Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:32

happypaardje schreef:
Ik heb weer een recept vandaag: Healthy Chocolate Pudding with Peanut Butter

Hmmm lekker! Doet me denken aan de chocolade mousse die ik laatst gemaakt heb. Vegan style, het was met cocoa en advocado ipv ei. Niet zoet, wel vullend en boordevol nutriënten. :9

Welkom Jaime

Wat een turbulent jaar, Yasmine! Gaaf hoor. Had je dat ooit gedacht op 29 decemember 2014?

eveliienxx

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:00

Zo, ik ben er even uit geweest. Momenteel ligt mijn blog helemaal stil, hij is voornamelijk bedoelt om mijn familie en vrienden thuis op de hoogte te houden van alles, maar omdat het nu gewoon al een tijdje niet goed gaat heb ik eigenlijk niks om over te schrijven. Ik ga zo wel lekker al jullie blogs lezen :)

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 10:26

Jammer Evelien! Ik hoop dat je er weer wat bovenop komt en dat het beter met je gaat. Soms kan het van je af schrijven wel helpen, maar ik weet niet of ik het dan aan familie zou willen laten lezen.

Ik heb een overzichtje gemaakt van mijn reisjaar 2015: http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... jaar-2015/

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 11:37

Bedankt Yasmine en Happypaardje! Gaat helemaal goed komen! @ Jaime_ welkom, leuke blog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:09

Leuke blogs allemaal weer zeg!
Jammer Evelien!
Welkom Jaime!

Ik heb een terugblik op 2015 online gezet :)
Nu ff brunchen, naar de stad en dan vanmiddag weer reageren op jullie blogs :D (en vooral niet vergeten te vloggen, wat ik gisteren wel vergat hahaha)

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 13:00

Ik heb na een hele lange afwezigheid weer eens wat geschreven. Dit keer over 2015.

Ik ga vanavond even alles teruglezen van hier, ben benieuwd naar wat iedereen de afgelopen tijd geschreven heeft!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 13:09

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:41

Leuk hoor al die terugblikken. Wubwub heeft vooral een leuk jaar gehad, zo te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:52

Haha thanks! Ja echt een heerlijk jaar. Tuurlijk ook mindere dagen/weken gehad maar al met al was het een zeer fijne tijd :D

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 22:45

Leuk allemaal die terugblikken! ik heb er zelf ook een gemaakt, maar die komt morgen online op mijn youtubekanaal!

Ook heb ik de 150 abonnees gehaald! *\o/* https://www.youtube.com/watch?v=JHeKX67quBI

Ik heb niet helemaal bijgelezen, sorry daarvoor :\ Maar ik zit al vanaf zondag met een kleine kneusing in het 'vlees' (dus gelukkig niet de botten) net onder mijn elleboog, dus drukverband,mitella en parecetemollen. nou moet ik zeggen dat het sinds gister wel alweer een stuk beter gaat :)
Ik heb namelijk een trap gehad van Ellegro, mijn fries. Ik was met hem een soort van aan het spelen, want hij moest al volgend over de springbalk, terwijl ik er langs liep (hoop dat je het nog snapt :') ) Maar op de een of andere manier kwam hij voor me, al bokkend, doordat die dus bokte kwam zijn achterbeen tegen mijn arm (gelukkig deed ik die snel voor me) Dit was totaal niet verkeerd bedoeld van Ellegro, hij had gewoon heel veel energie omdat die de laatste dagen weinig buiten komt en vind springen erg leuk, dus dan krijgt hij nog meer energie := maar uiteindelijk dus via de dokterspost naar het ziekenhuis geweest en daar kreeg ik te horen dat het gelukkig niet gebroken was :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:33

Wat goed!!
En vervelend van de kneuzing zeg! Beterschap! Wel eng zeg die achterbenen zo dicht in de buurt maar gelukkig alleen een kneuzing dan! :j

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:37

Beterscahp, danitiapuck. Ik zie dat je al over de 150 bent! Gefeliciteerd. Dat is een mooie afsluiter!

Als ik vandaag nog 33 views krijg vandaag eindigt mijn blog ook op een mooi rond duizental met de bezoekers voor december.
Met iets meer dan 21.000 views voor mijn eerste jaar van serieus (regelmaat van 2x per week) bloggen ben ik heel tevreden voor mijn niche.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:25

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:43

Ik was jullie kwijt :oo :oo :oo

Forgive me, ik heb niet alles bijgelezen, maar wel de laatste paar posts :)
YT en video's bewerken heb ik echt nul verstand van. Ik ben nog aan het stoeien met een video die ik tijdens een concert van de plaatselijke fanfare gemaakt heb... :=

Mooi overzicht Yasmine, wat een bewogen jaar was het voor jou!

Wubwub, jij hebt ook duidelijk niet stilgezeten!

Hippologic, wat goed hoe jouw blog zich ontwikkeld heeft dit jaar, en dat in een relatief kleine niche. Knap hoor! Enne, die laatste foto is ook echt mooi, leuk hoe je zo kort terugblikt op je tijd met Kyra!

Hier druk bezig om mijn blogje op te zetten. Wij willen op kleine schaal IJslanders gaan fokken en wij willen onze groei als fokkerij(tje) gaan bijhouden. Ik moet nog even wachten op officiële goedkeuring van de stalnaam door het Stamboek, maar de verwachtingen zijn dat dat wel goed zit :)

Dus mijn goede voornemens voor 2016:
Zelf weer gaan bloggen en jullie blogs weer meer volgen :D :D

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 10:52

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:29

Goedemorgen en gelukkig nieuwjaar allemaal! Leuk om jullie terugblikken op het afgelopen jaar te lezen. Travel_me, het klinkt alsof het een spannend jaar voor je wordt met in ieder geval genoeg inspiratie voor je blog.

Ik heb vandaag mijn website online gegooid, ondanks dat ik nog geen tijd gehad heb om hem echt naar mijn zin te maken. Mijn goede voornemen is namelijk om in 2016 iedere dag een gedicht te schrijven en online te zetten. Vandaag begon ik dus met een kort gedicht over het nieuwe jaar: http://www.eengedichtperdag.nl/2016/01/01/nieuwjaarsochtend/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:33

GELUKKIG NIEUWJAAR :D :D :D

Ik heb ook mijn goede voornemens online gezet :)

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:49

Happy new year

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:45

Ooh hier zijn jullie! :oo

Ondanks dat mijn blog even helemaal stil ligt (het gaat momenteel niet goed met mij, en ben mede daarom de zin om te schrijven even helemaal kwijt), wil ik jullie graag blijven volgen! :o :D Meelezer meldt zich dus!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:26

oo ik moet even alles gaan bijlezen! moet ik even tijd voor vinden. Ik heb inmiddels weer een paar filmpjes online. Oa de uitslag van het DNA onderzoek van mijn pony.

En nu voor het eerst een trainingsfilmpje waarbij ik commentaar heb ingesproken. Vind het ergens wel spannend om te delen, maar de drang om te vertellen waar ik mee bezig ben heeft het gewonnen van mn onzekerheid haha.

Vandaag ben ik ook aan het vloggen en zondag ga ik ook vloggen. Daarna neem ik denk ik even pauze met vloggen, het moet voor mezelf leuk blijven om te doen. Ik ga ik januari rustig een paar andere ideeën uitwerken voor video's.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:07

Leuke video jamiekatje! Heb je toevallig een camera met een schermpje die je kan uitklappen? Probeer iets meer in de lens te kijken dan naar het schermpje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:13

Leuke video!! Ik zou de volgende keer wel het achtergrond geluid dempen/muten bij de stukken waar je overheen gesproken hebt :)

Verder hele fijne tips zeg, heel duidelijk!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:45

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL

Prulletje, wat een toewijding aan je blog, 365 gedichten. Goed zeg.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:19

Thnx, goede tip! ik kijk inderdaad naar het schermpje ipv de lens haha, deze camera heb ik nu pas 2 of 3 weken, even wennen.

Ja ik wilde het geluid dempen, maar heb het toch expres niet gedaan, omdat ik het vuurwerk en andere geluiden zoals kraaien en het briezen van snuitje wel iets vond toevoegen. Wel heb ik het geluid een heel stuk schoon gemaakt, de harde wind is een stuk zachter dan in het origineel.

Ik gebruik sinds deze week het andere bewerk programma en daarmee kan je achtergrond geluiden weghalen enzo, maar ik moet er nog even mee sleutelen hihi

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:45

Allerleerst, nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Leuk filmpje inderdaad jameyskatje, zie ik het goed, dat je bitloos rijdt?

Bij mij ook, net als bij veel andere blogs zie ik, een post met een terugblik op het afgelopen jaar
2015, what a year! :)