Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:RoosIris, wat voor lijst heb jij nu gemaakt?
Mijn lijst is de officiële lijst van de KLM site. Zijn dus niet allemaal boktnamen, maar wél de personen die zich officieel hebben opgegeven.
Sting schreef:Ik heb MarJon ff gepbt*ben zo vrij geweest
*
Je hebt niet je geboortedatum ingevuld (anders was het makkelijk te voorkomen geweest). Maar die moet je wel doorgeven als je straks als groep gewonnen hebt. Wat dan de concequenties zijn, géén idee
x_spekkie_x schreef:Sting schreef:Ik heb MarJon ff gepbt*ben zo vrij geweest
*
Je hebt niet je geboortedatum ingevuld (anders was het makkelijk te voorkomen geweest). Maar die moet je wel doorgeven als je straks als groep gewonnen hebt. Wat dan de concequenties zijn, géén idee
Ik vermoed dat bij het innen van de prijs, de mensen die minderjarig zijn niet mee kunnen. En ik verwacht dat de rest van de groep wél gewoon gaat
Rinske schreef:Ik verwacht van niet helaas...
Voorwaarden:
•Een deelnemer mag één keer meedoen met één e-mailadres. Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn op het moment van deelname aan de Wedstrijd.
•KLM is gerechtigd schriftelijke verificatie van de woonplaats en de leeftijd van de eventuele winnaar te eisen voordat een prijs wordt toegekend.
•KLM is gerechtigd inzendingen die niet voldoen aan deze Voorwaarden uit te sluiten van deelname.
x_spekkie_x schreef:Belangrijke gegevens uit de voorwaarden van de actie:
* Een deelnemer mag één keer meedoen met één e-mailadres. Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn op het moment van deelname aan de Wedstrijd.
* KLM is gerechtigd schriftelijke verificatie van de woonplaats en de leeftijd van de eventuele winnaar te eisen voordat een prijs wordt toegekend.
* KLM is gerechtigd inzendingen die niet voldoen aan deze Voorwaarden uit te sluiten van deelname.
* Registratie dient uitsluitend door uzelf te gebeuren. Het is uitdrukkelijk verboden gebruik te maken van gegevens van anderen. Indien dit het geval is behoudt KLM zich het recht voor de Deelnemer en/of deelnemende groep in zijn geheel te diskwalificeren.
(Ik vermoed dus dat alleen de deelnemers zelf uitgesloten worden van deelname, en niet de gehele deelnemende groep. Maar dat kan ik dus niet expliciet terugvinden.)
Calanddra schreef:Maar het lijkt mij als er gezegd wordt dat er je meerderjarig moet zijn het niet doorgaat als een deel van de 99 personen minderjarig is. Deze hebben zich niet aan de regels gehouden en tellen naar mijn idee dan niet mee. Kortom de quota is dan niet gehaald dus de reis gaat voor niemand door.
Maar weet niet of zij het ook zo zien..