Ik hier weer twee pampers open staan vlak bij, maar ga ik dus maar geen energie in steken.
Morgen melkchecks open zie ik, alleen bij de AH en Etos. Je moet er wel een gesprekje voor aangaan zie ik, twee vragen aan medewerker stellen. Wel vergoeding van 4,5 euro.
Ik zie dat ik ook geselecteerd ben!! Zooo geaccepteerd! Ben benieuwd!
Oh ik ben zo dom geweest net, ik denk ga toch ff kruidvat doen in de pauze, heb ik gewoon 5 meter schap over het hoofd gezien! Deze opdracht gaat dus echt niet goedgekeurd worden. Wel de melkcheck met vragen erbij kunnen doen:)
Nou zeg, ik kan bijna geen checks meer uitvoeren, alles is al weer weg! En ik zie die Joyce L. gewoon in 1 uur tijd 250 XP omhoog schieten.. Die griet heeft gewoon 2500 XP verdiend deze week.. Ze is nu sinds 6 weken ineens actief en zit al op level 8! Echt niet grappig meer gewoon..
haha me too! Stom zeg! maar wel jammie jammie mona!
Ik was vanmiddag opweg om alle kruidvats te doen in de buurt.. Ik fiets weg en hij staat overal open, kom ik na een half uurtje aan.. is hij weg! Balen dat ik deed, door de regen gefietst voor niets haha! Gelukkig was de boni-opdracht vlakbij
die zal denk ik vast werkloos oid zijn, en op deze manier wat geld willen verdienen en de tijd een beetje nuttig door proberen te komen.
Nou, volgens Linked in is ze consulent bij een stichting, dus dat zal wel meevallen Denk dat ze gewoon lekker in de tijd van de baas kan roamleren. Ze is 700 XP gestegen in 4 uur tijd vandaag. Echt heel apart
Ik heb trouwens chocoladepudding gekozen.. Ga ik zo van smullen!