Alja schreef:pimaude schreef:Bij jou link moet je verzendkosten betalen mysterie dus betaal je bijna het dubbele uiteindelijk.
handig ding joh!
beetje onaardige opmerking
Wat is daar nou weer onaardig aan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:pimaude schreef:Bij jou link moet je verzendkosten betalen mysterie dus betaal je bijna het dubbele uiteindelijk.
handig ding joh!
beetje onaardige opmerking
xFioon schreef:Ik mis nog een pakketje van 4/11. Buyers protection is al een paar keer verlengd, en nu is die voorbij en loopt m'n dispute. Maar de verkoper gaf als oplossing om weer 2 weken te wachten. Maar dat is niet handig denk ik he, want dan heb ik dus geen buyers protection meer...
XRosalieee schreef:Even over Wish: mijn pakketje zou uiterlijk vandaag binnen moeten komen, maar is nog niet binnen. Weet iemand hoe dit nu werkt? Verlenging aanvragen of krijg ik automatisch geld terug? Of gewoon nog wachten?
Grainey schreef:Ik heb vandaag een telefoonhoesje binnen gekregen, had ik 28 oktober besteld, gisteren twee hondenhalsbanden (met naam en telefoonnummer) binnen gekregen, had ik begin november besteld.
Ik heb het idee dat tnt met een inhaalslag bezig is.
Ik had voor beide de buyers protection al verlengd met 30 dagen, voor de halsbanden trouwens op verzoek van de leverancier, die er van overtuigd was dat het wel goed zou komen, nou ze had gelijk dus