happypaardje schreef:Ik heb weer een recept vandaag: Healthy Chocolate Pudding with Peanut Butter
Hmmm lekker! Doet me denken aan de chocolade mousse die ik laatst gemaakt heb. Vegan style, het was met cocoa en advocado ipv ei. Niet zoet, wel vullend en boordevol nutriënten.
Welkom Jaime
Wat een turbulent jaar, Yasmine! Gaaf hoor. Had je dat ooit gedacht op 29 decemember 2014?
(en vooral niet vergeten te vloggen, wat ik gisteren wel vergat hahaha)
Maar ik zit al vanaf zondag met een kleine kneusing in het 'vlees' (dus gelukkig niet de botten) net onder mijn elleboog, dus drukverband,mitella en parecetemollen. nou moet ik zeggen dat het sinds gister wel alweer een stuk beter gaat
) Maar op de een of andere manier kwam hij voor me, al bokkend, doordat die dus bokte kwam zijn achterbeen tegen mijn arm (gelukkig deed ik die snel voor me) Dit was totaal niet verkeerd bedoeld van Ellegro, hij had gewoon heel veel energie omdat die de laatste dagen weinig buiten komt en vind springen erg leuk, dus dan krijgt hij nog meer energie
maar uiteindelijk dus via de dokterspost naar het ziekenhuis geweest en daar kreeg ik te horen dat het gelukkig niet gebroken was