Wat zegt hij dan, geeft hij een foutmelding of begint hij gewoon niet? Ik wil je het ook wel eens bij jou thuis gaan uitleggen hoor, dan kan ik ook meteen zien wat hij nou zegt en doet
Ah dat paard heb ik ook Daphne, je ziet hem verder zeer weinig op SS.
Iejoor
Geplaatst: 18-08-14 19:45
Karla_1999 schreef:
Wat zegt hij dan, geeft hij een foutmelding of begint hij gewoon niet? Ik wil je het ook wel eens bij jou thuis gaan uitleggen hoor, dan kan ik ook meteen zien wat hij nou zegt en doet
Hallo daar! De update van deze week bevat te gekke nieuwe kleding en een nieuw mysterieus pakketje die je moet vinden!
Nieuwe Paardrijkleding - Een hele lading nieuwe schattige kleding is aangekomen in de kledingwinkel van Firgrove en de kledingwinkel in Moorland. Rijd er naartoe en bekijk ze!
Super schattige Paardrijkleding! Super schattige Paardrijkleding!
Mysterieus pakketje: - Er is alweer een pakketje van de Postwagen gevallen ergens tussen Moorland en Fort Pinta. Rijd over de paden in deze omgeving en kijk of je het pakketje kunt vinden! Als je het pakketje weet te vinden en het bezorgt bij degene voor wie het bestemd is, zal deze persoon je vast een kleine beloning geven..!
Paardenmarkt: - Eddie en Ferdinand zijn eindelijk aangekomen in Fort Pinta en zijn de markt aan het opbouwen zodat ze snel kunnen openen. Ze hebben ons verteld dat ze rond deze tijd volgende week verwachten open te zijn!
Het is tijd om een blik in de toekomst!: - Wat zeg je nou?! Een exclusieve voor-presentatie van een gloednieuw paard?! Je kunt in ieder geval niet zeggen dat wij niet van verrassingen houden, ofwel? Volgende week zal de Star Stable familie uitgebreid worden! Het gaat om het Noord Zweedse paard, dit supersterke en knappe paard zal volgende week beschikbaar zijn in een stal bij jou in de buurt!
Kijk eens wie er volgende week zijn debuut maakt Kijk eens wie er volgende week zijn debuut maakt
Veel groetjes Namens het hele Star Stable team!
Ik heb zaterdag trouwens weer 6 maanden star rider gekocht!
796 ah, nu staat het er wel! Op het eerste gezicht lijkt dat paard op een grotere versie van de tinker.. Hij is wel mooi, maar voorlopig vind ik dat er genoeg nieuwe paarden zijn bijgekomen.
Okayyy Hahah, volgende week komen de nieuwe paarden pas
lucaa2
Geplaatst: 20-08-14 12:13
L0veMyHorse schreef:
Okayyy Hahah, volgende week komen de nieuwe paarden pas
Ik hoop wel dat ze niet te veel op de Tinkers gaan lijken. Dat zou jammer zijn.. Maargoed, aangezien er nu ineens zo snel achter elkaar nieuwe rassen komen komt de Fjord binnenkort misschien ook wel