Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Hier gaat t ook moeizaam ja. Terwijl ik bijna alleen maar sterveulens en een volwassen merrie te koop heb..
Als iemand er één wil.. Wil ze ook nog wel goedkoper wegdoen, moet er gewoon vanaf
[ [url=m/Zccdb5.png]Afbeelding[/url] ]
M_ontana schreef:https://www.horsereality.com/horses/145955/ee-aa-to-2vg
Wat vinden jullie deze waard? Ik weet niet voor hoeveel ik al die paarden te koop moet zetten:)
Xyris schreef:Stermustangs te koop
*Dikgedrukte tekst is homozygoot
HengstveulensSmoky Cream Grullo Roan Tobiano | 81.37
Red dun tobiano flaxen | 81.83 | 4ZG
Perlino red dun tobiano | 81.6 | 5ZG
Smoky grullo frame tobiano | 81.33 | 4ZG
Smoky grullo tobiano | 81.3 | 3ZG
Valk dun tobiano | 81.4 | 3ZG
Volwassen merries
Valk | 80+ | 2ZG | Preferent
Valk frame roan | 81.2 | 4ZG | Reiningtalent
Dunskin tobiano | 80.53 | 4ZG | Reiningtalent | Preferent
Dunskin frame | 81.37 | 3ZG
Bruin roan | 82.53 | 5ZG | Reiningtalent
Merrieveulens
Smoky grullo tobiano | 82.03 | 2ZG
Smoky cream | 82.17 | 4ZG
Red dun flaxen tobiano | 82.17 | 3ZG
Smoky grullo frame | 81.3 | 1ZG
PowerOfZoef schreef:PowerOfZoef schreef:Dekhengsten gezocht .nl
Fjord
Zonder Kvasir/Oberon/Morgan/Norella
Gra of ulsblakk
Fries
Zonder Hoaike/Joke/Johanneke/Hilbran
Minstens 2 ZG of Ee
IJslander
Zonder Skrugger/Akkur/Eisa
Met SW1 en een ander kleurtje
Kladruber
Zonder Eleonora
Met Ee of Aa
Janine1990 schreef:Nadja scherpe reactie op het forum! Ben benieuwd of het helpt, maar het is precies wat ik te fragiel heb verpakt. Mijn reactie kwam niet echt aan heb ik het idee.
NadjaNadja schreef:Janine1990 schreef:Nadja scherpe reactie op het forum! Ben benieuwd of het helpt, maar het is precies wat ik te fragiel heb verpakt. Mijn reactie kwam niet echt aan heb ik het idee.
Fijn om te horen dat ik in ieder geval een beetje een representatieve reactie heb gegeven. Ik besef me wel dat ik vrij scherp heb gereageerd, maar ik hoop gewoon echt dat ze daardoor misschien een soort van wordt wakker geschud. Want het is een leuk spel en een goed plan, maar op deze manier gaat het niet lang 'goed' meer, denk ik.
NadjaNadja schreef:OutOfTheWood, ik begrijp niet zo goed wat je verkeerd vindt aan mijn berichtje hier. In mijn optiek zeg ik hier niks anders dan op het forum en het was ook helemaal niet mijn bedoeling om hier gal te spuwen of iets dergelijks. Ik ben ook overigens totaal niet respectloos, dus thanks Janine voor je bijval
Even inhakend op het tweede deel van je berichtje, waarin je zegt dat het op de NL voor het overgrote deel negatief is; misschien wel, misschien niet. Maar maakt dat uit? Als je een spel maakt met 2 versies, dan moet je beide versies even serieus nemen. Het is niet zo dat de feedback van de internationale server meer 'waar' is dan de feedback van de Nederlandse server.
Deloryan vraagt om feedback op haar ideeën en dergelijke. Dat geef ik. Misschien anders dan de manier waarop jij feedback zou geven, maar dat mag. Uiteindelijk is het aan haar om er iets mee te doen. Ze heeft er alleen niks aan als ik poeslief doe en zeg dat het allemaal wel prima gaat zo. Want dat vind ik niet. En zo te zien zijn er hier meerdere mensen die dat met mij eens zijn. Ik vind ook helemaal niet dat het slecht gaat, maar wel dat het beter kan. En ik probeer aan Deloryan uit te leggen hoe.
Ten slotte, over de communicatie. Jouw argument daarvoor vind ik eerlijk gezegd een dooddoener. Dat het ergens anders slechter gaat, betekent niet automatisch dat het goed gaat of dat ik er maar niets over moet zeggen. Ik vind dat er meer en beter gecommuniceerd kan worden en met die mening is echt helemaal niks mis. Iets meer respect voor mijn mening (en daarbij ook die van anderen) zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Let wel, ik denk dat ik 1 van de meest actieve spelers ben, zowel in het spel maar ook op het forum en dergelijke. Daarnaast ben ik aan de andere kant iemand die hier bijna nooit in het topic zegt hoe vervelend of traag het spel is, hoe slecht de markt is, et cetera. Maar als er dan om een mening gevraagd wordt, dan geef ik die wel ja. En ik vind niet dat ik me daar schuldig over hoef te voelen.