Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:10

Gefeliciteerd iedereen met de gewonnen spullen. Hoe winnen jullie nou zo iets? En zo vaak _O-

Buxy

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 12:16

Hier helaas nog niks

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 15:15

jaa!! Hier is hij ook binnen!

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 15:57

yke_lover schreef:
Gefeliciteerd iedereen met de gewonnen spullen. Hoe winnen jullie nou zo iets? En zo vaak _O-

Ik gooi het op geluk :j Helaas is mijn 'gelukkige' periode een beetje over..

Fijn trouwens dat jullie toch je dekje + ook nog een oornetje hebben mogen ontvangen! :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 17:41

Fijn dat de dekjes binnen zijn!

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 11:15

Mijn setje van HRF is trouwens ook binnengekomen en ook hier een oornetje erbij.
Straks ga ik een berichtje schrijven dat ik het jammer vond dat het heel lang duurde tot we het hadden maar dat ik er wel blij mee ben.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:04

Oke, is dus een van de winnaars die zn setje direct te koop heeft gezet van HRF, ben ik nou zo gek, of gewoon te vriendelijk dat k dan denk, gun een ander dan die prijs? :oo
Als je toch al weet dat je t niet gaat gebruiken, waarom dan meedoen of t niet weggeven :roll:
Heb me ingehouden om t niet onder de verkoop post te plaatsen op fb, maar dit vind ik echt best flauw :\

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:06

YamaSaki schreef:
Oke, is dus een van de winnaars die zn setje direct te koop heeft gezet van HRF, ben ik nou zo gek, of gewoon te vriendelijk dat k dan denk, gun een ander dan die prijs? :oo
Als je toch al weet dat je t niet gaat gebruiken, waarom dan meedoen of t niet weggeven :roll:
Heb me ingehouden om t niet onder de verkoop post te plaatsen op fb, maar dit vind ik echt best flauw :\

Ik vind dat het niet jouw zaak is wat een ander met de gewonnen prijs doet. Je doet mee en je wint, en wat je vervolgens doet met het gewonnen item mag je helemaal zelf weten, vanaf dat moment is het namelijk van jou. Als dat verkopen is omdat je bij nader inzien toch gelukkiger wordt van het geld van van de gewonnen prijs, prima dan toch. Ben je alsnog heel blij dat je gewonnen hebt. ;)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:12

Alwiene, klopt, maar daarom mag ik daar nog wel een mening over hebben en die uiten ;)
Ik vind het gewoon wat flauw, aangezien er vast iemand anders blij was geweest met die prijs.
Neem bij deze aan, dat jij degene bent over wie ik het heb, aangezien je dit blijkbaar als aanval ziet, wat niet zo is :)
Ben er alleen wat verbaasd over en vind t niet heel netjes, dat mag ik vinden.
Net als dat jij mag vinden dat je t door wilt verkopen voor een leuke prijs.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:21

Natuurlijk mag jij een mening hebben, mijn reactie was ook niet zo bedoelt als dat jij die niet mag hebben. Ik uit alleen er tegenover mijn mening. Je aanname klopt overigens niet, ik ben niet de winnaar of verkoper van dat dekje. Ik zit allang niet meer in de paarden en doe dan ook meestal niet mee voor paardgerelateerde items. Maar ik doe bij periodes wel heel veel mee aan allerlei prijsvragen buiten Facebook om en ja daar gaat regelmatig een prijs van in de verkoop omdat ik inderdaad niet heel selectief ben met reageren. Maar de koper is dan alsnog heel blij met zijn aanschaf en ik ben blij met het geld wat ik ermee verdien want daar kan ik weer andere leuke dingen mee doen :)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:26

Ah dacht even dat jij dan diegene was, omdat je er zo direct op in sprong :P
En natuurlijk mag iemand zelf bepalen wat ie ermee doet, maar misschien ben ik dan weer te aardig ofzo, dat ik zoiets dan gewoon weggeef of door laat gaan naar een andere winnaar :)
Doe om die reden ook aan heel veel acties niet meer mee, als ik niemand ken die ik er blij mee kan maken, of mezelf niet, dan laat k t aan me voorbij gaan.

Ik was alleen echt ff heel verbaasd toen ik net die advertentie voorbij zag komen, zeker na al het gedoe om de prijzen überhaupt bij de winnaars te krijgen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 16:58

Nah iedereen mag doen en laten wattie wil naar mijn mening.

Zelf geef ik dingen, die ik bij nader inzien toch niet kan gebruiken ,wegens bijv. niet passen, gewoon weg.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:16

Zeg toch ook niet dat t niet mag :')
Zeg alleen dat als je bij voorbaat al weet dat je t niet gaat gebruiken, dat ik t dan zou weggeven of zou zeggen kies een andere winnaar en idd zoals je zegt, als t bv niet past.
Was gewoon echt ff verbaasd door de post ervan.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:31

Begrijpelijk :+

Als ik toch al weet dat ik het niet gebruiken kan en ik niemand ken die het wel gebruiken kan. Doe ik ook niet mee :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:11

Snap de speculatie niet, naam staat er gewoon bij en op de vorige pagina zie je ook dat kirsten geen dressuurzadel heeft maar vz. Jammer voor haar dat ze niet kon kiezen voor vz, maar nu kan ze met het geld wellicht alsnog die aanschaffen. Beter iemand anders er blij mee maken als dat het maar in de kast blijft liggen toch?

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:19

Heb niet naar de vorige pagina gekeken, maar dan had ze ook meteen de prijs door kunnen geven toch ;)
En iemand anders er blij mee maken, kan ook door weggeven, maar goed, zoals ik al zei, ieder zn eigen manier. Maar stel je voor dat je blijkbaar je mening deelt en anders bent dan een ander :') Wat een drama weer, terwijl ik gewoon een vraag stelde :roll:

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:38

Bij mij ligt het dekje super :D Afbeelding

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:45

Ik ben inderdaad diegene die het verkoopt, omdat ik het helaas niet kan gebruiken. Was heeeel blij dat ik dit leuke setje gewonnen had, maar toen wist ik nog niet dat ik m'n pols zou breken, operatie moest & maanden niet mag rijden en dat het een dressuurdekje was. Ik snap dat anderen hem misschien gratis weg zouden geven, alleen heb ik nu toch gekozen voor de verkoop. Kan het geld goed gebruiken als bijna student, dus vandaar :) Als ik van tevoren wist dat het een dressuur dekje was dan had ik niet mee gedaan.
En YamaSaki, dit mag je allemaal best zeggen hoor! Iedereen mag z'n eigen mening hebben en ik voel me ook totaal niet aangevallen haha :)
Ik zal in ieder geval niet alleen maar mee doen om uiteindelijk geld eraan te verdienen, daarvoor zijn de winacties niet. Maar ja deze keer dus wel deze keuze gemaakt :) En dat anderen een andere mening hebben is alleen maar goed! :D

Edit: staat mooi op je haffie!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:50

Staat gaaf Desiree! :D
Fijn dat je t niet als een aanval of iets ziet Kirsten, want zo bedoelde ik t ook totaal niet :)
Was alleen wat verbaasd haha, want dacht dat t van te voren al bekend was dressuur te zijn enz, maar als je dat niet weet, kan je daar ook niets mee natuurlijk :P
Zag iig dat mensen er al op gereageerd hadden, dus hoop dat iemand anders er snel gebruik van kan maken :j
En als bijna student, snap ik je keuze al helemaal. Hoop dat je snel weer hersteld bent trouwens, klinkt echt niet fijn :(

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:54

Kan best zijn dat het ergens stond ofzo, maar ik wist er in ieder geval niet van :') En dankjewel! Gaat steeds beter, mag steeds meer gelukkig haha :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:55

Zal me niks verbazen als t nergens goed stond hoor :') HRF... :P
En yeah lekker revalideren! :D

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:56

Hahaha precies :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:56

Iemand had een tijdje terug een aantal links hier geplaatst, waaronder een oornetje.. Ik had meegedaan maar kan die actie nou niet meer terugvinden :+ Zou vandaag om 12.00 bekend gemaakt worden..

Ga denk ik toch maar de set bestellen bij HRF, vind hem te leuk.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:58

Staat goed op je haffie!

Sterkte met je pols Kirsten, hopelijk kan je het setje mooi verkopen :)

Ik gebruik zowel vzh als dressuurdekjes onder mijn zadel, kan allemaal :=

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:59

Nou ik heb dus een set liggen O:) Maar ik denk dat je ook de peesjes enzo bedoelt? Tja die heb ik niet :')

Edit: ja ik heb ook wel eens een dressuurdekje geprobeerd onder het zadel van 'mijn' pony, maar dat ziet er echt niet uit haha en ligt niet prettig helaas!