wordt, dan geef ik die wel ja. En ik vind niet dat ik me daar schuldig over hoef te voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:01

:')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 11:04

NadjaNadja schreef:
OutOfTheWood, ik begrijp niet zo goed wat je verkeerd vindt aan mijn berichtje hier. In mijn optiek zeg ik hier niks anders dan op het forum en het was ook helemaal niet mijn bedoeling om hier gal te spuwen of iets dergelijks. Ik ben ook overigens totaal niet respectloos, dus thanks Janine voor je bijval :j

Even inhakend op het tweede deel van je berichtje, waarin je zegt dat het op de NL voor het overgrote deel negatief is; misschien wel, misschien niet. Maar maakt dat uit? Als je een spel maakt met 2 versies, dan moet je beide versies even serieus nemen. Het is niet zo dat de feedback van de internationale server meer 'waar' is dan de feedback van de Nederlandse server.

Deloryan vraagt om feedback op haar ideeën en dergelijke. Dat geef ik. Misschien anders dan de manier waarop jij feedback zou geven, maar dat mag. Uiteindelijk is het aan haar om er iets mee te doen. Ze heeft er alleen niks aan als ik poeslief doe en zeg dat het allemaal wel prima gaat zo. Want dat vind ik niet. En zo te zien zijn er hier meerdere mensen die dat met mij eens zijn. Ik vind ook helemaal niet dat het slecht gaat, maar wel dat het beter kan. En ik probeer aan Deloryan uit te leggen hoe.

Ten slotte, over de communicatie. Jouw argument daarvoor vind ik eerlijk gezegd een dooddoener. Dat het ergens anders slechter gaat, betekent niet automatisch dat het goed gaat of dat ik er maar niets over moet zeggen. Ik vind dat er meer en beter gecommuniceerd kan worden en met die mening is echt helemaal niks mis. Iets meer respect voor mijn mening (en daarbij ook die van anderen) zou wel op zijn plaats zijn denk ik.

Let wel, ik denk dat ik 1 van de meest actieve spelers ben, zowel in het spel maar ook op het forum en dergelijke. Daarnaast ben ik aan de andere kant iemand die hier bijna nooit in het topic zegt hoe vervelend of traag het spel is, hoe slecht de markt is, et cetera. Maar als er dan om een mening gevraagd wordt, dan geef ik die wel ja. En ik vind niet dat ik me daar schuldig over hoef te voelen.

Amen _/-\o_

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:05

Ik denk dat Deloryan het een beetje onderschat heeft hoeveel werk er nog in ging zitten.
Maar laten we eerlijk zijn, zelf zouden we ook nog gratis al onze vrije tijd in dat spel gaan stoppen met hoop om er ooit een paar centen voor betaald te krijgen of wel?

Vind het nogal wat om het haar kwalijk te nemen dat het niet snel genoeg gaat :o

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:09

Precies Azmay. Het is al leuk dat we zo'n spel gratis kunnen doen, ook al gaat het niet altijd even soepel.